Serwis on-line/ Help Desk - SUPREMIS

Serwis on-line/ Help Desk

Pomyśl, o ile Twoje życie byłoby prostsze, gdybyś mógł zgłosić przepaloną żarówkę na klatce schodowej w kilka sekund, reklamację ostatniej faktury za telefon komórkowy nie czekając 30 minut ze słuchawką w ręku, czy umówić się szybko na okresowy przegląd techniczny korzystając z przeglądarki internetowej. Taka wygoda może podnieść satysfakcję Twoich Klientów.

Rozszerzenie funkcjonalne dla oprogramowania dla firm SAP Business One, zwane Help Deskiem lub Serwisem on-line daje możliwość bezpośredniego zgłaszania uwag, awarii, reklamacji, umawiania się na wizyty, przeglądy gwarancyjne, kontakt telefoniczny itp. Jedyne narzędzie wymagane to przeglądarka internetowa i dostęp do Internetu. Koniec z czekaniem na połączenie telefoniczne z konsultantem, wydzwanianie do administratora sieci czy budynku, pisanie e-maili bez możliwości sprawdzenia czy ktoś je przeczytał.

Help Desk czy też Serwis on-line to proste narzędzie ułatwiające kontakt Klientowi z Twoją firmą, które dodatkowo pozwala rozwiązać część problemów. Każdemu Klientowi zakładane jest konto użytkownika. Z dowolnego komputera z dostępem do Internetu może otworzyć stronę internetową i uzyskać dostęp do Serwisu on-line po podaniu loginu i hasła. Klientom można udostępnić bazę wiedzy z odpowiedziami na najczęściej pojawiające się pytania, dostęp do istotnych dla nich dokumentów, a przede wszystkim umożliwić szybki kontakt z Twoją firmą. Co więcej aplikacja umożliwia śledzenie stanu realizacji zgłoszenia i wysyłanie przypomnień do Klienta e-mail’ami lub SMS’ami.

Mobilność dla pracowników

Tak samo jak Klienci, tak i pracownicy firmy mogą mieć dostęp do Serwisu on-line przez przeglądarkę internetową. Dzięki temu, z dowolnego miejsca, będąc np. u Klienta mogą połączyć się z systemem, sprawdzić swój kalendarz, uzupełnić informacje o Kliencie i świadczonych usługach.

Sprawna obsługa zgłoszeń

Serwis on-line (HelpDesk) jest w pełni zintegrowany z systemem ERP, SAP Business One. Dzięki temu można obsługiwać zgłoszenia na wysokim poziomie. Pracownicy nie pominą jakiegokolwiek zgłoszenia, a działania do wykonania jak kontakt telefoniczny, wizyta u Klienta, wystawienie dokumentu itp. mogą zlecać nie tylko sobie, ale również innym pracownikom. System w odpowiednim momencie przypomni im o zaplanowanych działaniach w dowolny sposób. Warto nadmienić, iż działania mogą pojawić się również w kalendarzu programu Microsoft Office Outlook.

Szczegółowe informacje zawarte w systemie pomagają przełożonym sprawdzać efektywność pracowników działu, śledzić zgłoszenia, czy analizować czas obsługi.

Pilnowanie kosztów i analiza rentowności

System ewidencjonuje zużyte materiały i usługi świadczone w celu obsługi zgłoszenia, kalkulacje na tej postawie koszty obsługi zgłoszenia. Dzięki temu można zafakturować Klienta np. za usługi nie objęte umową gwarancyjną. Koszty można swobodnie analizować przez pryzmat zlecenia czy Klienta, dzięki czemu znamy rentowność w dowolnym ujęciu.

Elastyczność

Wygląd Serwisu on-line (HelpDesk) można swobodnie zmieniać, tak jak stronę internetową. Co więcej, dla różnych grup Klientów można zdefiniować różne warianty, uwzględniające też język, którym Klient włada.

 

logowanie

Okno logowania do serwisu on-line dostosowane pod potrzeby Klienta z branży nieruchomości

 

panel-zarzadzania

Panel zarządzania serwisu on-line dostosowany pod potrzeby Klienta z branży nieruchomości

 

przeglad-zgloszen

Przegląd zgłoszeń wpisanych przez Klientów – w tym przypadku najemców lokali

 

Cechy Serwisu on-line (HelpDesk):

  • dostępność 24h na dobę, 7 dni w tygodniu, z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu,
  • możliwość wprowadzania zgłoszeń zarówno przez Klientów jak i pracowników,
  • możliwość powiadomień w formie e-maili, SMSów, komunikatów systemowych,
  • integracja z systemem dla firm SAP Business One.

Przykładowe branże:

  • zarządzanie nieruchomościami,
  • telekomunikacja i świadczenie usług IT,
  • przemysł samochodowy,
  • energetyka,
  • sektor bankowy, finansowy i ubezpieczeniowy.

Korzyści z wdrożenia:

  • skrócenie czasu reakcji i obsługi zgłoszeń,
  • podwyższenie satysfakcji Klientów,
  • obniżenie kosztów obsługi Klientów,
  • usprawnienie zarządzania pracownikami,
  • pełen obraz kosztów i rentowności pracowników i Klientów.

Przykładowe wdrożenia

HelpDesk wybrała spółka Centrum Banku Śląskiego, należąca do grupy kapitałowej ING Bank Śląski, gdzie HelpDesk ma usprawnić obsługę Klientów wynajmujących lokale oraz pracę firm utrzymujących budynek i Zarządcy.

 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close