Szkolenia i wsparcie - SUPREMIS

Szkolenia i wsparcie

Mamy duże doświadczenie w zakresie udzielania wsparcia naszym Klientom oraz prowadzenia szkoleń dla użytkowników.

Świadczymy naszym Klientom usługi powdrożeniowe zwane serwisowymi polegające przede wszystkim na:

  • udzielaniu wsparcia technicznego ,
  • pomocy merytorycznej z zakresu obsługi programu R2Płatnik,
  • przygotowania dodatkowych raportów i wydruków,
  • wprowadzania zmian i modyfikacji do oprogramowania,
  • uruchamiania nowych funkcjonalności,
  • szkolenia użytkowników.

Do dyspozycji Klienta jest doświadczony zespół konsultantów specjalizujących się w zagadnieniach kadrowo-płacowych, świadczący pomoc zarówno zdalnie jak i na miejscu u Klienta.

Obsługa serwisowa realizowana jest przez nasz Dział Wsparcia Klienta.

Chcesz poznać szczegóły jak możemy Ci pomóc – zapraszamy do kontaktu: e-mali: serwisSAP@supremis.pl, tel. +48 22 29 27 505 lub wypełnij poniższy formularz kontaktowy.

Zapraszamy do kontaktu:


Masz pytanie?

Dowiedz się więcej i napisz do nas

SAP Business One udostępnia elastyczną platformę biznesową, która uwalnia potencjał Twojej działalności gospodarczej. Pozwala na integrację zarówno wewnętrzną, pomiędzy różnymi systemami

Wyślij wiadomość

Kontunuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close