Dobrze i rzetelnie prowadzone, staje się, wspólnie z Rozwojem, towarzyszem każdego klienta i użytkownika. Dlatego też postanowiliśmy skorzystać z najlepszych praktyk związanych z realizacją prac serwisowych. Korzystamy z wskazówek, które przynosi biblioteka ITIL. Oznacza to, że w SUPREMIS powstała jedna, centralna jednostka odpowiedzialna za kontakt z naszymi klientami. SPOC (Single Point of Contact) to wysoce specjalizowany proces odpowiedzialny za wsparcie użytkowników w odpowiednim i transparentnym zgłaszaniu wszelkiego typu błędów oraz prac rozwojowych.
Zespół Wsparcia (Serwisu) to wydzielony zespół konsultantów i programistów. Korzystamy z systemu ticketowego, który umożliwia bieżące monitorowanie statusów każdego zgłoszenia. Wszystkie usługi serwisowe realizujemy na podstawie SLA. W przypadku, w którym klient nie ma określonych indywidualnych warunków dotyczących czasu reakcji czy czasów przywrócenia funkcjonowania, opracowaliśmy tzw. SLA podstawowe, zgodnie z którym deklarujemy oraz zobowiązujemy się do odpowiednich działań z uwzględnieniem zgłoszeń o różnych priorytetach. Priorytety, wstępnie określane przez klienta, odzwierciedlają rzeczywisty wpływ incydentu na system.
Realizowane przez nas usługi opieramy w głównej mierze na indywidualnie ustalanych parametrach SLA. W ramach tych Umów, określane są nie tylko wymagane czasy reakcji, ale również określamy wspólnie z klientem czasy przywrócenia funkcjonowania usług. Określamy także sytuacje, w których jesteśmy w stanie dostarczyć tzw. obejście czy tzw. rozwiązanie tymczasowe. Wdrożenie obejścia nakierowane jest na jak najszybsze przywrócenie realizacji wszystkich usług systemu a jednocześnie umożliwia zespołowi na znalezienie skutecznego i trwałego rozwiązania.
Działania reaktywne, jakim są właśnie reakcje na zdarzenia, nie wyczerpują wszystkich korzyści wynikających z świadczenia usług zgodnie z biblioteką ITIL. Działamy również proaktywnie. Aktywnie monitorujemy systemy naszych klientów pod kątem możliwości wystąpienia incydentów, szczegółowo analizujemy pojawiające się zgłoszenia. W przypadku zaobserwowania powtarzalności, podejmuje działania, które mają doprowadzić do wyeliminowania możliwości pojawienia się tych incydentów w przyszłości. Co więcej, ze względu na fakt, że liczba obsługiwanych systemów sukcesywnie rośnie, jesteśmy w stanie podejmować działania nie tylko w obrębie systemu jednego klienta, ale również działać w kontekście globalnym wszystkich naszych klientów.
Powyższe działania powodują, że nasze doświadczenie związane z realizacją usług wsparcie dla tak dużej ilości użytkowników SAP B1 umożliwia nam również bardzo ścisłą współpracę z SAP POLSKA. Oznacza to, że wszyscy nasi konsultanci i programiści mają bieżący dostęp do najnowszych wersji systemu, do szkoleń i konsultacji z twórcami oprogramowania.
Zespół wsparcia to nie tylko działanie reaktywne i proaktywne w sytuacjach wystąpienia incydentu wpływającego na działanie systemu. To również zespół, który realizuje drobne prace rozwojowe. Drobne prace rozwojowe oznaczają wszelkie zmiany wynikające ze zmieniających się potrzeb i oczekiwań naszych klientów. To takie prace jak – modyfikacja wyglądu dokumentów księgowych, opracowanie dedykowanego raportu itd. Wszystkie te parce, realizowane przez dedykowany zespół, dostarczane są w jak najkrótszym czasie. Bo w przypadku usług wsparcia (serwisu) to właśnie szybkość reakcji oraz szybkość dostarczenia rozwiązania jest najistotniejszy.
Działaniami związanymi z większymi zmianami (przygotowanie np. rozwiązania do weryfikacji danych kontrahentów, czy rozwiązania e-sprawozdań) zajmuje się oddzielny zespół, zespół Rozwoju.
Każda firma w perspektywie czasu zachowuje się jak żywy organizm. Zmienia się, przekształca i ewoluuje. System, który często jest jej kręgosłupem, musi zachowywać się tak samo. Aby było to jednak możliwe potrzebne są odpowiednie zasoby.
W odpowiedzi na tego typu potrzeby powołane zostało Centrum Kompetencyjne Rozwoju. Jest to grupa osób wybranych spośród konsultantów, programistów oraz testerów zaangażowanych w procesy biznesowe, odpowiedzialnych za realizacje zleceń rozwojowych klientów. Ich celem jest wsparcie klientów w zmianach i wyzwaniach jakie stoją przed organizacją. Wykorzystując framework SCRUM dostarczane są klientom rozwiązania zgodne z ich oczekiwaniami, w rozsądnym czasie.
Zespół odpowiedzialny za rozwój skupia się na jakości dostarczanych rozwiązań. Źródłem pozyskiwania prac dla zespołu to najczęściej zmiany wymagane przez klienta oraz pojawiające się zmiany prawne (najczęściej w obszarze finansowo-księgowym. Prace realizowane są w odpowiednich cyklach, tzw. SPRINTACH. Staramy się, aby zakres prac wykonywanych w ramach każdego sprintu był jak najbardziej adekwatny do potrzeb naszych klientów.
Zespół Rozwojowy, to również bieżące wsparcie dla prac serwisowych. Tak jak w zespole Wsparcia zaangażowani są głównie konsultanci, tak w przypadku zespołu Rozwojowego są to w większości programiści.
Robotyzacja i digitalizacja procesów produkcji oraz pozostałych związanych z zarządzaniem łańcuchem dostaw była dla nas niezmiennie istotna. Wdrożenie SAP Business One rozszerzonego o dodatkowe funkcjonalności produkcyjne oraz integracje pozwala nam na podążanie za naszą wizją rozwoju procesów oraz utrzymanie pozycji lidera.
Tomasz Zakrzewski, Managing Director CFO, voestalpine Signaling Poland
Miesięcznie przetwarzamy zamówienia kilku tysięcy klientów. Ta ogromna ilość informacji wymaga niezawodnego wsparcia informatycznego. SAP Business One świetnie sobie radzi z tym zadaniem.
Tomasz Sznajder, Prezes Zarządu Prima Gran
Szukaliśmy programu finansowo-księgowego klasy ERP, który sprostałby wymaganiom międzynarodowej grupy kapitałowej składającej się z wielu spółek w różnych zakątkach świata. System ten miał zapewnić sprawną obsługę wielu walut i wersji językowych, a także umożliwić sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań.
Izabella Nalewajek, Head of Group Accounting, G2A.COM
Chcieliśmy poprawić działanie systemu księgowego, jak również wdrożyć elektroniczny obieg dokumentów, w tym zatwierdzanie umów w systemie czy generowanie raportów. Dlatego zdecydowaliśmy się na SAP Business One.
Cezary Waszkiewicz, Financial Manager, Adgar Poland
Nasz poprzedni system nie nadążał za naszymi potrzebami, co prowadziło do niezgodności w księgach. Eksport oraz import był również bardzo ograniczony, co utrudniało nam wszelkie raportowania oraz automatyzacje procesów. Firma SUPREMIS zaoferowała najkorzystniejszą cenę wdrożenia SAP Business One, jak i opłat licencyjnych.
Jakub Pach, Group Financial Controller, Virgin Mobile Polska
Szukaliśmy rozwiązania, które w sposób zintegrowany pomoże nam w zarządzaniu firmą. Ważna z naszej perspektywy była marka i zaufanie do produktu, dlatego wybór padł na SAP Business One.
Leszek Sierpiński, Dyrektor Operacyjny, Ayala S.A.
Potrzebowaliśmy systemu, który pozwoli na wyeliminowanie błędów w dostawach, przy jednoczesnym skróceniu terminów realizacji zleceń, tak aby podnieść poziom obsługi klienta. SAP Business One wspiera nas w tych działaniach.
Artur Przyłęcki, Specjalista ds. logistyki, Barilla Poland Sp. z o.o.
Zdecydowaliśmy się na wybór systemu SAP Business One ze względu na jego elastyczność, przejrzystość i możliwość dopasowania do procesów biznesowych, jakie występują w naszej firmie. Nie bez znaczenia był także fakt, że obsługa systemu jest intuicyjna, więc nasi pracownicy nie musieli przechodzić dodatkowych, specjalistycznych szkoleń.
Bartosz Ignaczewski, CEO, BISAN Sp. z o.o.
Szukaliśmy stabilnego i dużego partnera wdrożeniowego z odpowiednim poziomem kompetencji i dużym doświadczeniem wdrożeniowym. Ważna była także otwartość na wdrożenia najnowszych mechanizmów w samym produkcie np. wykorzystanie bazy HANA i architektury wysokiej dostępności.
Paweł Cąkała, IT Manager, GTV Poland
Firma SUPREMIS pomogła nam zdefiniować nasze potrzeby i sprawnie przeprowadziła proces wdrożenia.
Dariusz Binkowski, Klasmann-Deilmann Polska Sp. z o.o.
Zdecydowaliśmy się na wdrożenie wielooddziałowej wersji SAP Business One wspólnie z firmą SUPREMIS, ze względu na dobre doświadczenia współpracy. System Property Management, z którego korzystamy, oferuje najwięcej funkcjonalności, w stosunku do konkurencyjnych produktów.
Hubert Pastuszak, Financial Analyst, London & Cambridge Properties
Bardzo ważne w podjęciu decyzji o wyborze produktu firmy SAP była rozpoznawalność marki oraz zapewnienie, że program odzwierciedli procesy biznesowe i zarządcze jakie występują w przedsiębiorstwie, w sposób scentralizowany.
Michał Strycharski, MCKB Sp. z o.o.
Na wybór SAP Business One zdecydowaliśmy się z uwagi na możliwość lepszego dostosowania systemu do specyfiki i rozmiarów przedsiębiorstwa, w porównaniu do dotychczas stosowanego programu ERP. Istotnym czynnikiem przy wyborze była również wysoka efektywność kosztowa, rozumiana jako relacja ceny do możliwości, oferowanych przez ten system.
Paweł Zastawny, Dyrektor Finansowy, Trinac Polska Sp. z o.o.
We process orders of several thousand customers every month. This huge amount of information requires reliable IT support. SAP Business One copes well with this task.
Tomasz Sznajder, President of the Management Board of Primagran
We were looking for an ERP-class financial and accounting program that would meet the requirements of an international capital group consisting of many companies in various parts of the world. This system was to ensure efficient handling of multiple currencies and language versions, and to enable the preparation of consolidated reports.
We wanted to improve the operation of the accounting system, as well as implement electronic document circulation, including approving contracts in the system or generating reports. That is why we decided on SAP Business One.
Elastyczny i przystępny cenowo SAP Business One (SAP B1) – Elastyczny i przystępny lub tradycyjnie dla małych i średnich firm. Dla jeszcze większej elastyczności korzystania dostępny przez przeglądarkę w pełnej funkcjonalności.
Zarządzaj całym biznesem przy pomocy jednego systemu ERP opartego w pełni w chmurze. Idealnie rozwiązanie dla średnich i dużych firm oraz lokalnych instytucji sektora publicznego.
Nowoczesny system ERP do zarządzania zasobami dużych przedsiębiorstw. SAP S/4HANA Cloud korzysta z zaawansowanych technologii jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe czy zaawansowane analizy. Dzięki wykorzystaniu modelu danych in-memory SAP HANA Cloud, wszelkie operacje wykonywane są w pamięci operacyjnej, co znacznie przyspiesza generowanie wszelkich analiz i prognoz, a to z kolei ułatwia i uwiarygadnia podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.
Potężne narzędzie do analiz predykcyjnych, planowania i budżetowania. Umożliwia podpięcie wielu źródeł danych i tworzenie modeli planowania, z których tworzone są analizy i wizualizacje „co jeśli”.
Zarówno rozwiązanie SAP Business One jak i metodyka, a co za tym idzie odpowiedni Partner są kluczowe w osiągnięciu sukcesu projektu z równoczesnych zoptymalizowanie jego kosztu. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani wdrożeniem systemu ERP SAP Business One zgodnie z metodyką zwinną – zapewniającą klientowi maksimum oszczędności oraz optymalny czas wdrożenia – zapraszamy do kontaktu. Możemy również przygotować ofertę, na którą składa się koszt zakupu licencji, wdrożenia systemu, opłaty abonamentowej, wsparcia powdrożeniowego. Skontaktuj się z nami i zapytaj o wersję demo i prezentację SAP Business One.
Korzystając z formularza kontaktowego lub za pośrednictwem czatu, skontaktuj się z nami i napisz, jakim systemem jesteś zainteresowany/na lub jaki problem chcesz rozwiązać.
W drugim kroku nasz opiekun klienta skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. Dzięki temu lepiej poznamy Twoje potrzeby i dobierzemy odpowiednie rozwiązanie.
Przedstawiamy rozwiązanie skonfigurowane na potrzeby Twojej firmy i zachodzących w niej procesów. Podczas prezentacji najczęściej też uszczegóławiamy potrzebne funkcjonalności.
Mając pełną wiedzę przygotowujemy ofertę cenową zakupu i wdrożenia systemu oraz szczegółowo ją omawiamy.
System ERP w chmurze stanowi świetną propozycję głównie dla małych i średnich firm. Takie przedsiębiorstwa zazwyczaj nie mają własnej infrastruktury IT, w związku z czym pomocne okazuje się dla nich korzystanie z ERP cloud. System nie wymaga bowiem dużych nakładów na początku, co jest jego zaletą. Natomiast większe firmy w większości mają zaawansowaną infrastrukturę IT, co jednak nie oznacza, że nie mogą decydować się na program ERP w chmurze. Ciekawym sposobem okazuje się wdrażanie systemu ERP w modelu hybrydowym. Dzięki temu niektóre procesy można realizować z wykorzystaniem lokalnych serwerów, a inne przenieść do chmury.
Dużą zaletę systemu SAP w chmurze stanowi nieograniczona skalowalność. Program umożliwia sterowanie parametrami wydajnościowymi wtedy, kiedy pojawia się taka potrzeba. Możliwe jest również zaprogramowanie wydajności w konkretnych dniach. SAP cloud jest chętnie stosowany w firmach, zajmujących się produkcją. Program służy m.in. do podnoszenia wydajności maszyn wirtualnych w określonym czasie. Wszystko odbywa się zgodnie z potrzebami cyklu produkcyjnego, co jest szczególnie istotne dla przedsiębiorstwa. Dzięki skalowalności firmy mogą płacić jedynie za wykorzystane zasoby. Oprogramowanie ERP w chmurze wiąże się z dużą oszczędnością.
Oferowany serwis SAP zapewnia, że każdy klient korzystający z naszych usług, może liczyć na szybkie i profesjonalne wsparcie. Na bieżąco staramy się rozwiązywać wszystkie problemy, udzielając rad i podpowiadając, co w danej sytuacji najlepiej zrobić. Zapewniamy szybką reakcję na wszystkie zdarzenia, ponieważ zadowolenie klientów jest dla nas najważniejsze. Staramy się działać sprawnie, aby nikt nie musiał czekać z obsługą. Zdajemy sobie sprawę, co oznacza przestój w firmie, dlatego nie pozwalamy na to w przypadku naszych klientów.
Prowadzony serwis SAP zajmuje się m.in. monitorowaniem systemów, co umożliwia szybkie wykrycie ewentualnych nieprawidłowości. Jest to bardzo ważne dla wszystkich osób, prowadzących własne biznesy.
Program kadrowy SAP to specjalne narzędzie przygotowane w celu kierowania różnymi działaniami dotyczącymi zasobów ludzkich. Zapewnia ono możliwość prowadzenia ewidencji pracowników, uwzględniając ich podział na grupy. Ponadto system umożliwia kierowanie ewidencją umów, a także struktury danych kadrowych. SAP księgowość to idealna propozycja dla firm, którym zależy na łatwym i sprawnym planowaniu ruchów związanych z kadrami. Inwestowanie w szkolenia pracowników może okazać się bardzo korzystne dla przedsiębiorstwa, ponieważ takie działanie przekłada się na osiąganie wysokich wyników. Na uwagę zasługuje m.in. oprogramowanie kadrowo-płacowe R2Płatnik. Umożliwia prowadzenie kadr, naliczanie wynagrodzenia oraz dokonywania automatycznych rozliczeń z odpowiednimi instytucjami. To narzędzie jest zintegrowane z SAP Business One, czyli systemem ERP odpowiednim dla małych i średnich firm. Na uwagę zasługuje również SAP SuccessFactors, wyjątkowo rozbudowane narzędzie służące głównie do zarządzania kapitałem ludzkim w chmurze.
Certyfikowane i w pełni zintegrowane rozszerzeniem systemu SAP autorstwa SUPREMIS– Property Management to świetna propozycja dla wielu firm. Mogą z niej korzystać przedsiębiorstwa działające w różnych branżach. Doskonale sprawdza się bowiem w przypadku m.in. banków, sieci handlowych, stacji paliw czy przedsiębiorstw produkcji przemysłowej. Taka opcja polecana jest zarówno firmom działającym we własnej, jak i wynajmowanej nieruchomości. Zarządzanie nieruchomościami SAP umożliwia kontrolowanie całego majątku. Takie działania polegają przede wszystkim na ograniczaniu kosztów funkcjonowania, które dotyczą utrzymywania nieruchomości. Ponadto umożliwiają ocenę rentowności wszystkich placówek, co również jest bardzo istotne.
Istnieje kilka sposobów wdrożenia SAP. Możliwe jest również zastosowanie własnej metody, z wykorzystaniem powszechnie używanych standardów dotyczących zarządzania projektami. Najczęściej jednak stosowane jest jedno z dwóch schematów postępowania. Podejście tradycyjne polega na przygotowaniu funkcjonalności, która jest planowana w ramach realizowanego projektu. Natomiast podejście określane jako bliskie filozofii Agile mówi o przygotowaniu i uruchomieniu następnych grupy funkcji.
Wdrożenie SAP następuje etapami. Najpierw ma miejsce wstępna analiza przedwdrożeniowa, następnie przygotowanie:
Dopiero później odbywają się szkolenia użytkowników. Na sam koniec następuje start produkcyjny, czyli rozpoczyna się praca w ramach nowego systemu.
Napisz do nas