Konsultant SAP (Wsparcie Klienta) - SUPREMIS

Konsultant SAP

Zespół Wsparcia Klienta (Support)


Twój zespół

Co robimy? Nasz zespół dba o klienta, który jest użytkownikiem systemu. Udzielamy mu bieżącej pomocy w pracy z nim, a także rozwijamy go pod kątem funkcjonalnym wedle indywidualnych potrzeb. Służymy zawsze radą i pomocą. Posiadamy szeroką wiedzę na temat rozwiązań oferowanych przez SURPEMIS i umiemy dopasować je zgodnie z potrzebami zgłaszanymi przez klienta.

 

Z kim pracujemy? Na codzień najczęściej współpracujemy z klientami SUPREMIS oraz zespołem wdrożeń.

 

Wyzwanie

Po zakończonym wdrożeniu, klienci potrzebują profesjonalnego wsparcia. Polega ono nie tylko na udzieleniu pomocy i rozwianiu ewentualnych wątpliwości przy pracy z systemem. Klienci z reguły chcą dalej rozwijać swój biznes, a za tym idzie konieczność udoskonalania wdrożonego rozwiązania – wprowadzanie dodatkowych funkcjonalności czy instalacja uaktualnień. Zespół Wsparcia Klienta dba o to żeby wdrożone rozwiązanie było dalej rozwijane.

 

Nasza oferta

  • wynagrodzenie z IT oraz premia wynikowa,
  • narzędzia pracy w tym laptop i smartfon o parametrach do uzgodnienia,
  • zapewniamy szkolenia – wewnętrzne, zewnętrzne, dofinansowanie studiów i certyfikacji oraz własnego coucha,
  • możliwość rozwoju m.in. w kierunku kierownik projektu, menadżer rozwoju biznesu,
  • elastyczne podejście do miejsca i czasu pracy,
  • dofinansowana karta Multisport i opieka medyczna Allianz,
  • bogaty kalendarz imprez firmowych.

 

Twoja rola

  • obsługa zgłoszeń serwisowych SAP Business One,
  • rozwój i wdrażanie aplikacji w ramach usługi serwisu,
  • kontakt z Klientami w ramach bezpośrednich wizyt,
  • prowadzenie szkoleń i warsztatów dla Klientów,
  • wspieranie użytkowników w ramach usługi hot-line,
  • współpraca z działem sprzedaży.

 

Szukamy Ciebie ponieważ:

  • masz doświadczenie w pracy jako konsultant wdrożeniowy lub serwisowy systemu klasy ERP (doceniamy znajomość procesów produkcyjnych, magazynowych i logistycznych),
  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
  • znasz w stopniu podstawowym język SQL.

 

Mile widziane będzie jeśli dodatkowo:

  • masz doświadczenie w ramach Działu Wsparcia Klienta w firmach usługowych,
  • masz doświadczenia na stanowiskach związanych z kierowaniem zespołem,
  • masz doświadczenia realizacji usług IT, w tym zagadnień prowadzenia projektów IT przy systemach klasy ERP.

 

Miejsce: Warszawa, ul. Karczunkowska/Puławska

 

Formularz aplikacyjny

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close