Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wyłoniła zwycięzcę konkursu na najbardziej innowacyjną technologię B2B. Jest nim polski portal firmy De ART Leszek Ratus, umożliwiający projektowanie zestawów mebli kuchennych, wizualizację 3D projektów i składanie zamówień. Do projektu wykorzystano komponenty mechanizmu wizualizacji 3D firmy Tide Software, która także przygotowała finalne rozwiązanie. Nad integracją z oprogramowaniem dla firm klasy ERP – SAP Business One, czuwał SUPREMIS – Złoty Partner SAP.
20 października na Ogólnopolskim Forum e-Biznesu rozstrzygnięto Konkurs Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości na najbardziej innowacyjną technologię B2B. Konkurs został objęty honorowym patronatem przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. Laureatami mogły zostać tylko firmy, finansujące wdrożenie platformy B2B w ramach działania 8.2 POIG. Kapituła za najbardziej innowacyjne uznała rozwiązanie informatyczne umożliwiające nie tylko projektowanie, ale i wizualizację zestawów mebli kuchennych w trójwymiarze. Kolejna możliwość dofinansowania e-biznesu ze środków unijnych i wygrania konkursu PARP już za rok. Zwycięski projekt rusza już niebawem.
Dlaczego wygrała właśnie ta technologia B2B? Głównym zamysłem było wdrożenie technologii przyjaznej dla internauty i kompleksowo obsługującej cały proces sprzedaży, charakterystyczny dla branży meblowej.
Internauta ma dostęp do platformy 24 godziny na dobę. Wystarczy komputer z dostępem do Internetu i przeglądarką internetową, by móc zaprojektować zestaw mebli, a następnie obejrzeć każdy szczegół, przechadzając się po wirtualnej kuchni. Gotowe projekty można skalkulować i zamówić poprzez platformę B2B. Firma Tide Software dołożyła wszelkich starań, aby mechanizmy były proste w obsłudze. Można rzec, iż użytkownik jest prowadzony za rękę poprzez proces projektowania i zamówienia.
Za realizację zamówienia odpowiada system ERP dla małych i średnich przedsiębiorstw – SAP Business One. Konsultanci firmy SUPREMIS opracowali mechanizm umożliwiający automatyczną wymianę danych między platformą B2B, a systemem ERP. Dzięki temu udostępniona internautom oferta jest zawsze aktualna, a proces realizacji zamówienia przebiega szybko.
Jeśli interesuje Cię usprawnianie działania Twojego przedsiębiorstwa,
skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.
Poradnik HRowca, pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz – Symfonia Hsys
Wykorzystanie najnowszych rozwiązań IT w zarządzaniu projektami
Akademia SUPREMIS: Dynamiczny rozwój firmy dzięki zarządzaniu wydajnością pracowników
SUPREMIS na BEST IN CLOUD 2023