Oferty pracy - SUPREMIS

Przyłącz się do nas

Kim jesteśmy?

Jesteśmy firmą sprzedającą , tworzącą , wdrażającą i serwisującą systemy informatyczne. Działamy od 2005 roku i bazujemy na produktach liderów rynkowych m.in. SAP, Microsoft, Dell. Firmę stworzyły osoby, które „wychowały” się w branży IT, gromadząc wiedzę z setek przeprowadzonych projektów i przekazując ją swoim Klientom i pracownikom.

Zespół

  • Wdrożeń- który udostępnia produkty Klientom. Tu pracują konsultanci, analitycy i kierownicy projektów
  • Produkcji oprogramowania- tworzący rozwiązania na potrzeby działu wdrożeń oraz kompleksowe systemy na potrzeby Klientów i rynku. To programiści, analitycy, testerzy,
  • Wsparcia Klienta- zapewniający bieżącą obsługę techniczną Klientów oraz rozwój systemów zgodnie z potrzebami naszych Klientów,
  • IT- opracowującego rozwiązania techniczne i infrastrukturę na potrzeby Klientów i nasze własne. Zatrudnia konsultantów IT i inżynierów rozwiązań,
  • Dział Sprzedaży i Marketingu- prowadząci sprzedaż rozwiązań i zapewnia komunikację z Klientami.

Nasz team, bez rozbudowanej administracji i zbędnej hierarchii służbowej jest skupiony w pięciu zespołach.

Co zyskujesz pracując z nami?

Dostęp do wielkiej wiedzy technicznej i biznesowej zgromadzonej w ludziach i produktach. Indywidualne podejście do pracownika. A przy tym dostęp do szkoleń, technologii, narzędzi pracy oraz pakietu socjalnego. A wszystko w koleżeńskiej atmosferze.

Dołącz do nas:

Każdy pracownik otrzymuje niezbędne narzędzia pracy m.in. dostęp do oferowanych systemów, także materiałów szkoleniowych, bazy wiedzy etc.,

  • Własnego opiekunka (coucha) wprowadzającego zarówno w zakres obowiązków jak i działania organizacji,
  • Szkolenia wewnętrzne, e-learningowe i zewnętrzne w tematyce zależnej od stanowiska,
  • Rozwój zawodowy w ramach ścieżki kariery np. młodszy konsultant, konsultant, senior konsultant, kierownik projektów,
  • Możliwość koncentracji zainteresowań w jednym lub kilku obszarach biznesowych: np. produkcja, zarządzanie nieruchomościami, controlling,
  • Możliwość uczestnictwa zarówno w projektach dla klientów jak i wewnętrznych np. komercjalizacja nowych produktów.

Rekrutację prowadzimy zarówno w głównej siedzibie firmy, jak i w białostockim oddziale. Aplikacje prosimy przysyłać na adres praca@supremis.pl.

Główna siedziba firmy znajduje się w Piasecznie pod Warszawą. Centrala rekrutuje najwięcej osób na stanowiska handlowców, konsultantów i wdrożeniowców systemów SAP.

 

Zobacz oferty z Warszawy »

W Białymstoku przy ul. Grochowej nasz oddział działa od 2008 roku. Stale jest rozbudowywany, dlatego też na Podlasiu poszukujemy osób do prezentacji systemu ERP – SAP Business One, wdrożeniowców oraz telemarketerów.

 

Zobacz oferty z Białegostoku »

Stawiamy na ciągły rozwój, a zatem na zdobywanie kwalifikacji przez pracowników. Gwarantujemy narzędzia pracy, pakiet socjalny, miłą atmosferę pracy, szkolenia, ciekawe wyzwania, m.in. uczestniczenie w dużych projektach polskich i zagranicznych.

 

Zobacz oferty stażu »

Zapraszamy osoby chętne poznać naszą firmę i zdobyć doświadczenie. Każda osoba otrzymuje:

  • Stanowisko pracy z dostępem do oferowanych produktów m.in. systemu SAP,
  • Szkolenia produktowe,
  • Bezpośrednią współpracę z gronem specjalistów,
  • Własnego opiekunka (coucha) wprowadzającego zarówno w zakres obowiązków jak i działania organizacji,
  • Zaświadczenia o odbyciu stażu, potwierdzenia odbytych szkoleń i uzyskanych certyfikatów.

Wielu naszych stażystów znajduje prace w szeregach naszego zespołu.

Kontunuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close