Funkcje i cechy oprogramowania SAP Business One - SUPREMIS

Elastyczność i łatwość obsługi

  • Przeciągnij i skojarz – istotne związki pomiędzy danymi można podejrzeć poprzez przeciąganie danych, o których chce się otrzymać więcej wiadomości, ustawianie ich ponad innymi danymi i wyciąganie z nich więcej szczegółów.
  • Indywidualne skróty klawiaturowe i wygląd – każdy użytkownik może samodzielnie zdefiniować własne skróty klawiaturowe oraz zmienić wygląd menu programu, układ kolumn w tabelach, a nawet zmienić nazwy pól i dodać kolejne, łatwo dostosować pod swoje potrzeby kwerendy, raporty i wydruki. Ten system ERP umożliwia budowanie raportów i wydruków metodą przeciągnij i upuść.
  • Integracja z innymi aplikacjami – możliwa jest integracja przez API. Udostępniany jest standardowy zestaw do tworzenia oprogramowania (SDK) składający się z obiektów biznesowych wielokrotnego użytku i narzędzi do indywidualnego dostosowywania interfejsu użytkownika, co umożliwia dopasowanie SAP Business One do specyficznych potrzeb danej gałęzi przemysłu i firmy. System jest obustronnie zintegrowany z Microsoft Word, Excel i Outlook.
  • Bogate materiały szkoleniowe – prócz pomocy kontekstowej i standardowej dokumentacji w języku polskim, dla użytkowników systemu SAP, przygotowano platformę e-learningową z filmami szkoleniowymi oraz forum pozwalające na wymianę doświadczeń.

Administracja i raportowanie

  • Zasoby ludzkie – przechowuje informacje o każdym pracowniku, umożliwiając tym samym zarządzanie tymi danymi.
  • Automatyczne powiadomienia i obieg dokumentów – pozwala zdefiniować własne alerty i unikalne procesy obiegu informacji poprzez ustanowienie zatwierdzeń, procedur i kroków automatycznie wykonywanych przy zajściu określonego wydarzenia.
  • Okna i raporty – upraszcza tworzenie intuicyjnych raportów i okien dla każdego aspektu działalności firmy, włączając w to Klientów i dostawców, sprzedaż, obieg gotówki, księgowość, stany magazynowe, raporty finansowe, cenniki oraz działania z Klientami.
  • Zarządzanie uprawnieniami – pozwala w dowolny sposób zdefiniować zakres uprawnień dla użytkowników systemu i dostęp do danych, z możliwością wskazania typu danych, a nawet wartości.

Zarządzanie relacjami z Klientami

  • Zarządzanie sprzedażą – obejmuje cały proces sprzedaży wraz ze wszystkimi jego fazami. Śledzenie działań powiązanych ze sprzedażą, ich analiza i przewidywanie potencjalnego przychodu. Umożliwia monitorowanie i analizę działań powiązanych ze sprzedażą za pośrednictwem okien i raportów sprzedaży.
  • Zarządzanie relacjami z Klientami za pomocą strony internetowej – pracownicy działu sprzedaży mogą uzyskać dostęp do danych Klientów za pośrednictwem Internetu.
  • Integracja z Microsoft Outlook – umożliwia importowanie danych Klientów z SAP Business One do listy kontaktowej Microsoft Outlook. Wpisy i zadania wprowadzone do kalendarza SAP Business One mogą być synchronizowane z listą zadań Microsoft Outlook.
  • Obsługa i wsparcie Klienta – umożliwia działowi obsługi i wsparcia Klienta administrowanie gwarancjami, umowami serwisowymi, rozmowami telefonicznymi oraz śledzenie wszystkich interakcji z Klientami.
  • Biuro obsługi Klientów poprzez przeglądarkę internetową – Klienci mogą wprowadzać zapytania lub zlecenia serwisowe i sprawdzać stan zamówień/zleceń w czasie rzeczywistym za pośrednictwem strony internetowej. Można również udostępnić Klientom bazę wiedzy lub dokumenty do pobrania.
  • Zarządzanie kontaktami z partnerami biznesowymi – usprawnia zarządzanie danymi resellerów i partnerów w celu śledzenia działań przedsprzedażowych, włączając w to profile, podsumowania kontaktów, bilanse i analizę sprzedaży.

Działania operacyjne i dystrybucja

  • Sprzedaż i dostawa – wspomaga tworzenie cenników, wprowadzanie zamówień Klientów, tworzenie dostaw, aktualizację stanu zapasów oraz zarządzanie wszystkimi fakturami i należnościami od odbiorców – faktura jest automatycznie powiązana z odpowiednim zapisem księgowym. Pomaga w organizacji i zarządzaniu dostawami dla Klientów. Umożliwia automatyczne informowanie Klienta o stanie realizacji zamówień poprzez e-mail lub SMS.
  • Handel elektroniczny – umożliwia założenie jednego lub kilku sklepów internetowych w pełni zintegrowanych z magazynem i działem finansowym, obejmującego katalog internetowy, koszyk, obsługę zamówień, narzędzia konfiguracyjne oraz usługi dla Klientów. Alternatywą dla sklepu internetowego jest stworzenie katalogu produktów on-line lub platformy zamówień on-line dla partnerów biznesowych, która może działać w kilku wersjach językowych.
  • Zaopatrzenie – wspiera zarządzanie umowami ze sprzedawcami i transakcjami, włączając w to wystawianie zamówień zakupu, uaktualnianie stanów magazynowych, obliczanie wartości towarów importowanych, zwroty i udzielanie kredytów oraz obsługę płatności.
  • Zarządzanie stanem magazynowym – wspomaga transfery pomiędzy magazynami, zapewnia obsługę operacji magazynowych, poziomów zapasów, pozycji, cenników, umów dotyczących cen specjalnych – wszystko całkowicie zintegrowane z obszarem sprzedaży i zakupów. Integruje się z magazynowymi urządzeniami peryferyjnymi. Możliwa jest też obsługa magazynów wysokiego składu.
  • Planowanie i zarządzanie produkcją– wspomaga zarządzanie zapotrzebowaniami materiałowymi poprzez kreatory umożliwiające definiowanie scenariuszy w pięciu łatwych krokach oraz przewidywanie zapotrzebowania w oparciu o prognozy. Zaawansowana produkcja dodatkowo umożliwia harmonogramowanie do przodu i wstecz w oparciu o wykresy Gantta, z możliwością przeplanowywania. Począwszy od kompletacji, system obsługuje wszystkie typy produkcji. Na bieżąco kontroluje obciążenie maszyn i umożliwia dokładną kontrolę kosztów wytworzenia. Zawiera standardowy interfejs dla aplikacji (CAD) oraz dla rozwiązań do pobierania danych produkcyjnych i ich magazynowania (PDA).
  • Zarządzanie projektami – wspomaga zaawansowane planowanie i zarządzanie projektami, obsługuje cały obieg dokumentów począwszy od projektu do wbudowanych analiz biznesowych, ewidencjonuje koszty i zapewnia zdalny dostęp.

Księgowość i finanse

SAP Business One w pełni wspiera prowadzenie księgowości w małych i średnich firmach zgodnie z polskim ustawodawstwem, o czym świadczy Rekomendacja Stowarzyszenia Głównych Księgowych w Polsce.

  • Księgowość – obsługuje wszystkie transakcje finansowe, prowadzenie Księgi Głównej, wpisy do księgi przychodów/rozchodów, tworzenie kont i zarządzanie nimi, wprowadzanie pozycji księgowych i wyszukiwanie wpisów, tworzenie dokumentów tymczasowych, obliczanie różnic kursowych i budżetowanie.
  • Budżet – obsługuje tworzenie budżetu, alokację i dystrybucję. Funkcjonalność obejmuje śledzenie budżetu, raportowanie i alerty (powiadomienia) powiadamiające odpowiednich użytkowników, jeżeli transakcja przekracza miesięczny lub roczny limit budżetowy.
  • Operacje bankowe – obsługuje wszystkie transakcje bankowe, takie jak wpływy gotówkowe, czeki, depozyty, płatności zaliczkowe, płatności kartą kredytową i uzgodnienia stanu kont. Możliwa jest też współpraca z systemami homebankingowymi – wysyłanie poleceń przelewów i zaczytywanie wyciągów bankowych.
  • Raportowanie finansowe – pomaga w definiowaniu centrów zysku i czynników kosztów oraz generowaniu rachunków zysków i strat dla firmy, a nawet dla każdego centrum/projektu. Łatwe w użyciu raporty finansowe, obejmują również bilanse, analizę przepływów gotówkowych, raporty transakcyjne, zestawienia okresowe oraz raporty budżetowe.

Zapraszamy do kontaktu:


Masz pytanie?

Dowiedz się więcej i napisz do nas

SAP Business One udostępnia elastyczną platformę biznesową, która uwalnia potencjał Twojej działalności gospodarczej. Pozwala na integrację zarówno wewnętrzną, pomiędzy różnymi systemami

Wyślij wiadomość

Kontunuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close