SAP Business One Service - SUPREMIS

Aplikacja mobilna SAP Business One Service jest już dostępna. Umożliwia ona szybki dostęp do informacji na temat klientów, obsługę zgłoszeń serwisowych czy składania zamówień. Dodatkowo w wielu kwestiach ułatwia serwisantom pracę, umożliwiając robienie zdjęć, skanowanie kodów czy generowanie raportów.

 

Dlaczego aplikacja?

Aplikacja mobilna jest szczególnie użytecznym rozwiązaniem dla techników serwisowych, którzy potrzebują stałego dostępu do zgłoszeń. Obsługa serwisowa poprzez program zainstalowany na komputerze może być utrudniona w przypadku konieczności częstej pracy bezpośrednio u klienta. Aplikacja mobilna SAP Business One Service jest do tego stworzona.

Co potrafi SAP Business One Service?

Aplikacja SAP Business One dla serwisu daje wgląd do informacji na temat zgłoszeń serwisowych oraz wszystkich istotnych, powiązanych ze zgłoszeniami informacji o klientach.

 

Listę zgłoszeń serwisowych można filtrować i zsynchronizować z kalendarzem. Dzięki temu kalendarz wyświetlać będzie w jednym miejscu wydarzenia związane w wykonywaniem czynności serwisowych jak i inne zaplanowane prace.

 

Każdym pojedynczym zgłoszeniem można zarządzać zarówno online jak i offline. Z poziomu podglądu jest możliwość przeczytania szczegółów umowy z klientem, wykonanie bezpośredniego połączenia do osoby kontaktowej oraz wgląd w historię współpracy.

 

Zamieszczony w danych kontaktowych adres klienta można wyświetlić na mapie, co ułatwia dojazd i planowanie wizyt.

 

Podczas wykonywania prac u klienta aplikacja okazać się może równie przydatna. Dzięki możliwości skanowania kodów kreskowych i kodów QR można szybko dotrzeć do odpowiednich części zamiennych i sprawdzić ich dostępność w magazynie, a także ją zamówić.

 

Do każdego ze zgłoszeń, oprócz notatek, załączać można zdjęcia. Opcja ta jest dostępna bezpośrednio z poziomu aplikacji.

 

Dodatkowo, aplikacja wyświetla wizualizacje i kluczowe wskaźniki na temat zbiorczych danych o działaniach serwisowych: ilość zamkniętych zgłoszeń w ciągu miesiąca, statystyki roczne, najczęściej naprawiane elementy, liczba wizyt u poszczególnych klientów.

 

Po zakończonej wizycie u klienta, wygenerować można raport, który klient podpisać może bezpośrednio na ekranie urządzenia.

 

Kluczowe funkcjonalności:

  • dostęp do informacji na temat klientów,
  • wyświetlanie kluczowych wskaźników efektywności KPI,
  • skanowanie kodów kreskowych,
  • przetwarzanie mowy na tekst,
  • możliwość składanie zamówień zakupu,
  • podgląd i zamykanie zgłoszeń serwisowych.

Jeśli interesuje Cię rozwiązanie SAP Business One oraz SAP Business One Service, skontaktuj się z nami za pomocą formularza poniżej.

 

Więcej na temat SAP Business One możesz przeczytać tutaj.

Zapraszamy do kontaktu:


Masz pytanie?

Dowiedz się więcej i napisz do nas

SAP Business One udostępnia elastyczną platformę biznesową, która uwalnia potencjał Twojej działalności gospodarczej. Pozwala na integrację zarówno wewnętrzną, pomiędzy różnymi systemami

Wyślij wiadomość

Kontunuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close