Bez względu na to czy prowadzisz firmę budowlaną, projektową czy badawczą, eventową czy może IT, inżynieryjną czy konsultingową, zawsze prędzej czy później nadzorujesz jakiś projekt.
Aby w łatwy sposób zarządzać takim procesem wykorzystaj system SAP Business One, w którym przygotujesz plan projektu, określisz wszystkie jego funkcje takie jak czas trwania i harmonogram, etapy i osoby odpowiedzialne, zasoby, budżet. W jednym miejscu zbierzesz wszystkie najważniejsze dane, które równie łatwo przeanalizujesz. Alarmy i informacje na poszczególnych etapach sprawią, że Twoi kierownicy nie przekroczą przypadkiem czasu ani budżetu.
ProjectManagement jest specjalnie zaprojektowane dla małych i średnich przedsiębiorstw, które zarządzają projektami w działalności usługowej takiej jak konsulting oraz firm informatycznych i inżynieryjnych. Rozwiązanie obsługuje cały obieg dokumentów w tych przedsiębiorstwach począwszy od projektu do wbudowanych analiz biznesowych. Wraz z ProjectManagement masz ciągły dostęp do bieżących danych dotyczących Twojego biznesu, dzięki czemu uczynisz Swój biznes bardziej dochodowym.
Wbudowany workflow, archiwum dokumentów i narzędzie BI ułatwią nadzór nad przychodami i kosztami. Marżowość projektów będziesz mógł poznać jeszcze zanim podpiszesz umowę, a to ułatwi Ci negocjacje tak z klientem, jak i wykonawcą.
Wszystko w jednym miejscu, od ogółu, do szczegółu.
ProjectManagement jest zintegrowanym, przystępnym rozwiązaniem do zarządzania projektami i księgowości zaprojektowanym specjalnie, by sprostać potrzebą …
… małych i średnich przedsiębiorstw. Rozwiązanie do zarządzania projektami obsługuje cały obieg dokumentów w tych przedsiębiorstwach począwszy od planowania projektu, poprzez wprowadzanie danych i ich zatwierdzanie, aż po analizy finansowe. Aplikacja dostarcza upoważnionym pracownikom bieżący dostęp do wszystkich niezbędnych informacji, których potrzebują do podejmowania decyzji. ProjectManagement jest nie tylko prostym w użyciu i przystępnym rozwiązaniem ale również posiadającym bogatą funkcjonalność i dającym się łatwo dostosować do unikalnych potrzeb Klientów.
Moduł do zarządzania projektami, który zawiera kompletne dane dotyczące m.in. pracowników, materiałów i umów umożliwia użytkownikowi planować projekty, kalkulować …
… koszty, zarządzać statusem projektu, wystawiać faktury i dostarczać dane do modułu księgowości. Dodatkowo, aplikacja umożliwia autoryzowanym użytkownikom na bezpośredni dostęp do wszystkich niezbędnych danych.
Dwustronne połączenie z MS Project umożliwia synchronizację struktury faz projektu, planowanych wartości oraz zasobów w dowolnym czasie poprzez gotowy interfejs. Dodatkowo, bieżące dane mogą zostać wyeksportowane do MS Project.
ProjectManagement wspomaga użytkownika z procesie obsługi zamówień związanym z projektami – począwszy od zapytania ofertowego wysłanego do różnych dostawców, …
… aż po fakturę zakupu. Zarejestrowane usługi świadczone przez zewnętrznych kooperantów mogą zostać również uwzględnione podczas generowania faktur zakupu.
Jeżeli projekt zostanie otwarty do wprowadzania zapisów, pracownicy mogą rejestrować czas pracy zarówno poprzez wprowadzania godzin, jak i konkretnego czasu …
… rozpoczęcia i zakończenia. Jeżeli nie mają dostępu do standardowego systemu lub aplikacji internetowej, administratorzy mogą zostać upoważnieni do rejestrowania czasu pracy w imieniu pracowników. Wprowadzanie godzin pracy jest proste i bierze pod uwagę różne wzorce pracy, modele czasu pracy i kalendarze wraz z okresami świątecznymi, które są specyficzne dla kraju poszczególnych pracowników. Koszty materiałów poniesione w trakcie projektu mogą zostać przyporządkowane do właściwego projektu zgodnie z uzgodnionymi warunkami. Informacja zwrotna dotycząca potrzebnych godzin lub wiadomość o stopniu zaawansowania prac wspomaga kierownika projektu w bieżącym planowaniu prac.
Bieżące dane wprowadzanie przez pracowników muszą zostać zatwierdzone przez kierownika projektu. Przeglądając wpisy kierownik projektu decyduje o ilości …
… godzin, materiałach czy kosztach podróży, które mają być zafakturowane Klientowi. Kreator księgowy prowadzi użytkownika przez różne kryteria generowania dokumentu takie jak: uzgodniona data płatności, okres, kamienie milowe, według zmienny lub stałych cen. Po zatwierdzeniu dane są wysyłane do modułu księgowego. Dodatkowo pracownicy mogą otrzymać zwrot poniesionych wydatków związanych z podróżą.
Poza standardowym mechanizmem fakturowania Klientów, ProjectManagement umożliwia dystrybucję kosztów i przychodów wewnątrz firm jak również …
… między spółkami zależnymi. Usługi lub wydatki związane z podróżą mogą być transferowane pomiędzy centrami zysków, oddziałami lub firmami należącymi do grupy kapitałowej lub holdingu.
W każdym momencie dostępne są dane dotyczące wszystkich bieżących lub planowanych projektów i zasobów. ProjectManagement dostarcza …
… gotowych raportów takich jak: Raport Stopnia Zaawansowania Prac, Wielostopniowa Analiza Marż, Raport Ogólny Projektu i Pracownika, Porównanie Wartości Bieżących/Docelowych itp. Wszystkie raporty są możliwe do edycji przez użytkownika. Limity autoryzacyjne definiowane dla każdego raportu zapewniają, że każdy użytkownik uzyska dostęp tylko do danych, których potrzebuje.
Niezależnie od możliwości wprowadzania wykonanych prac, zużytych materiałów lub wydatków związanych z podróżą, Klient Internetowy …
… umożliwia dostęp do różnych danych Klienta, finansowych oraz danych projektu takich jak: dane kontaktowe i adresowe, oferty, dokumenty dostaw, faktury, noty kredytowe, płatności, umowy itp. Klient Internetowy jest specjalnie użyteczny dla przedstawicieli handlowych lub członków zespołu projektowego, jeżeli szybko potrzebują konkretnych informacji będąc w siedzibie Klienta lub jeżeli chcą dostarczyć Klientowi raport usług bezpośrednio na miejscu.
ProjectManagement sięga rynków globalnych: ProjectManagement wspiera użycie wielu wersji językowych, wielu firm oraz wielu walut.
Oprogramowanie jest dostępne w różnych językach i zostało już dostosowane do wymagań prawnych wielu krajów. Sieć wykwalifikowanych partnerów biznesowych zapewnia lokalną obsługę i wsparcie.
Funkcjonalność wsparcia technicznego umożliwia kierownikom zarządzanie oprogramowaniem w wielu wersjach i różnych konfiguracjach modułowych.
Zgłoszenia Klienta lub wnioski o modyfikację są zapisywane w module wsparcia technicznego w ramach Klienta Internetowego. Funkcjonalność wsparcia technicznego umożliwia użytkownikom przyporządkowywanie priorytetów, dodawanie komentarzy oraz śledzenie statusu zgłoszeń. Ponadto można rejestrować czas obsługi pojedynczego zgłoszenia serwisowego. Jeżeli rejestrowany jest czas poświęcony na obsługę zgłoszeń, to możliwe jest przydzielone kosztów i śledzenie rentowności wsparcia technicznego. Koszty mogą być analizowane z dokładnością do pojedynczego zgłoszenia.
Robotyzacja i digitalizacja procesów produkcji oraz pozostałych związanych z zarządzaniem łańcuchem dostaw była dla nas niezmiennie istotna. Wdrożenie SAP Business One rozszerzonego o dodatkowe funkcjonalności produkcyjne oraz integracje pozwala nam na podążanie za naszą wizją rozwoju procesów oraz utrzymanie pozycji lidera.
Tomasz Zakrzewski, Managing Director CFO, voestalpine Signaling Poland
Miesięcznie przetwarzamy zamówienia kilku tysięcy klientów. Ta ogromna ilość informacji wymaga niezawodnego wsparcia informatycznego. SAP Business One świetnie sobie radzi z tym zadaniem.
Tomasz Sznajder, Prezes Zarządu Prima Gran
Szukaliśmy programu finansowo-księgowego klasy ERP, który sprostałby wymaganiom międzynarodowej grupy kapitałowej składającej się z wielu spółek w różnych zakątkach świata. System ten miał zapewnić sprawną obsługę wielu walut i wersji językowych, a także umożliwić sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań.
Izabella Nalewajek, Head of Group Accounting, G2A.COM
Chcieliśmy poprawić działanie systemu księgowego, jak również wdrożyć elektroniczny obieg dokumentów, w tym zatwierdzanie umów w systemie czy generowanie raportów. Dlatego zdecydowaliśmy się na SAP Business One.
Cezary Waszkiewicz, Financial Manager, Adgar Poland
Nasz poprzedni system nie nadążał za naszymi potrzebami, co prowadziło do niezgodności w księgach. Eksport oraz import był również bardzo ograniczony, co utrudniało nam wszelkie raportowania oraz automatyzacje procesów. Firma SUPREMIS zaoferowała najkorzystniejszą cenę wdrożenia SAP Business One, jak i opłat licencyjnych.
Jakub Pach, Group Financial Controller, Virgin Mobile Polska
Szukaliśmy rozwiązania, które w sposób zintegrowany pomoże nam w zarządzaniu firmą. Ważna z naszej perspektywy była marka i zaufanie do produktu, dlatego wybór padł na SAP Business One.
Leszek Sierpiński, Dyrektor Operacyjny, Ayala S.A.
Potrzebowaliśmy systemu, który pozwoli na wyeliminowanie błędów w dostawach, przy jednoczesnym skróceniu terminów realizacji zleceń, tak aby podnieść poziom obsługi klienta. SAP Business One wspiera nas w tych działaniach.
Artur Przyłęcki, Specjalista ds. logistyki, Barilla Poland Sp. z o.o.
Zdecydowaliśmy się na wybór systemu SAP Business One ze względu na jego elastyczność, przejrzystość i możliwość dopasowania do procesów biznesowych, jakie występują w naszej firmie. Nie bez znaczenia był także fakt, że obsługa systemu jest intuicyjna, więc nasi pracownicy nie musieli przechodzić dodatkowych, specjalistycznych szkoleń.
Bartosz Ignaczewski, CEO, BISAN Sp. z o.o.
Szukaliśmy stabilnego i dużego partnera wdrożeniowego z odpowiednim poziomem kompetencji i dużym doświadczeniem wdrożeniowym. Ważna była także otwartość na wdrożenia najnowszych mechanizmów w samym produkcie np. wykorzystanie bazy HANA i architektury wysokiej dostępności.
Paweł Cąkała, IT Manager, GTV Poland
Firma SUPREMIS pomogła nam zdefiniować nasze potrzeby i sprawnie przeprowadziła proces wdrożenia.
Dariusz Binkowski, Klasmann-Deilmann Polska Sp. z o.o.
Zdecydowaliśmy się na wdrożenie wielooddziałowej wersji SAP Business One wspólnie z firmą SUPREMIS, ze względu na dobre doświadczenia współpracy. System Property Management, z którego korzystamy, oferuje najwięcej funkcjonalności, w stosunku do konkurencyjnych produktów.
Hubert Pastuszak, Financial Analyst, London & Cambridge Properties
Bardzo ważne w podjęciu decyzji o wyborze produktu firmy SAP była rozpoznawalność marki oraz zapewnienie, że program odzwierciedli procesy biznesowe i zarządcze jakie występują w przedsiębiorstwie, w sposób scentralizowany.
Michał Strycharski, MCKB Sp. z o.o.
Na wybór SAP Business One zdecydowaliśmy się z uwagi na możliwość lepszego dostosowania systemu do specyfiki i rozmiarów przedsiębiorstwa, w porównaniu do dotychczas stosowanego programu ERP. Istotnym czynnikiem przy wyborze była również wysoka efektywność kosztowa, rozumiana jako relacja ceny do możliwości, oferowanych przez ten system.
Paweł Zastawny, Dyrektor Finansowy, Trinac Polska Sp. z o.o.
We process orders of several thousand customers every month. This huge amount of information requires reliable IT support. SAP Business One copes well with this task.
Tomasz Sznajder, President of the Management Board of Primagran
We were looking for an ERP-class financial and accounting program that would meet the requirements of an international capital group consisting of many companies in various parts of the world. This system was to ensure efficient handling of multiple currencies and language versions, and to enable the preparation of consolidated reports.
We wanted to improve the operation of the accounting system, as well as implement electronic document circulation, including approving contracts in the system or generating reports. That is why we decided on SAP Business One.
ProjectManagement to oprogramowanie zaprojektowane dla małych i średnich przedsiębiorstw, które zarządzają projektami. MARIProject umożliwia m.in.: efektywne planowanie projektów i umów; prognozowanie przychodów, rejestrację kosztów podróży, obsługę zgłoszeń serwisowych, planowanie i obsługę zdarzeń (eventów).
Elastyczny i przystępny cenowo SAP Business One (SAP B1) – Elastyczny i przystępny lub tradycyjnie dla małych i średnich firm. Dla jeszcze większej elastyczności korzystania dostępny przez przeglądarkę w pełnej funkcjonalności.
Cena zakupu i wdrożenia systemu determinowana jest przez wiele czynników charakterystycznych dla branży, w której funkcjonuje organizacja, oraz indywidualnych oczekiwań i potrzeb klienta. Na cenę wpływ ma także model dostarczenia oprogramowania (lokalnie lub w chmurze) oraz sposób rozliczenia (abonament lub opłata jednorazowa). Aby oszacować wysokość inwestycji w rozwiązanie dopasowane do Państwa potrzeb, najczęściej sprawdza się następujący proces:
Korzystając z formularza kontaktowego lub za pośrednictwem czatu, skontaktuj się z nami i napisz, jakim systemem jesteś zainteresowany/na lub jaki problem chcesz rozwiązać.
W drugim kroku nasz opiekun klienta skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. Dzięki temu lepiej poznamy Twoje potrzeby i dobierzemy odpowiednie rozwiązanie.
Przedstawiamy rozwiązanie skonfigurowane na potrzeby Twojej firmy i zachodzących w niej procesów. Podczas prezentacji najczęściej też uszczegóławiamy potrzebne funkcjonalności.
Mając pełną wiedzę przygotowujemy ofertę cenową zakupu i wdrożenia systemu oraz szczegółowo ją omawiamy.
System ERP w chmurze stanowi świetną propozycję głównie dla małych i średnich firm. Takie przedsiębiorstwa zazwyczaj nie mają własnej infrastruktury IT, w związku z czym pomocne okazuje się dla nich korzystanie z ERP cloud. System nie wymaga bowiem dużych nakładów na początku, co jest jego zaletą. Natomiast większe firmy w większości mają zaawansowaną infrastrukturę IT, co jednak nie oznacza, że nie mogą decydować się na program ERP w chmurze. Ciekawym sposobem okazuje się wdrażanie systemu ERP w modelu hybrydowym. Dzięki temu niektóre procesy można realizować z wykorzystaniem lokalnych serwerów, a inne przenieść do chmury.
Dużą zaletę systemu SAP w chmurze stanowi nieograniczona skalowalność. Program umożliwia sterowanie parametrami wydajnościowymi wtedy, kiedy pojawia się taka potrzeba. Możliwe jest również zaprogramowanie wydajności w konkretnych dniach. SAP cloud jest chętnie stosowany w firmach, zajmujących się produkcją. Program służy m.in. do podnoszenia wydajności maszyn wirtualnych w określonym czasie. Wszystko odbywa się zgodnie z potrzebami cyklu produkcyjnego, co jest szczególnie istotne dla przedsiębiorstwa. Dzięki skalowalności firmy mogą płacić jedynie za wykorzystane zasoby. Oprogramowanie ERP w chmurze wiąże się z dużą oszczędnością.
Oferowany serwis SAP zapewnia, że każdy klient korzystający z naszych usług, może liczyć na szybkie i profesjonalne wsparcie. Na bieżąco staramy się rozwiązywać wszystkie problemy, udzielając rad i podpowiadając, co w danej sytuacji najlepiej zrobić. Zapewniamy szybką reakcję na wszystkie zdarzenia, ponieważ zadowolenie klientów jest dla nas najważniejsze. Staramy się działać sprawnie, aby nikt nie musiał czekać z obsługą. Zdajemy sobie sprawę, co oznacza przestój w firmie, dlatego nie pozwalamy na to w przypadku naszych klientów.
Prowadzony serwis SAP zajmuje się m.in. monitorowaniem systemów, co umożliwia szybkie wykrycie ewentualnych nieprawidłowości. Jest to bardzo ważne dla wszystkich osób, prowadzących własne biznesy.
Program kadrowy SAP to specjalne narzędzie przygotowane w celu kierowania różnymi działaniami dotyczącymi zasobów ludzkich. Zapewnia ono możliwość prowadzenia ewidencji pracowników, uwzględniając ich podział na grupy. Ponadto system umożliwia kierowanie ewidencją umów, a także struktury danych kadrowych. SAP księgowość to idealna propozycja dla firm, którym zależy na łatwym i sprawnym planowaniu ruchów związanych z kadrami. Inwestowanie w szkolenia pracowników może okazać się bardzo korzystne dla przedsiębiorstwa, ponieważ takie działanie przekłada się na osiąganie wysokich wyników. Na uwagę zasługuje m.in. oprogramowanie kadrowo-płacowe R2Płatnik. Umożliwia prowadzenie kadr, naliczanie wynagrodzenia oraz dokonywania automatycznych rozliczeń z odpowiednimi instytucjami. To narzędzie jest zintegrowane z SAP Business One, czyli systemem ERP odpowiednim dla małych i średnich firm. Na uwagę zasługuje również SAP SuccessFactors, wyjątkowo rozbudowane narzędzie służące głównie do zarządzania kapitałem ludzkim w chmurze.
Certyfikowane i w pełni zintegrowane rozszerzeniem systemu SAP autorstwa SUPREMIS– Property Management to świetna propozycja dla wielu firm. Mogą z niej korzystać przedsiębiorstwa działające w różnych branżach. Doskonale sprawdza się bowiem w przypadku m.in. banków, sieci handlowych, stacji paliw czy przedsiębiorstw produkcji przemysłowej. Taka opcja polecana jest zarówno firmom działającym we własnej, jak i wynajmowanej nieruchomości. Zarządzanie nieruchomościami SAP umożliwia kontrolowanie całego majątku. Takie działania polegają przede wszystkim na ograniczaniu kosztów funkcjonowania, które dotyczą utrzymywania nieruchomości. Ponadto umożliwiają ocenę rentowności wszystkich placówek, co również jest bardzo istotne.
Istnieje kilka sposobów wdrożenia SAP. Możliwe jest również zastosowanie własnej metody, z wykorzystaniem powszechnie używanych standardów dotyczących zarządzania projektami. Najczęściej jednak stosowane jest jedno z dwóch schematów postępowania. Podejście tradycyjne polega na przygotowaniu funkcjonalności, która jest planowana w ramach realizowanego projektu. Natomiast podejście określane jako bliskie filozofii Agile mówi o przygotowaniu i uruchomieniu następnych grupy funkcji.
Wdrożenie SAP następuje etapami. Najpierw ma miejsce wstępna analiza przedwdrożeniowa, następnie przygotowanie:
Dopiero później odbywają się szkolenia użytkowników. Na sam koniec następuje start produkcyjny, czyli rozpoczyna się praca w ramach nowego systemu.
Napisz do nas