Zarządzanie Projektami dla SAP Business One - SUPREMIS

Zarządzanie projektami

 

ProjectManagement jest specjalnie zaprojektowane dla małych i średnich przedsiębiorstw, które zarządzają projektami w działalności usługowej takiej jak konsulting oraz firm informatycznych i inżynieryjnych. Rozwiązanie obsługuje cały obieg dokumentów w tych przedsiębiorstwach począwszy od projektu do wbudowanych analiz biznesowych. Wraz z ProjectManagement masz ciągły dostęp do bieżących danych dotyczących Twojego biznesu, dzięki czemu uczynisz Swój biznes bardziej dochodowym.

ProjectManagement spełnia Twoje potrzeby

  • Umożliwia bardziej efektywne planowanie Twoich projektów,
  • Pozwala szybciej i w bardziej elastyczny sposób spełniać wymagania Klientów,
  • Wbudowane analizy pozwalają sprawdzać zyskowność oraz ostrzegają o problemach wymagających natychmiastowej interwencji,
  • Masz dostęp do wszystkich niezbędnych informacji bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz.

Korzyści biznesowe

  • ProjectManagement jest systemem zintegrowanym i dzięki temu pozwala uniknąć kosztownego i generującego błędy wielokrotnego wprowadzania tych samych danych.
  • ProjectManagement jest potężnym narzędziem do planowania wraz ze złożonym opcjami, elastycznym interfejsem (np. Planowanie zasobów, Planowanie z wykorzystaniem dynamicznego wykresu GANTTA oraz planowanie wielu projektów). Umożliwia ponadto import i eksport danych z MS Project.
  • Aplikacja internetowa pozwala na wprowadzanie danych i analizowanie Klientów i danych projektów bez względu na miejsce i czas.
  • ProjectManagement prowadzi użytkownika we wprowadzaniu kosztów podróży. Koszty mogą zostać przerzucone na Klienta lub zaksięgowane wewnętrznie.
  • Zaawansowane narzędzie kontrolingowe i raportujące takie jak: Raport stopnia realizacji projektów lub wielostopniowa analiza marży.
  • Internetowy dział serwisu pozwala na obsługę całego przebiegu zgłoszeń serwisowych począwszy od zarejestrowania zgłoszenia, obsłużenia go, aż po skuteczne zamknięcie zgłoszenia. Klienci i pracownicy wprowadzają zgłoszenia, a aplikacja pozwala na wprowadzanie wszystkich dokumentów. Po skutecznym zamknięci zgłoszenia Klient może zostać zafakturowany.
  • ProjectManagement jest prostym w użyciu rozwiązaniem wraz z krótkim czasem wdrożenia.

Pozostałe funkcje oprogramowania

Prosty serwis powdrożeniowy

Cały system działa na jednym serwerze przez co redukowany jest początkowy i bieżący koszt utrzymania.

Proste dostosowania

Aplikacja może zostać prosto dostosowana do specyficznych procesów zachodzących u Klienta poprzez dodatkowe pola, typy danych, dokumentów i zapytań.

Szczegółowy opis systemu do zarządzania projektami

Jednolity interfejs użytkownika

ProjectManagement jest zintegrowanym, przystępnym rozwiązaniem do zarządzania projektami i księgowości zaprojektowanym specjalnie, by sprostać potrzebą małych i średnich przedsiębiorstw. Rozwiązanie do zarządzania projektami obsługuje cały obieg dokumentów w tych przedsiębiorstwach począwszy od planowania projektu, poprzez wprowadzanie danych i ich zatwierdzanie, aż po analizy finansowe. Aplikacja dostarcza upoważnionym pracownikom bieżący dostęp do wszystkich niezbędnych informacji, których potrzebują do podejmowania decyzji. ProjectManagement jest nie tylko prostym w użyciu i przystępnym rozwiązaniem ale również posiadającym bogatą funkcjonalność i dającym się łatwo dostosować do unikalnych potrzeb Klientów.

Bezpośredni dostęp do wszystkich danych projektów

Moduł do zarządzania projektami, który zawiera kompletne dane dotyczące m.in. pracowników, materiałów i umów umożliwia użytkownikowi planować projekty, kalkulować koszty, zarządzać statusem projektu, wystawiać faktury i dostarczać dane do modułu księgowości. Dodatkowo, aplikacja umożliwia autoryzowanym użytkownikom na bezpośredni dostęp do wszystkich niezbędnych danych.

Dwustronne połączenie z MS Project umożliwia synchronizację struktury faz projektu, planowanych wartości oraz zasobów w dowolnym czasie poprzez gotowy interfejs. Dodatkowo, bieżące dane mogą zostać wyeksportowane do MS Project.

Zakupy związana z fazą projektu

ProjectManagement wspomaga użytkownika z procesie obsługi zamówień związanym z projektami – począwszy od zapytania ofertowego wysłanego do różnych dostawców, aż po fakturę zakupu. Zarejestrowane usługi świadczone przez zewnętrznych kooperantów mogą zostać również uwzględnione podczas generowania faktur zakupu.

Dokładne, związane z projektem rejestrowanie danych

Jeżeli projekt zostanie otwarty do wprowadzania zapisów, pracownicy mogą rejestrować czas pracy zarówno poprzez wprowadzania godzin, jak i konkretnego czasu rozpoczęcia i zakończenia. Jeżeli nie mają dostępu do standardowego systemu lub aplikacji internetowej, administratorzy mogą zostać upoważnieni do rejestrowania czasu pracy w imieniu pracowników. Wprowadzanie godzin pracy jest proste i bierze pod uwagę różne wzorce pracy, modele czasu pracy i kalendarze wraz z okresami świątecznymi, które są specyficzne dla kraju poszczególnych pracowników. Koszty materiałów poniesione w trakcie projektu mogą zostać przyporządkowane do właściwego projektu zgodnie z uzgodnionymi warunkami. Informacja zwrotna dotycząca potrzebnych godzin lub wiadomość o stopniu zaawansowania prac wspomaga kierownika projektu w bieżącym planowaniu prac.

Dokładne fakturowanie i księgowość łącznie z kosztami podróży

Bieżące dane wprowadzanie przez pracowników muszą zostać zatwierdzone przez kierownika projektu. Przeglądając wpisy kierownik projektu decyduje o ilości godzin, materiałach czy kosztach podróży, które mają być zafakturowane Klientowi. Kreator księgowy prowadzi użytkownika przez różne kryteria generowania dokumentu takie jak: uzgodniona data płatności, okres, kamienie milowe, według zmienny lub stałych cen. Po zatwierdzeniu dane są wysyłane do modułu księgowego. Dodatkowo pracownicy mogą otrzymać zwrot poniesionych wydatków związanych z podróżą.

Dystrybucja kosztów i przychodów między działami firmy oraz między oddziałami

Poza standardowym mechanizmem fakturowania Klientów, ProjectManagement umożliwia dystrybucję kosztów i przychodów wewnątrz firm jak również między spółkami zależnymi. Usługi lub wydatki związane z podróżą mogą być transferowane pomiędzy centrami zysków, oddziałami lub firmami należącymi do grupy kapitałowej lub holdingu.

Lepsza kontrola finansów i zasobów

W każdym momencie dostępne są dane dotyczące wszystkich bieżących lub planowanych projektów i zasobów. ProjectManagement dostarcza gotowych raportów takich jak: Raport Stopnia Zaawansowania Prac, Wielostopniowa Analiza Marż, Raport Ogólny Projektu i Pracownika, Porównanie Wartości Bieżących/Docelowych itp. Wszystkie raporty są możliwe do edycji przez użytkownika. Limity autoryzacyjne definiowane dla każdego raportu zapewniają, że każdy użytkownik uzyska dostęp tylko do danych, których potrzebuje.

Klient Internetowy: dostęp do danych niezależny od lokalizacji

Niezależnie od możliwości wprowadzania wykonanych prac, zużytych materiałów lub wydatków związanych z podróżą, Klient Internetowy umożliwia dostęp do różnych danych Klienta, finansowych oraz danych projektu takich jak: dane kontaktowe i adresowe, oferty, dokumenty dostaw, faktury, noty kredytowe, płatności, umowy itp. Klient Internetowy jest specjalnie użyteczny dla przedstawicieli handlowych lub członków zespołu projektowego, jeżeli szybko potrzebują konkretnych informacji będąc w siedzibie Klienta lub jeżeli chcą dostarczyć Klientowi raport usług bezpośrednio na miejscu.

ProjectManagement z globalnym zasięgiem

ProjectManagement sięga rynków globalnych: ProjectManagement wspiera użycie wielu wersji językowych, wielu firm oraz wielu walut. Oprogramowanie jest dostępne w różnych językach i zostało już dostosowane do wymagań prawnych wielu krajów. Sieć wykwalifikowanych partnerów biznesowych zapewnia lokalną obsługę i wsparcie.

Wsparcie techniczne dla firm informatycznych

Funkcjonalność wsparcia technicznego umożliwia kierownikom zarządzanie oprogramowaniem w wielu wersjach i różnych konfiguracjach modułowych. Zgłoszenia Klienta lub wnioski o modyfikację są zapisywane w module wsparcia technicznego w ramach Klienta Internetowego. Funkcjonalność wsparcia technicznego umożliwia użytkownikom przyporządkowywanie priorytetów, dodawanie komentarzy oraz śledzenie statusu zgłoszeń. Ponadto można rejestrować czas obsługi pojedynczego zgłoszenia serwisowego. Jeżeli rejestrowany jest czas poświęcony na obsługę zgłoszeń, to możliwe jest przydzielone kosztów i śledzenie rentowności wsparcia technicznego. Koszty mogą być analizowane z dokładnością do pojedynczego zgłoszenia.

Zapraszamy do kontaktu:


Masz pytanie?

Dowiedz się więcej i napisz do nas

SAP Business One udostępnia elastyczną platformę biznesową, która uwalnia potencjał Twojej działalności gospodarczej. Pozwala na integrację zarówno wewnętrzną, pomiędzy różnymi systemami

Wyślij wiadomość

Kontunuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close