Asystent-ka Biura - SUPREMIS

Asystent(ka) Biura

Administracja


Lubisz pracę z ludźmi i dobrze czujesz się w pracy administracyjnej? Jeśli Twoją zaletą jest dobra organizacja pracy, dokładność i skrupulatność to zapraszamy do naszego Zespołu!

 

Twoją rolą będzie:

  • Zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej (CRM)
  • Współpraca z działem księgowym (faktury, pisma)
  • Obsługa centralki telefonicznej
  • Obsługa gości i klientów w tym klientów zagranicznych
  • Organizacja, koordynacja i nadzór nad sprawnym przebiegiem spotkań biznesowych
  • Przygotowywanie podróży służbowych zarządu, rejestracja wyjazdów służbowych pracowników
  • Prowadzenie dokumentacji służbowej
  • Przygotowanie dokumentów zleconych przez przełożonego
  • Dokonywanie zakupów firmowych i współpraca z dostawcami

 

Tego oczekujemy i wymagamy od Ciebie

  • Wykształcenia wyższego adekwatnego do stanowiska
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i samodzielności
  • Rozwiniętych predyspozycji komunikacyjnych i interpersonalnych
  • Pozytywnego nastawienie do otoczenia
  • Wysokiej kultury osobiste
  • Prawo jazdy

 

Za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • Rodzaj umowy najkorzystniejszy dla Ciebie
  • Indywidualny plan szkoleniowy i opiekę coacha
  • Ciekawe i ambitne projekty oraz zadania
  • Opiekę medyczną, kartę multisport i wiele innych
  • Przyjazną atmosferę pracy i wspólne integracje

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close