SaldeoSMART dla SAP Business One – Skanowanie faktur OCR i obieg dokumentów
SaldeoSMART dla SAP Business One to nowoczesna aplikacja online, która pozwala na odczyt papierowych i elektronicznych dokumentów (OCR) z opcją importu do systemu SAP Business One, program znacznie usprawnia prace biura lub działu rachunkowego. Skanowane faktury są odczytywane i trafiają bezpośrednio do Twojego oprogramowania komputerowego. Ponadto, oprogramowanie umożliwia konfigurowanie obiegu dokumentów dla firmy w ramach elektronicznego archiwum dokumentów.
Odczyt dokumentów (OCR)
SaldeoSMART dla SAP Business One to aplikacja online, która analizuje skanowane dokumenty firmy oraz pobiera z nich szereg kluczowych informacji. Odczytane dokumenty zostają zaimportowane do systemu SAP Business One. Nie ma więc potrzeby ręcznego przepisywania informacji z dokumentów.
SaldeoSMART dla SAP Business One odczyta ze skanowanych faktur:
- daty,
- kwoty netto i VAT według stawek,
- dane kontrahenta,
- numer konta bankowego.
A także dane z pozycji towarowych:
- kod producenta,
- nazwa towaru,
- ilość,
- jednostka,
- cena jednostkowa,
- wartość netto i brutto,
- stawka VAT.
Dzięki automatyzacji procesu wprowadzania danych, SaldeoSMART dla SAP Business One pozwala oszczędzić czas, a także do 50% kosztów związanych z wprowadzaniem dokumentów do systemu komputerowego. Skanowanie faktur i odczyt zawartych na nich informacji w dużej mierze automatyzuje pracę.
Obieg dokumentów
Pakiet pozwala na indywidualne konfigurowanie obiegu dokumentów dla firmy, niezależnie od ilości obiegów. W procesie uwzględniony jest udział zarówno biura rachunkowego jak i firmy. Każdy dokument ma swój typ i przypisany jest do określonego obiegu. Dla wszystkich typów dokumentów stworzyć można poszczególne etapy. Pracownikom z kolei można nadać szczegółowe uprawnienia w zależności od ich praw do dostępu do informacji.
Najważniejsze funkcje obiegu dokumentów w SaldeoSMART:
- elastyczna konfiguracja obiegu dokumentów,
- możliwość tworzenia własnych typów dokumentów,
- rozbudowane uprawnienia użytkowników,
- logowanie zmian dokonanych przez użytkowników.
Kluczowe korzyści dzięki SaldeoSMART:
- odczytywanie informacji z dokumentów (np. faktur) i import do SAP Business One
- oszczędność czasu przez wyeliminowanie ręcznego wprowadzania dokumentów do programów,
- redukcja kosztów przetwarzania dokumentów,
- większa efektywność pracy,
- szybkie wyszukiwanie dokumentów,
- dostępność dokumentów w formie elektronicznej 24h/dobę.
Współpraca z systemami ERP i finansowo księgowymi:
SaldeoSMART, to rozwiązanie kompleksowe i uniwersalne. Doskonale współpracuje z popularnymi systemami ERP i finansowo-księgowymi i dlatego bardzo często jest wybierane przez działy księgowości małych, średnich, a także dużych firm jako narzędzie automatyzujące proces rozpoznawania i księgowania faktur w systemach takich jak:
- SAP Business One,
- SAP ERP,
- SAP S4 HANA,
- innych (zapytaj o szczegóły).
3 kroki do wygody i oszczędności w Twojej firmie.

1. Zeskanuj dokumenty i oczytaj informacje w SaldeoSMART
Zeskanowane dokumenty zostają automatycznie odczytane przez SaldeoSMART, nawet bezpośrednio ze skanera. Informacja o zakończeniu zostanie przesłana przez wiadomość email.

2. Zweryfikuj i zatwierdź otrzymane wyniki
W SaldeoSMART można dokonać wstępnej dekretacji, poprzez nadanie dokumentom kategorii, opisów zdarzeń lub przydzielenie ich do odpowiedniego rejestru (dziennika).

3. Pobierz plik z dokumentami i zaimportuj je do SAP Business One
Dokumenty importowane są do SAP Business One zgodnie ze specyfikacją producenta i standardowymi mechanizmami, tak aby wczytanie dokumentów pozwalało na ich właściwe księgowanie.
Masz pytanie?
Napisz do nas lub zadzwoń
Zapytaj o cenę, czas wdrożenia lub umów się na bezpłatną prezentację aplikacji do odczytu papierowych i elektronicznych dokumentów i sprawdź jak niewiele będzie Cię to kosztować.