Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji NextGenLab powołane przez Retail Institute w celu poszukiwania i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w 2020 roku będzie koncentrować się na realizacji pionierskiego programu Challenger 2.0.

 

Jest to program dedykowany studentom i absolwentom uczelni wyższych, a także spółkom technologicznym oraz organizacjom eksperckim i NGO w celu włączenia ich w proces tworzenia w centrach i sieciach handlowych udoskonaleń produktów, usług, procesów, metod marketingowych, sprzedażowych i organizacyjnych, ale również stworzenia rozwiązań, które będą wspierać firmy w walce ze skutkami epidemii koronawirusa.

 

Challenger 2.0 to połączenie programu edukacyjnego, konkursowego oraz praktyk studenckich gdzie uczestnicy poznają specyfikę branży centrów i sieci handlowych oraz nowoczesne narzędzia tworzenia innowacji. Stworzone w trakcie programu grupy projektowe, przy wsparciu mentorów i ekspertów, opracują unikatowy bank innowacji, pomysłów i rozwiązań, będących odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania określonych segmentów klientów i konsumentów. Najlepsze rozwiązania stworzone w ramach programu Challenger 2.0 zostaną wsparte przez Retail Institute w ich dalszym rozwoju.

 

Rolą Challenger 2.0 jest także wymiana doświadczeń uczestników prezentujących swoje rozwiązania, jak również stanie się zbiorem inspiracji, pomysłów i rozwiązań będących odpowiedzią na dynamikę zmian społecznych i kulturowych wywołaną przez: nowe technologie, wszechobecność urządzeń mobilnych, media społecznościowe oraz digitalizację.

 

SUPREMIS w tym programie występuje w roli mentora i eksperta korporacyjnego, a więc dzielimy się wiedzą i doświadczeniem z młodymi adeptami sztuki biznesu, którzy mają pomysł oraz chęci do tworzenia innowacyjnych projektów. Dzięki wieloletniej praktyce przy wdrażaniu innowatorskich rozwiązań informatycznych usprawniających procesy w firmach z branży retail, posiadamy nie tylko kompetencje technologiczne, ale także biznesowe, które na pewno wykorzystamy w programie Challenger 2.0 aby inspirować młode, otwarte umysły.