Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.

Rozwiązania SAP i systemy HR

Z najlepszych praktyk wynika, że zmotywowani i zaangażowani pracownicy są podstawą powodzenia realizacji strategii przedsiębiorstwa.

Jak zatem wspierać cykl życia pracownika w organizacji? Od budowania świadomości marki po wzmacnianie zaangażowania kadry, to wyzwania, z którymi mierzą się pracodawcy.

Stanowi to nie lada wyzwanie dla działów HR, a rozwiązań wspierających ich codzienną pracę na rynku jest coraz więcej.  Istotne są te, które potrafią dopasować się do specyfiki organizacji i jej wymagań. Tylko dzięki takiemu wsparciu możliwa jest realizacja procesu zatrudnienia i utrzymania pracowników przy jednoczesnym zachowaniu ich satysfakcji z wykonywanej pracy.

Korzyści z wdrożenia systemów HR

29%

Niższa fluktuacja kadr w organizacjach w których HR ściśle współpracuje z kadrą zarządzającą i menedżerami w celu dostosowania zadań i inicjatyw do strategii biznesowej

6.5%

Niższe koszty wynagrodzeń w organizacjach, w których stosowana jest ustandaryzowana ocena efektywności, kalibracja  i analiza planów budżetowych oraz istnieje model kaskady celów oraz monitorowania realizacji  celów spójnych z celami wskazanymi w strategii

5.7%

Wzrost zaangażowania pracowników w organizacjach, w których regularna ocena potrzeb rozwojowych pracowników jest wynikiem regularnej, indywidualnej oceny wyników pracy

30%

Sprawna, jasna i sprawiedliwa ocena osiągnięć wszystkich pracowników zakończona przeglądem wyników firmy, których wytyczne są spójne z indywidualnymi arkuszami ocen

34%

Minimalizacja ryzyka błędu w przyznawaniu premii w organizacjach, w których zastosowano procesowe podejście przyznawania premii i podwyżek

10%

Niższy koszt obsługi HR w organizacjach, które korzystają z samoobsługi pracowniczej i menadżerskiej, w porównaniu z tymi gdzie taka możliwość nie istnieje

Rozwiązania HR funkcjonujące dotychczas

W obecnej rzeczywistości gospodarczej funkcjonuje wiele rozwiązań, które ewoluowały wraz ze zmieniającymi się  potrzebami organizacji, jednak wciąż znaczna ich część to systemy dedykowane poszczególnym działom, skoncentrowane na zarządzaniu poszczególnymi procesami.

 

Do dnia dzisiejszego w wielu firmach dane z obszaru HR są ewidencjonowane jedynie w wąsko rozumianych systemach kadrowo-płacowych i przetwarzane przez osoby zatrudnione w dziale HR.

Istotne jest jednak zaangażowanie całej organizacji w proces zarządzania kapitałem ludzkim, bez ograniczania się wyłączenie do działów kadr i płac. Proponowane przez nas rozwiązania wspierają nie tylko działy HR czy kadrę zarządzającą, ale również angażują pracowników co pozytywnie wpływa na ich motywację i zaangażowanie w osiąganie założonych celów.

Zaangażowany pracownik przyjmuje odpowiedzialność za realizację stawianych mu celów, identyfikuje się z kulturą danej organizacji, jest świadomy swojej roli i znaczenia dla organizacji oraz współpracuje z kolegami w celu zwiększenia wydajności pracy. Wszystko to przynosi jego firmie wymierne korzyści. Zadaniem organizacji jest działanie na rzecz rozwijania i pielęgnowania zaangażowania pracowników, co wymaga zbudowania dwukierunkowej relacji pomiędzy pracodawcą i pracownikiem. Oferujemy narzędzia umożliwiające komunikację z potencjalnym pracownikiem, zanim wstąpi w szeregi firmy.

 

 

 

Oprogramowanie HR dedykowane miękkiemu HR

Funkcje w ramach „miękkiego HR-u”, pozwalają na zwiększenie motywacji i satysfakcji z pracy i jej wyników, zarówno pracowników, jak i menedżerów.

System wspiera planowanie zasobów ludzkich, co wpływa na proces rekrutacji, zewnętrznej i wewnętrznej. Po pozyskaniu nowego pracownika znacznie skraca okres jego adaptacji oraz pozwala łatwiej odnaleźć się temu pracownikowi w nowej roli. Dzięki wykorzystaniu systemu, członkowie poszczególnych zespołów wiedzą, czego się od nich oczekuje i z większą łatwością mogą zrealizować wyznaczone im cele.

Oprócz obszarów tzw. „miękkiego HR-u” skupiamy się również na naliczeniach płacowych z uwzględnieniem wyliczania premii, urlopów czy dodatków motywacyjnych oferując bogate funkcjonalności raportowe oraz analityczne, które są bezcenne dla całej kadry zarządzającej.

Kompleksowe rozwiązanie czy wybrana funkcjonalność? Dla nas to nie problem. Oferowane przez SUPREMIS rozwiązania pozwalają na przeprowadzenie procesu wdrożenia etapami co znacznie ogranicza koszty wdrożenia i pozwala rozłożyć w czasie inwestycję w system. Każdy moduł może być wykorzystywany samodzielnie przy jednoczesnym zachowaniu pełnej funkcjonalności.

Systemy HR wspierają następujące obszary

Rekrutacja

Twoje ogłoszenia w ponad 3000 źródeł w 80 krajach na całym świecie!

Adaptacja

Pomóż swojemu nowemu pracownikowi szybko i sprawnie wdrożyć się w obowiązki.

Kadry

Wszystkie dane Twoich pracowników w jednym miejscu, dostępne dla wskazanych osób, gotowe do prowadzenia nawet najbardziej skomplikowanych analiz.

Płace

Wynagrodzenie zawsze na czas na kontach pracowników. Elastyczność przy zachowaniu zgodności z prawem pracy.

Ocena

Wyznacz pracownikom cele, monitoruj ich realizację i oceniaj wyniki. Wszystko w jednym miejscu.

Premiowanie

Weryfikuj koszty i nagradzaj swoich pracowników za osiągnięte wyniki.

Rozwój

Monitoruj sytuację w swojej firmie i reaguj odpowiednio wcześnie- pracownicy przychodzą i odchodzą z każdej organizacji. Warto mieć ten proces pod kontrolą.

Nauka

Przyspiesz rozwój danego pracownika, umożliwiając rozkwit jego silnych stron oraz zbudowanie kompetencji w obszarach, w których zidentyfikowałeś ich braki.

Współpraca

Wykorzystaj wewnętrzne narzędzie do współpracy w celu budowania relacji pomiędzy pracownikami.

Analiza

Analizy w czasie rzeczywistym pomogą Ci w szybkim podejmowaniu trafnych decyzji personalnych.

Planowanie

Dostosuj swoją strategię rekrutacyjną do obecnej sytuacji z wykorzystaniem narzędzia, które pomoże Ci podjąć decyzje o przyszłości organizacji.

Case study

Case study

Poznaj nasze systemy HR i rozwiązania komplementarne

Cena wdrożenia rozwiązań dla HR

Cena zakupu i wdrożenia systemu determinowana jest przez wiele czynników charakterystycznych dla branży, w której funkcjonuje organizacja, oraz indywidualnych oczekiwań i potrzeb klienta. Na cenę wpływ ma także model dostarczenia oprogramowania (lokalnie lub w chmurze) oraz sposób rozliczenia (abonament lub opłata jednorazowa). Aby oszacować wysokość inwestycji w rozwiązanie dopasowane do Państwa potrzeb, najczęściej sprawdza się następujący proces:

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Korzystając z formularza kontaktowego lub za pośrednictwem czatu, skontaktuj się z nami i napisz, jakim systemem jesteś zainteresowany/na lub jaki problem chcesz rozwiązać.

KONTAKT Z KLIENTEM

W drugim kroku nasz opiekun klienta skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. Dzięki temu lepiej poznamy Twoje potrzeby i dobierzemy odpowiednie rozwiązanie.

PREZENTACJA ROZWIĄZANIA

Przedstawiamy rozwiązanie skonfigurowane na potrzeby Twojej firmy i zachodzących w niej procesów. Podczas prezentacji najczęściej też uszczegóławiamy potrzebne funkcjonalności.

INDYWIDUALNA WYCENA

Mając pełną wiedzę przygotowujemy ofertę cenową zakupu i wdrożenia systemu oraz szczegółowo ją omawiamy.

    Chcesz poznać szczegóły naszej oferty?

    Napisz do nas

    Warto wiedzieć