Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.

Firmy o zasięgu globalnym

SUPREMIS jako Partner SAP oferuje system ERP wykorzystywany w ponad 170 państwach, dostępny w 27 językach i z 41 lokalizacjami. W połączeniu z bogatą funkcjonalnością, w tym mechanizmach współpracy między spółkami zależnymi, SAP Business One stanowi doskonałe narzędzie dla podmiotów powiązanych i organizacji działających w strukturze wielofirmowej.
Dziś w takim modelu działa ponad 2.500 przedsiębiorstw. Wśród nich znajdują się takie marki jak:

 

Dla sukcesu wdrożenia międzynarodowego kluczowy jest zarówno funkcjonalny system jak i doświadczony Partner SAP rozumiejący lokalne uwarunkowania biznesowe i prawne. Właściwy produkt i Partner zapewniają najniższe koszty wdrożenia, utrzymania i rozwoju systemu. Jednocześnie pozwolą na skupienie działań na biznesie a nie na sprawach administracyjnych jak przepisywanie danych między systemami czy ręcznym tworzeniu raportów.

SAP Business One Intercompany Solution

Wybrane funkcjonalności istotne dla struktur międzynarodowych dostępne w SAP Business One Intercompany Solution obejmują m.in.:

  • Konsolidację danych finansowych,
  • Wspólne repozytorium danych podstawowych np. towarów, Partnerów Handlowych,
  • Automatyczną wymianę dokumentów miedzy podmiotami powiązanymi,
  • Wiele języków i wiele walut,
  • Obsługę procesów wynikających z lokalnych przepisów np. faktura korygująca w Polsce, współprac z Datev w Niemczech, Intrastat w UE, Podatki stanowe w USA etc.

SUPREMIS globalny Partner SAP

Partner SAP SUPREMIS od 2006 roku prowadzi wdrożenia w środowisku firm międzynarodowych. Lata doświadczeń pozwoliły na wypracowanie modelu współpracy i metodyki projektów typu roll-out – polegających na przenoszeniu rdzennego biznesu (ang. core model) z uwzględnieniem potrzeb i wymagań lokalnych.

W naszej pracy uwzględniamy m.in.:

  • Zapewnienie odpowiedniej komunikacji z wieloma interesariuszami takich projektów o odmiennych oczekiwaniach,
  • Ustalenie procedur współpracy w zróżnicowanym środowisku technicznym i biznesowym,
  • Duży akcent na kwestię dokładności i terminowości tworzenia sprawozdań na potrzeby grupy,
  • Konieczność zapewnienie bieżącego wsparcia użytkowników w różnych językach,
  • Przedstawienia konsekwencji lokalnej specyfiki m.in. w zakresie specyficzny regulacji np. faktur zaliczkowych, obowiązku fiskalizacji dla działania całej grupy,
  • Zespół z kompetencjami zarówno technicznymi jak i biznesowymi,
  • Współpracę z wieloma Partnerami SAP poza Polską.

Potrzebujesz więcej informacji? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z w ciągu 48 godzin.

Case study

Case study

Poznaj systemy, które wdrażamy

Cena rozwiązań dla firm o zasięgu globalnym

Cena zakupu i wdrożenia systemu determinowana jest przez wiele czynników charakterystycznych dla branży, w której funkcjonuje organizacja, oraz indywidualnych oczekiwań i potrzeb klienta. Na cenę wpływ ma także model dostarczenia oprogramowania (lokalnie lub w chmurze) oraz sposób rozliczenia (abonament lub opłata jednorazowa). Aby oszacować wysokość inwestycji w rozwiązanie dopasowane do Państwa potrzeb, najczęściej sprawdza się następujący proces:

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Korzystając z formularza kontaktowego lub za pośrednictwem czatu, skontaktuj się z nami i napisz, jakim systemem jesteś zainteresowany/na lub jaki problem chcesz rozwiązać.

KONTAKT Z KLIENTEM

W drugim kroku nasz opiekun klienta skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. Dzięki temu lepiej poznamy Twoje potrzeby i dobierzemy odpowiednie rozwiązanie.

PREZENTACJA ROZWIĄZANIA

Przedstawiamy rozwiązanie skonfigurowane na potrzeby Twojej firmy i zachodzących w niej procesów. Podczas prezentacji najczęściej też uszczegóławiamy potrzebne funkcjonalności.

INDYWIDUALNA WYCENA

Mając pełną wiedzę przygotowujemy ofertę cenową zakupu i wdrożenia systemu oraz szczegółowo ją omawiamy.

    Chcesz poznać szczegóły naszej oferty?

    Napisz do nas