Wsparcie i utrzymanie systemu SAP - serwis SUPREMIS

Serwis SAP

Jesteśmy po to, aby pomagać

Jeśli korzystasz z systemu SAP Business One, możesz liczyć na pełne wsparcie naszego zespołu.

Misją naszego działu jest:

„Podnoszenie satysfakcji Klientów poprzez przewidywanie, rozpoznawanie i zaspokajanie wymagań w sposób przynoszący korzyści i prowadzący do ich długotrwałego utrzymania”.
Działamy proaktywnie! My nie przyrzekamy, tylko dostarczamy rozwiązania. Dbamy o to, żeby wszystkie ważne informacje były zapisane w internetowym systemie zgłoszeń i dostępne dla dwóch stron przez wiele lat. Współpracując z klientami staramy się zrozumieć potrzebę i stawiamy się w roli klienta. Nie bagatelizujemy nawet drobnych zgłoszeń.
Każde zgłoszenie czy problem jest dla nas szansą.
Działania Działu Wsparcia Klienta nie opierają się tylko na odebraniu telefonu i zarejestrowaniu zgłoszenia serwisowego. Nasze działania to o wiele więcej. Szukamy rozwiązań, optymalizacji, ergonomii, przewidujemy, ponieważ zawsze staramy się uzyskać najlepsze rozwiązanie dla potrzeb naszego Klienta.
Jako jedyny partner SAP uzyskaliśmy certyfikację jakości w programie SAP Active Quality Management, również w obszarze świadczenia wsparcia Klienta.

sap-partner

Wachlarz naszych działań jest bardzo szeroki. Jeżeli pojawią się nowe potrzeby, elastycznie go rozszerzamy.

Zalety korzystania z usług Działu Wsparcia Klienta SUPREMIS Partner SAP

  • zachowanie gotowości operacyjnej naszych Klientów, poprzez szybkie rozwiązywanie problemów, obsługa klientów w Polsce i za granicą,
  • rozwój oprogramowania wraz z nowymi potrzebami i rozwojem biznesu Klienta, poprzez wdrażanie nowych funkcjonalności, procesów, dostosowywanie obecnych, programowanie dodatkowych rozwiązań,
  • korzystanie z doświadczenia setek Klientów SAP Business One i kilkudziesięciu wyspecjalizowanych konsultantów.

W ramach świadczonych usług, jako partner SAP oferujemy m.in.:

  • możliwość kontaktu z nami mailowo i telefonicznie,
  • wdrożenie SAP,
  • dostęp do internetowego portalu zgłoszeń (pełna historia zgłoszeń, komentarze, mailowe powiadomienia, termin realizacji),
  • szkolenia użytkowników,
  • wizyty serwisowe w Twojej siedzibie, zarówno w Polsce, jak i zagranicą,
  • instalacje nowych wersji oprogramowania,
  • projektowanie raportów, analiz, kokpitów menadżerskich, wydruków
  • ścisłą współpracę z personelem IT.

Nasi pracownicy Działu Wsparcia Klienta służą pomocą przez telefon, e-mail i internet. Specjaliści mają dostęp do obszernej bazy wiedzy zawierającej wszystkie zapytania naszych Klientów oraz do stale aktualizowanych zestawień zawierających techniczne dane dotyczące wszystkich produktów z oferty firmy.
Potrzebujesz pomocy w zakresie oprogramowania SAP Business One?
Skontaktuj się z nami już dziś: zadzwoń lub wypełnij formularz poniżej.

Zapraszamy do kontaktu:


Masz pytanie?

Dowiedz się więcej i napisz do nas

SAP Business One udostępnia elastyczną platformę biznesową, która uwalnia potencjał Twojej działalności gospodarczej. Pozwala na integrację zarówno wewnętrzną, pomiędzy różnymi systemami

Wyślij wiadomość

Kontunuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close