Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.

Rozwiązania omnichannel e-commerce

Strategia omnichannel integruje wiele kanałów sprzedaży, zapewniając spójność i jednolitość  działań sprzedażowych.

Wszystkie możliwe kanały dotarcia i obsługi klienta, współpracują ze sobą, bez względu na wybrane przez klienta miejsce czy  formę zakupu.  Zaawansowana technologia i dobór odpowiednich narzędzi informatycznych, wspierających ideę wielokanałowości sprzedaży, ma zapewnić klientowi elastyczność wyboru formy zakupu, dającą poczucie jego komfortu i budującą jego lojalność.

Omnichannel  realizowany jest przez połączenie możliwości sprzedaży poprzez sieć sklepów tradycyjnych, sieć sklepów internetowych, biuro obsługi klienta/call center. Generalnie stosowanie strategii omnichannel to wychodzenie naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klienta w postaci narzędzi, pozwalających mu na wybór jednej lub kilku opcji form zakupu równocześnie.

System SAP Business One, realizuje strategię wielokanałowości sprzedaży, udostępniając swoim użytkownikom różnorakie narzędzia i mechanizmy.

Integracja SAP Business One z systemami sprzedaży

Platforma rozwiązań biznesowych SAP Business One zawiera wbudowane narzędzia Integration Framework, odpowiedzialne za integrację wszystkich rozwiązań technologicznych oraz biznesowych, pozwalających na prowadzenie zgodnej polityki sprzedażowej, magazynowej, zarządzanie strategiami cenowymi oraz polityką rabatową.

Idea omnichannel w SAP Business One, gwarantuje stały i zrównoważony rozwój sprzedaży we wszystkich kanałach: sklepy stacjonarne (SAP Customer Checkout – POS), sklepy internetowe (Platforma B2B, Platforma B2C), sprzedaż na Allegro i ebay, aplikacje mobilne dla handlowców i inne. Ponadto technologia SAP koordynuje integrację płatności i rozliczeń finansowych oraz czuwa nad zarządzaniem limitami kupieckimi. Dla pełnej automatyzacji obsługi klienta SAP Business One umożliwia także rozwiązania wspomagające wymianę danych z firmami kurierskimi oraz stanowi wsparcie e-marketingu, także z wykorzystaniem social mediów.

 

 

 

Analityka w SAP Business One wspiera omnichannel

Mocną stroną  SAP Business One, wspierającą strategię omnichannel jest analityka.

System udostępnia zaawansowane analizy, operujące na danych rzeczywistych dzięki SAP HANA oraz SAP Analytics Cloud. Łatwy wgląd w działania, realizowane w różnych kanałach sprzedaży, umożliwia podejmowanie  trafnych decyzji, wspieranych narzędziami predykcyjnymi, bazującymi m.in. na analizie trendów w sprzedaży

Strategia omnichannel, realizowana z wykorzystaniem SAP Business One to synergia i współdziałanie narzędzi sprzedażowych online i offline, jednolitość programów rabatowych i lojalnościowych a także  koordynacja stanów magazynowych w rozproszonej strukturze magazynowej (także z uwzględnieniem magazynów w sklepach tradycyjnych, wykorzystujących rozwiązanie SAP Customer Checkout (POS).

Case study

Case study

Poznaj nasze systemy wspierające sprzedaż

Cena wdrożenia rozwiązań omnichannelowych

Cena zakupu i wdrożenia systemu determinowana jest przez wiele czynników charakterystycznych dla branży, w której funkcjonuje organizacja, oraz indywidualnych oczekiwań i potrzeb klienta. Na cenę wpływ ma także model dostarczenia oprogramowania (lokalnie lub w chmurze) oraz sposób rozliczenia (abonament lub opłata jednorazowa). Aby oszacować wysokość inwestycji w rozwiązanie dopasowane do Państwa potrzeb, najczęściej sprawdza się następujący proces:

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Korzystając z formularza kontaktowego lub za pośrednictwem czatu, skontaktuj się z nami i napisz, jakim systemem jesteś zainteresowany/na lub jaki problem chcesz rozwiązać.

KONTAKT Z KLIENTEM

W drugim kroku nasz opiekun klienta skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. Dzięki temu lepiej poznamy Twoje potrzeby i dobierzemy odpowiednie rozwiązanie.

PREZENTACJA ROZWIĄZANIA

Przedstawiamy rozwiązanie skonfigurowane na potrzeby Twojej firmy i zachodzących w niej procesów. Podczas prezentacji najczęściej też uszczegóławiamy potrzebne funkcjonalności.

INDYWIDUALNA WYCENA

Mając pełną wiedzę przygotowujemy ofertę cenową zakupu i wdrożenia systemu oraz szczegółowo ją omawiamy.

    Chcesz poznać szczegóły naszej oferty?

    Napisz do nas