Sieci handlowe i usługowe - SUPREMIS

Systemy do zarządzania w firmach handlowo-usługowych

Sprawna obsługa Klienta

Sieci sprzedaży czy świadczenia dowolnych usług działające na obszarze całego kraju, musza mieć możliwość sprawnej wymiany informacji z centralą firmy. Obecne rozwiązania informatyczne często zawodzą, gdyż ich działania uzależnione jest od dobrego połączenia internetowego. Oferowany system obsługi rozległych sieci sprzedaży detalicznej lub punktów świadczenia usług, oparty o system ERP-SAP Business One, gwarantuje bezawaryjność, niskie koszty eksploatacji oraz wysoką satysfakcję Klientów.

Jak to się dzieje?

Sieci sprzedaży czy świadczenie dowolnych usług, działające na obszarze całego kraju, muszą mieć możliwość sprawnej wymiany informacji z centralą firmy. Obecne rozwiązania informatyczne często zawodzą, gdyż ich działania uzależnione są od dobrego połączenia internetowego. Oferowany system obsługi rozległych sieci sprzedaży detalicznej lub punktów świadczenia usług, oparty o system ERP-SAP Business One, gwarantuje bezawaryjność, niskie koszty eksploatacji oraz wysoką satysfakcję Klientów.

Jak to możliwe?

Rozwiązanie branżowe przeznaczone dla sieci, gwarantuje obustronną, szybką i sprawną wymianę informacji (ustawienia, cenniki, promocje, progi rabatowe, stany magazynowe w innych sklepach, itp.) między centralą a poszczególnymi punktami sieci. Dzięki temu można sprawnie zarządzać polityką cenową i na bieżąco kontrolować sprzedaż w każdym punkcie. System wspiera też zarządzanie informacjami na temat Klientów oraz programem lojalnościowym.

Ostatnim elementem spinającym całość jest raportowanie i rozliczenie sprzedaży (np. raporty dobowe, raporty kasowe itp.), a wszystko to wykonuje się bez względu na połączenie z Internetem, komputerem stacjonarnym czy zanikiem prądu.

Prosta obsługa

Rozwiązanie branżowe dla sieci detalicznych i usługowych składa się tylko z jednego urządzenia, będącego w rzeczywistości kompletnym POS. Jest to kasa fiskalna z wbudowanym ekranem PDA (mini komputerem), interfejsem internetowym, szufladą na pieniądze, możliwością podłączenia czytników kodów kreskowych, wag i innych urządzeń zewnętrznych stanowiska POS. Klawiatura jest w pełni dostosowana do potrzeb sprzedaży detalicznej, gdyż posiada specjalne dedykowane przyciski (np.: Karta, Gotówka, Operator, Kaucja itd.). W urządzenie wbudowane jest kompletne oprogramowanie do sprzedaży, zarządzane w pełni z centrali. Interfejs użytkownika jest maksymalnie uproszczony, jednak mocno konfigurowalny pod potrzeby Sieci (wiele różnych komponentów, z których można go złożyć). Czas przeszkolenia operatora sprowadzony jest do bezwzględnego minimum.

Niezawodność systemów do zarządzania

Rozwiązanie branżowe dla sieci sprzedaży detalicznej i punktów usługowych działa zarówno w trybie on-line jak i off-line. Będąc w trybie off-line, natychmiast po nawiązaniu połączenia synchronizuje dane z centralą i przechodzi w tryb on-line. Brak dodatkowego komputera, monitora, klawiatury, myszki i szeregu innych kabli zwiększa znacząco niezawodność rozwiązania. W razie ewentualnej awarii, wymiana sprzętu jest niemal natychmiastowa i może jej dokonać praktycznie każdy, a podłączenie do systemu następuje automatycznie. Dodatkowo bardzo precyzyjny mechanizm synchronizacji powoduje szybką dostępność danych w centrali, a także w drugą stronę na stanowisku POS.

Niskie koszty eksploatacji systemu do zarządzania w firmach handlowo-usługowych

Dzięki zastosowaniu jednego urządzenia, a także oprogramowania dla firm współpracującego z SAP Business One znacząco zmniejszają się koszty początkowe, jak i koszty serwisowania. Wszelkie licencje na oprogramowanie stanowiskowe są już wbudowanie w system jako integralna całość. Punkt sprzedaży od strony administracyjnej jest niemal bezobsługowy, a wszystkie zmiany systemowe przysyłane są z centrali.

Integracja z SAP Business One

Oprogramowanie synchronizuje się z systemem SAP Business One. To umożliwia zarządzanie cenami, promocjami i rabatami z poziomu centrali. Prowadzenie zamówień zbiorczych, zaopatrzenie, analiza sprzedaży są bardzo proste. Cały system administrowany jest z poziomu centrali (w tym np. wszelkiego rodzaju aktualizacje oprogramowania). System, jako opcja, pozwala na sprzedaż bez kontroli stanów (uzgodnienie następuje na etapie synchronizacji). Wbudowany komunikator pozwala na szybki kontakt między centralą a sklepem. Ponadto możliwa jest komunikacja między sklepami (np. podgląd stanów innych sklepów).

Skalowalność

Rozwiązanie dedykowane sieciom handlowym i usługowym pozwala na budowanie dowolnych raportów i rozszerzeń funkcjonalnych, dostępnych w trybie on-line. Ponadto proces synchronizacji może być prowadzony w trybie on-line i wielowątkowo co umożliwia budowanie nawet bardzo dużych sieci sprzedażowych.

Bezpieczeństwo systemu SAP dla firm z branży handlowej i usługowej

System SAP Business One odporny jest na wirusy i niepożądane oprogramowanie. System loginów do urządzenia (nie tylko do oprogramowania) dodatkowo zabezpiecza system.

Zapraszamy do kontaktu:


Masz pytanie?

Dowiedz się więcej i napisz do nas

SAP Business One udostępnia elastyczną platformę biznesową, która uwalnia potencjał Twojej działalności gospodarczej. Pozwala na integrację zarówno wewnętrzną, pomiędzy różnymi systemami

Wyślij wiadomość

Kontunuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close