SAP Cloud for Customer - SUPREMIS

SAP Cloud For Customers

Zdefiniuj na nowo podejście do Klienta z oprogramowaniem SAP Cloud 4 Customer. Jeszcze mocniej zaangażujesz swoich Klientów i pozyskasz nowych na wiele sposobów z SAP Cloud for Customer. To pracujący w chmurze system CRM, który zintegruje Twoje działania marketingowe, sprzedażowe, handel elektroniczny, obsługę Klienta i aktywności w sieciach społecznościowych. Pomoże Twojemu zespołowi zbudować osobiste relacje, zaangażować Klientów poprzez wiele kanałów. Osiągnij korzyści dzięki najlepszemu w klasie oprogramowaniu.

Dlaczego oprogramowanie CRM SAP Cloud for Customer?

Ponieważ biznes potrzebuje bez zakłóceń wymieniać doświadczenia z klientami we wszystkich kanałach komunikacji – osobiście, telefonicznie, on-line, przez media społecznościowe i urządzenia mobile. Łatwo dostępne oprogramowanie CRM pozwoli Ci:

  • Obsługiwać sprzedaż, serwis, obsługę Klienta i media społecznościowe w jednym łatwo dostępnym systemie;
  • Mieć pełny obraz klienta 360 stopni, aby rozumieć jego potrzeby w danej chwili;
  • Używać analiz w czasie rzeczywistym i korzystać z narzędzi predykcji dla doskonalenia kontaktów we wszystkich kanałach komunikacji;
  • Działać na rzecz Klienta gdziekolwiek jesteś – przez przeglądarkę lub urządzenia mobilne;
  • Wznieść się wyżej i uruchomić efektywne kosztowo narzędzie CRM w formie miesięcznej subskrypcji.

SAP Cloud dla Sprzedaży (SAP Cloud for Sales)

Daj swoim przedstawicielom handlowym narzędzie pozwalające zaangażować klientów w przynoszącą korzyści biznesowe konwersacje z Klientami. Narzędzie pozwalające podejmować właściwe działania z nowym zestawem funkcjonalności CRM przekraczającym tradycyjne podejście do sprzedaży. Ułatwiaj siłom sprzedaży działanie w każdym czasie i w każdym miejscu. Poznaj najważniejsze możliwości SAP Cloud dla Sprzedaży w kilka minut.

SAP Cloud dla Usług (SAP Cloud for Services)

Zaskocz cyfrowo połączonych klientów spójną obsługą we wszystkich kanałach. Udostępnij swojemu działowi obsługi klienta i help-deskowi kompletny obraz Klienta, aby pracownicy mogli rozwiązywać jego problemy oraz wzmocnić obszar obsługi technicznej właściwymi narzędziami i technologią mobilną. Poznaj najważniejsze możliwości SAP Cloud dla Usług w kilka minut.

SAP Cloud dla Sieci Społecznościowych (SAP Cloud for Social Engagement)

Wzbogacaj doświadczenie Klientów przez integrację mediów społecznościowych z kanałami obsługi i wsparcia serwisowego. Odpowiadaj szybko i dokładnie kiedykolwiek mówi się o Twoich markach w sieci. Poznaj najważniejsze możliwości SAP Cloud dla Sieci Społecznościowych w kilka minut.

Wybór Klientów

SAP Cloud for Customers oferuje znacznie więcej niż konkurencyjne oprogramowanie CRM. Ponad pół tysiąca Klientów z różnych branż wspiera swój biznes z jego wykorzystaniem.

Integracja z SAP Business One i innymi systemami ERP

Dzięki gotowym połączeniom z systemem SAP Business One zapewnisz jeszcze lepszą współpracę zespołów sprzedaży i obsługi Klienta z pozostałymi obszarami działania firmy.

Zapraszamy do kontaktu:


Masz pytanie?

Dowiedz się więcej i napisz do nas

SAP Business One udostępnia elastyczną platformę biznesową, która uwalnia potencjał Twojej działalności gospodarczej. Pozwala na integrację zarówno wewnętrzną, pomiędzy różnymi systemami

Wyślij wiadomość

Kontunuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close