Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.
Doświadczony zespół specjalistów IT świadczy usługi serwisowe w technologii SAP HANA. Dzięki temu nasi klienci mogą skupić się na prowadzeniu biznesu, nie martwiąc się o ciągłość pracy środowiska informatycznego. Usługa skierowana jest zarówno do firm, które nie posiadają wlanych zespołów IT jak również do firm które nie mają kompetencji w tej dziedzinie.
SUPREMIS jako pierwsza firma w Polsce wdrożyła SAP HANA dla SAP Business One w 2012 roku i od tamtej pory jest liderem w tej dziedzinie. Otaczamy opieką środowisko SAP HANA jak również systemy Suse Linux Enterprise Server (SLES), które stanowią kompletne środowisko dla SAP Business One.
Kompleksowe podejście do serwisu SAP HANA pozwala na zapewnienie ciągłości pracy naszych klientów oraz na poczucie bezpieczeństwa.
Na życzenie klientów możemy rozszerzać serwis o inne składniki infrastruktury takich jak farma serwerów prezentacyjnych, środowisk wirtualinych, etc.
Jeśli jesteś zainteresowany ofertą serwisową dla SAP HANA, prosimy o kontakt. Przedstawiamy zakres oferowanych usług dopasowany do Twoich indywidualnych potrzeb.
Dedykowany Zespół Administratorów IT dostarcza usługi zarządzania kompletną infrastrukturą dla środowisk SAP Business One w wersji dla SQL oraz SAP Business One w wersji dla SAP HANA. Członkami zespołu administratorów są certyfikowani inżynierowie posiadający unikatowe umiejętności z dziedziny SQL, SAP HANA, Suse Linux Entrprise Server oraz Microsoft Windows Server.
Takie kompleksowe podejście zapewnia bezpieczeństwo dla naszych klientów oraz wygodę w użytkowaniu systemu. SUPREMIS wówczas jest pojedynczym punktem kontaktu zarówno dla spraw związanych z serwisowaniem procesów biznesowych w SAP Business One jak również dla wszystkich spraw związanych z funkcjonowanie całej infrastruktury IT.
Aby dostarczać naszym klientom kompleksowe usługi, mamy w ofercie hostingowej również aplikacje R2płatnik. Usługa R2płatnil Cloud to wiele korzyści funkcjonalnych oraz znacznie podnoszących bezpieczeństwo danych klienta.
Elastyczna subskrypcja miesięczna
Dostęp cały czas i z każdej platformy
Większe bezpieczeństwo danych
Dostęp każdego pracownika
Brak konieczności inwestycji w własną infrastrukturę sprzętową
System hostowany na najnowszym technologicznie, wydajnym serwerze
Z tego rozwiązania swobodnie korzystają zarówno administratorzy systemu jak i pracownicy
Możliwość udostępnienia przez Internet, portalu pracowniczego dla wszystkich osób zatrudnionych w danej firmie.
Dzięki usłudze SUPREMIS Cloud, niezbędne dane z aplikacji R2płatnik będą automatycznie importowane do systemu SAP Business One. Cała komunikacji zostanie zostanie w pełni zautomatyzowana i inicjowana z aplikacji R2płatnik
Jesteśmy prekursorem usługi chmurowej dla SAP Business One w Polsce i ciągle ją udoskonalamy. Poszerzamy także nasze portfolio o nowe usługi.
Jako pierwszy Partner SAP w Polsce uruchomiliśmy usługi w chmurze dla SAP Business One. Od tamtej pory SUPREMIS jest liderem w świadczeniu tej usługi do klientów z całego regionu.
SAP HANA może być dostarczana również w modelu chmurowym. SUPREMIS posiada certyfikowaną przez SAP infrastrukturę serwerową, na której realizowane są wdrożenia naszych klientów.
Oferta skierowana jest dla wszystkich firm niezależnie od wielkości oraz branży. Wybierając ten model pracy klient całkowicie uniezależnia się od warstwy sprzętowej rozwiązania.
Aby dostarczać naszym klientom kompleksowe usługi, mamy w ofercie hostingowej również aplikacje R2płatnik. Usługa R2płatnik Cloud to wiele korzyści funkcjonalnych oraz znacznie podnoszących bezpieczeństwo danych klienta.
SAP HANA daje praktycznie nieograniczone zasoby dla poprawnego i szybkiego funkcjonowania wdrażanych systemów ERP.
Niektóre firmy nie mogą sobie pozwolić na zatrzymanie systemu SAP Business One w żadnej sytuacji. Użytkownicy systemu pracują zmianowo i system musi być dostępny dla ciągłości procesów biznesowych. Dla takich firm SUPREMIS oferuje rozwiązanie pod nazwą Wysokiej Dostępności (High Availability).
Dla klienta, który zdecyduje się na wdrożenie SAP HANA w oparciu o HA niezbędne będą odpowiednie serwery oraz wersje systemu operacyjnego SUSE Linux Enterprise Server for SAP. W oparciu o te komponenty SUPREMIS konfiguruje wysoko dostępny klaster obliczeniowy. Dzięki takiemu rozwiązaniu, awaria jednego z serwerów powoduje przełączenie wszystkich użytkowników na serwer zapasowy i praca w systemie SAP Business One może być kontynuowana.
Nasi eksperci chętnie dzielą się wiedzą. Firmy gdzie funkcjonuje system SAP oparty na SAP HANA zachęcamy do zdobycia kompetencji w tym zakresie.
Dzięki wykwalifikowanej kadrze SUPREMIS, dostarczamy usługi szkoleniowe z zakresu obsługi środowiska SAP HANA. Usługa skierowana jest do firm, które wdrażają lub już posiadają system SAP Business One. Firmy te chcą przeszkolić swój Zespół IT z pomocą SUPREMIS, budując tym samym własne centrum kompetencyjne w dziedzinie SAP HANA.
Szkolenia zawsze są dedykowane i dostosowywane pod potrzeby danego, konkretnego klienta. Dzięki temu możemy zbudować agendę maksymalnie dopasowaną do potrzeb i oczekiwać uczestników. Szkolenie odbywa się na zasadzie warsztatów, gdzie uczestnicy uczą się w środowisku testowym zarządzać infrastrukturą SAP HANA.
Szkolenia prowadzone są stacjonarnie w siedzibie SUPREMIS lub zdalnie. Obie metody w 100% zaspokajają potrzeby kursantów. Na zakończenie uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe, które posłużą jako dodatkowe źródło wiedzy dla przyszłych administratorów SAP HANA.
Dzięki nowej usłudze od SUPREMIS szybko wyślesz dokumenty do ZUS i podpiszesz je elektronicznie.
SUPREMIS wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów uruchomił kolejną aplikację w usłudze SUPREMIS Cloud. Tym razem dajemy możliwość korzystania z aplikacji Płatnik ZUS służącym do wysyłania dokumentów ubezpieczeniowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) w formie elektronicznej.
Oprócz samej aplikacji, SUPREMIS udostępnia możliwość podpisywania własnym certyfikatem wysyłanych dokumentów. Dzięki temu rozwiązaniu aplikacja Płatnik ZUS staje się w pełni funkcjonalna. Jeśli zaś klient zdecyduje się również na hosting R2płatnik w modelu Cloud otrzymuje kompleksowe zintegrowane rozwiązanie.
Miesięcznie przetwarzamy zamówienia kilku tysięcy klientów. Ta ogromna ilość informacji wymaga niezawodnego wsparcia informatycznego. SAP Business One świetnie sobie radzi z tym zadaniem.
Tomasz Sznajder, Prezes Zarządu Prima Gran
Szukaliśmy programu finansowo-księgowego klasy ERP, który sprostałby wymaganiom międzynarodowej grupy kapitałowej składającej się z wielu spółek w różnych zakątkach świata. System ten miał zapewnić sprawną obsługę wielu walut i wersji językowych, a także umożliwić sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań.
Izabella Nalewajek, Head of Group Accounting, G2A.COM
Chcieliśmy poprawić działanie systemu księgowego, jak również wdrożyć elektroniczny obieg dokumentów, w tym zatwierdzanie umów w systemie czy generowanie raportów. Dlatego zdecydowaliśmy się na SAP Business One.
Cezary Waszkiewicz, Financial Manager, Adgar Poland
Nasz poprzedni system nie nadążał za naszymi potrzebami, co prowadziło do niezgodności w księgach. Eksport oraz import był również bardzo ograniczony, co utrudniało nam wszelkie raportowania oraz automatyzacje procesów. Firma SUPREMIS zaoferowała najkorzystniejszą cenę wdrożenia SAP Business One, jak i opłat licencyjnych.
Jakub Pach, Group Financial Controller, Virgin Mobile Polska
Szukaliśmy rozwiązania, które w sposób zintegrowany pomoże nam w zarządzaniu firmą. Ważna z naszej perspektywy była marka i zaufanie do produktu, dlatego wybór padł na SAP Business One.
Leszek Sierpiński, Dyrektor Operacyjny, Ayala S.A.
Potrzebowaliśmy systemu, który pozwoli na wyeliminowanie błędów w dostawach, przy jednoczesnym skróceniu terminów realizacji zleceń, tak aby podnieść poziom obsługi klienta. SAP Business One wspiera nas w tych działaniach.
Artur Przyłęcki, Specjalista ds. logistyki, Barilla Poland Sp. z o.o.
Zdecydowaliśmy się na wybór systemu SAP Business One ze względu na jego elastyczność, przejrzystość i możliwość dopasowania do procesów biznesowych, jakie występują w naszej firmie. Nie bez znaczenia był także fakt, że obsługa systemu jest intuicyjna, więc nasi pracownicy nie musieli przechodzić dodatkowych, specjalistycznych szkoleń.
Bartosz Ignaczewski, CEO, BISAN Sp. z o.o.
Szukaliśmy stabilnego i dużego partnera wdrożeniowego z odpowiednim poziomem kompetencji i dużym doświadczeniem wdrożeniowym. Ważna była także otwartość na wdrożenia najnowszych mechanizmów w samym produkcie np. wykorzystanie bazy HANA i architektury wysokiej dostępności.
Paweł Cąkała, IT Manager, GTV Poland
Firma SURPEMIS pomogła nam zdefiniować nasze potrzeby i sprawnie przeprowadziła proces wdrożenia.
Dariusz Binkowski, Klasmann-Deilmann Polska Sp. z o.o.
Zdecydowaliśmy się na wdrożenie wielooddziałowej wersji SAP Business One wspólnie z firmą SUPREMIS, ze względu na dobre doświadczenia współpracy. System Property Management, z którego korzystamy, oferuje najwięcej funkcjonalności, w stosunku do konkurencyjnych produktów.
Hubert Pastuszak, Financial Analyst, London & Cambridge Properties
Bardzo ważne w podjęciu decyzji o wyborze produktu firmy SAP była rozpoznawalność marki oraz zapewnienie, że program odzwierciedli procesy biznesowe i zarządcze jakie występują w przedsiębiorstwie, w sposób scentralizowany.
Michał Strycharski, MCKB Sp. z o.o.
Na wybór SAP Business One zdecydowaliśmy się z uwagi na możliwość lepszego dostosowania systemu do specyfiki i rozmiarów przedsiębiorstwa, w porównaniu do dotychczas stosowanego programu ERP. Istotnym czynnikiem przy wyborze była również wysoka efektywność kosztowa, rozumiana jako relacja ceny do możliwości, oferowanych przez ten system.
Paweł Zastawny, Dyrektor Finansowy, Trinac Polska Sp. z o.o.
R2Płatnik to w pełni funkcjonalne oprogramowanie kadrowo-płacowe. Dzięki R2Płatnik możesz prowadzić kadry, naliczać wynagrodzenia zgodnie z aktualnymi przepisami oraz dokonywać automatycznych rozliczeń z urzędem skarbowym i ZUS. Ponadto, R2Płatnik jest narzędziem, które jest w pełni zintegrowane z SAP Business One.
Elastyczny i przystępny cenowo system ERP dostępny w chmurze lub tradycyjnie dla małych i średnich firm. Dla jeszcze większej elastyczności korzystania dostępny przez przeglądarkę w pełnej funkcjonalności.
Sprawdzona platforma sprzedaży przez internet dopasowana do współczesnych oczekiwań Klientów, zbudowana w technologii PWA dla dowolnej skali biznesu. Zintegrowana z SAP Business One aby szybciej realizować zamówienia i na bieżąco informować Klienta o statusie jego realizacji
Nowoczesny system ERP do zarządzania zasobami dużych przedsiębiorstw. SAP S/4HANA korzysta z zaawansowanych technologii jak sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe czy zaawansowane analizy. Dzięki wykorzystaniu modelu danych in-memory SAP HANA, wszelkie operacje wykonywane są w pamięci operacyjnej, co znacznie przyspiesza generowanie wszelkich analiz i prognoz, a to z kolei ułatwia i uwiarygadnia podejmowanie trafnych decyzji biznesowych.
Cena zakupu i wdrożenia systemu determinowana jest przez wiele czynników charakterystycznych dla branży, w której funkcjonuje organizacja, oraz indywidualnych oczekiwań i potrzeb klienta. Na cenę wpływ ma także model dostarczenia oprogramowania (lokalnie lub w chmurze) oraz sposób rozliczenia (abonament lub opłata jednorazowa). Aby oszacować wysokość inwestycji w rozwiązanie dopasowane do Państwa potrzeb, najczęściej sprawdza się następujący proces:
Korzystając z formularza kontaktowego lub za pośrednictwem czatu, skontaktuj się z nami i napisz, jakim systemem jesteś zainteresowany/na lub jaki problem chcesz rozwiązać.
W drugim kroku nasz opiekun klienta skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. Dzięki temu lepiej poznamy Twoje potrzeby i dobierzemy odpowiednie rozwiązanie.
Przedstawiamy rozwiązanie skonfigurowane na potrzeby Twojej firmy i zachodzących w niej procesów. Podczas prezentacji najczęściej też uszczegóławiamy potrzebne funkcjonalności.
Mając pełną wiedzę przygotowujemy ofertę cenową zakupu i wdrożenia systemu oraz szczegółowo ją omawiamy.
Napisz do nas