Konsultant wsparcia sprzedaży / Telemarketer - SUPREMIS

Konsultant wsparcia sprzedaży / Telemarketer

Zespół Sprzedaży


Twój zespół

Co robimy? Rozmawiamy z potencjalnymi klientami. Znamy oferowane przez SUPREMIS produkty i potrafimy je zaprezentować i opowiedzieć o ważnych dla klienta kwestiach związanych z charakterystyką jego biznesu. Naszym celem jest, aby potencjalny lead stał się naszym klientem. Każdego dnia udowadniamy, że SAP Business One to „system właśnie dla Ciebie”.

 

Z kim pracujemy? Bezpośrednio współpracujemy z zespołem konsultingu, który pomaga nam w dostarczeniu klientowi odpowiedniego rozwiązania. Zespoły IT i Wdrożeń SAP wspierają nas swoją zdobytą podczas realizacji projektów wiedzą.

 

Wyzwanie

Na rynku istnieje wiele rozwiązań informatycznych. Poszukujący systemu często potrzebują wskazówek co do tego jakie rozwiązanie będzie dla nich najlepsze. Zespół sprzedaży i telemarketingu ma za zadanie zdobyć zainteresowanie produktem potencjalnego klienta i przekazać mu rzetelne informacje na jego temat. Dzięki temu będzie on mógł podjąc świadomą decyzję.

 

Nasza oferta

  • wynagrodzenie z IT oraz premia wynikowa,
  • narzędzia pracy w tym laptop i smartfon o parametrach do uzgodnienia,
  • zapewniamy szkolenia – wewnętrzne, zewnętrzne, dofinansowanie studiów i certyfikacji oraz własnego coucha,
  • możliwość rozwoju m.in. w kierunku kierownik projektu, menadżer rozwoju biznesu,
  • elastyczne podejście do miejsca i czasu pracy,
  • dofinansowana karta Multisport i opieka medyczna Allianz,
  • bogaty kalendarz imprez firmowych.

 

Twoja rola

  • telefoniczne pozyskiwanie klientów,
  • utrzymywanie kontaktu z zainteresowanymi wdrożeniem systemu,
  • zarządzanie bazą danych potencjalnych klientów,
  • pomoc w organizacji spotkań z klientami,
  • raportowanie o skuteczności działań telemarketingowych,
  • współpraca przy tworzeniu nowych kampanii.

 

Szukamy Ciebie ponieważ:

  • znasz Microsoft Office i Outlook,
  • jesteś osobą zorganizowaną,
  • cechuje Cię sumienność, zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań,
  • czujesz, że komunikacja jest Twoją mocną stroną, a nawiązywanie kontaktów to nie problem,
  • znasz język angielski conajmniej w stopniu podstawowym.

 

Mile widziane będzie jeśli dodatkowo:

  • masz doświadczenie w obsłudze klienta (infolinia, telesprzedaż, serwis),
  • masz wykształcenie w kierunku: zarządzanie, marketing lub informatyka,
  • koszystasz z mediów społecznościowych (głównie z LinkedIn).

 

Możliwe ścieżki rozwoju zawodowego:

  • przedstawiciel handlowy/account manager,
  • specjalista ds. marketingu,
  • konsultant wdrożeniowy.

 

Miejsce: Białystok

Formularz aplikacyjny

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close