Ruszyły zapisy na dwudniowe warsztaty dla księgowych z wykorzystania systemu SAP Business One. Praktyczne szkolenie prowadzi krakowski oddział Stowarzyszenia Księgowych w Polsce. Na szkolenie można otrzymać dofinansowanie.

 

Czego dotyczy szkolenie?

SAP Business One w praktyce to szkolenie skierowane do osób, które chcą poznać metody pracy z systemem ERP SAP Business One w zakresie księgowości. 

 

Zapisy i więcej informacji tutaj.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

 

Miejsce: Kraków

Termin: 20 i 22 stycznia 2020

 

 

Program szkolenia:

Poznaj program szkolenia - KLIKNIJ
  1. Wprowadzenie do programu SAP Business One
  • omówienie programu,
  • wskazanie przydatnych funkcjonalności,
  • skróty klawiszowe,
  • zakładanie przykładowej firmy,
  • dostosowywanie planu kont do potrzeb jednostki,
  • tworzenie kont analitycznych,
  • wstępna konfiguracja programu.

 

  1. Bilans otwarcia
  • wprowadzanie, modyfikowanie i zatwierdzanie bilansu otwarcia,
  • wprowadzanie bilansu otwarcia magazynu.

 

  1. Ewidencja środków trwałych
  • wstępna konfiguracja,
  • definiowanie kont,
  • rodzaje amortyzacji,
  • obszary amortyzacji,
  • proces amortyzacji,
  • operacje związane z remontem oraz ulepszeniem środków trwałych,
  • wyłączanie środków trwałych z eksploatacji,
  • likwidacja środków trwałych,
  • transakcje zakupu i sprzedaży środków trwałych.

 

  1. Raporty kasowo/bankowe
  • otwarcie raportu kasowego,
  • ewidencja operacji kasowych,
  • obsługa przelewów i wyciągów bankowych,
  • dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych.

 

  1. Ewidencja i obsługa faktur sprzedaży
  • proces od złożenia zamówienia do wystawienia faktury i wydania/przekazania towaru,
  • ewidencja e-faktur,
  • ewidencja faktur sprzedaży.

 

  1. Ewidencja i obsługa faktur zakupowych
  • rejestracja faktur zakupowych
  • ewidencja faktur zakupu dotyczących nabywanych zasobów,
  • ewidencja faktur kosztowych,
  • rozliczanie faktur.

 

  1. Ewidencja kosztów
  • ewidencja amortyzacji,
  • ewidencja zużycia materiałów i energii,
  • ewidencja usług obcych,
  • ewidencja wynagrodzeń (lista płac),
  • ewidencja ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń,
  • ewidencja podatków i opłat,
  • ewidencja pozostałych kosztów rodzajowych.

 

  1. Automatyzacja zleceń produkcyjnych:
  • prognozowanie produkcji i sprzedaży na podstawie historii,
  • moduł analizy

 

 

Informacje o kadrze:

Szkolenie poprowadzi mgr Bogusław Wacławik – asystent w Katedrze Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Autor i współautor licznych artykułów i publikacji naukowych z zakresu rachunkowości i prawa cywilnego. Opiekun organizacyjny studiów podyplomowych ,,Rachunkowość menedżerska UEK-CIMA” realizowanych w ramach Katedry Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (CIMA – Chartered Institute of Management Accountants). Administrator i egzaminator w ramach Komputerowego Licencjonowanego Centrum Egzaminacyjnego ACCA Wydziału Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (ACCA – Association of Chartered Certified Accountants). Wykładowca SKwP Oddział w Krakowie w zakresie rachunkowości.

 

 

Dofinansowanie w postaci bonów szkoleniowych realizuje Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego. Szczegóły na stronie internetowej http://mbon.pl/.