Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.

Audyty

Jako wieloletni partner i pionier we wdrożeniach SAP Business One HANA specjalizujemy się w audytach i doradztwie systemowym.

Podczas wywiadu z kluczowymi użytkownikami analizujemy gdzie firma chce się znajdować w przyszłości. Sprawdzając konfigurację systemu określamy stan obecny.

  • Działanie firmy uległo z czasem zmianie a system pozostał ten sam?
  • Standardowe działanie nie wystarcza a nie do końca wiadomo co można więcej?
  • Jedyną zmianą jest wolniejsza praca?

W takim wypadku najlepszym rozwiązaniem jest wykonanie audytu, na podstawie którego zdiagnozujemy problemy oraz zaproponujemy optymalne rozwiązanie.

 

Audyt skierowany jest do firm które:

  • Korzystają z systemu od dłuższego czasu,
  • Są przed decyzją o rewdrożeniu,
  • Poszerzają działanie o nowe obszary i rynki,
  • Stoją przed zmianą dostawcy i serwisu,
  • Zauważają problemy wydajnościowe,
  • Rozważają lub poszukują nowych dróg rozwoju.

Po każdym audycie przygotowywany jest dokument zawierający opis stanu obecnego wraz z zestawem zaleceń i rekomendacji. Często zalecany jest upgrade systemu, zmiana środowiska IT lub zmiany w rozwiązaniach firm trzecich negatywnie wpływających na działanie.

 

Korzyści

  • Określenie słabych punktów, ryzyka przy działaniu systemu, określenie kroków naprawczych i ich kosztów.
  • Niezależna opinia i doradztwo przy zachowaniu dobrych praktyk mających znaczny wpływ na wydajność i koszty utrzymania.
  • Świeże spojrzenie na dotychczasowe trudności oraz zdefiniowanie potrzeb różnych grup użytkowników.

 

 

Przykładowy zakres audytu:

  • Infrastruktura IT
  • Wydajność baz danych (MS SQL, SAP HANA), weryfikacja zapytań
  • Wykorzystanie standardowych funkcjonalności
  • Schemat środowiska systemu
  • Polityka bezpieczeństwa i haseł, kopii zapasowych
  • Weryfikacja wydajności zapytań, raportów, wydruków
  • Audyty modułów funkcjonalnych (WMS, produkcja, APS)

Wykonanie audytu wspiera następujące obszary

Transparentne podejście

szczegółowe wyceny, doradztwo w zakresie najlepszych praktyk rynkowych, partnerstwo we współpracy, profesjonalne podejście.

Dedykowany zespół

kompetencyjny dla rozwoju i utrzymania, stosowanie uznanych standardów ITIL, SCRUM, ISTQB.

Service design

realizacja projektów rozwojowych klientów zgodnie
z uzgodnionymi standardami i metodyką PMI jak i standardy SCRUM

Service Support

utrzymanie bieżącej pracy systemu, monitorowanie zgłaszanych incydentów, identyfikacja potencjalnych zagrożeń i ich eliminacja zgodnie z ustalonym SLA.

Certyfikowani konsultanci i developerzy

dedykowany portal komunikacyjny

Obsługa zgłoszeń w trybie SLA

projekty rozwojowe, podniesienia do nowych wersji

Migracje do HANA/Cloud

 wizyty, hot-line, szkolenia

Case study

Case study

Przeprowadzenie audytu pozwoli nam na wdrożenie systemu odpowiedniego dla danej firmy

Cena przeprowadzenia profesjonalnego audytu

Cena przeprowadzenia audytu procesów zachodzących w firmie determinowana jest wieloma czynnikami specyficznymi dla branży, w której działa organizacja, a także indywidualnymi oczekiwaniami i potrzebami klientów. Aby oszacować budżet potrzebny na przeprowadzenie profesjonalnego audytu najczęściej działa następujący proces:

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Korzystając z formularza kontaktowego lub za pośrednictwem czatu, skontaktuj się z nami i napisz, jakim systemem jesteś zainteresowany/na lub jaki problem chcesz rozwiązać.

KONTAKT Z KLIENTEM

W drugim kroku nasz opiekun klienta skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. Dzięki temu lepiej poznamy Twoje potrzeby i dobierzemy odpowiednie rozwiązanie.

PREZENTACJA ROZWIĄZANIA

Przedstawiamy rozwiązanie skonfigurowane na potrzeby Twojej firmy i zachodzących w niej procesów. Podczas prezentacji najczęściej też uszczegóławiamy potrzebne funkcjonalności.

INDYWIDUALNA WYCENA

Mając pełną wiedzę przygotowujemy ofertę cenową zakupu i wdrożenia systemu oraz szczegółowo ją omawiamy.

    Chcesz poznać szczegóły naszej oferty?

    Napisz do nas