Moduły SAP Business One

Integracja z platformami e-commerce oraz system POS od SAP

Funkcjonalność e-commerce w aplikacji SAP Business One pozwoli lepiej wyeksponować Twój biznes przy pomocy narzędzi internetowych. Zbuduj i dostosuj katalog on-line, sklep internetowy lub platformę zamówień. Zarządzaj wszystkimi danymi począwszy od gospodarki magazynowej po system rabatowy w jednym miejscu przy użyciu przeglądarki. Natomiast stacjonarny punkt sprzedaży możesz oprzeć o system POS, który w pełni współpracuje z SAP.

Sprzedawaj przez internet

Wraz z rozwojem handlu internetowego coraz więcej przedsiębiorstw wykorzystuje potęgę internetu do sprzedaży produktów w sieci. Funkcjonalność e-commerce w systemie SAP Business One jest zaprojektowana w taki sposób, aby umożliwić zarządzanie firmą zarówno przy stałym połączeniu z internetem, jak również przy ograniczonym dostępie do sieci.

Dzięki SAP Busienss One i e-commerce masz możliwość skatalogować produkty, a następnie prezentować je i sprzedawać przy użyciu intuicyjnego interfejsu. Do każdego produktu może przyporządkować wiele zdjęć oraz bogaty opis. Rozbudowane możliwości filtrowania danych ułatwią przeglądanie danych według wszystkich kategorii i podkategorii.

 

Pełna integracja i łatwość dostępu do informacji

Funkcje e-commerce w SAP Business One pilnują stanów magazynowych oddzielnie od SAP Business One, ale możliwa jest synchronizacja wszystkich towarów magazynowych. Ponadto aplikacja wspomaga obsługę zamówień sprzedaży i śledzenie wysyłki towaru. W prosty sposób można zarządzać stawkami za transport i składowanie oraz metodami płatności z poziomu interfejsu. Dzięki udostępnieniu wszystkich oferowanych produktów w sieci, mobilni handlowcy mają łatwy dostęp do informacji o dostępności towarów, warunkach dostawy i informacjach cenowych.

 

pos_sap_cc

Funkcjonalność SAP Business One e-Commerce

Internetowy katalog produktów:

  • Zarządzanie gospodarką magazynową i informacja o dostępność na stronie
  • Dowolność wyświetlanych informacji o produkcie
  • Wielopoziomowe struktury produkt główny – produkt podrzędny

Zarządzanie produktami:

  • Możliwość tworzenia własnych zestawów produktów przez klientów
  • Wyszukiwanie produktów według szczegółowych cech i atrybutów
  • Wykorzystanie sprzedaży wiązanej i dosprzedaży (up-selling i cross-selling) do zwiększenia przychodów

Sklep internetowy:

  • Możliwość projektowania własnego i wyjątkowego sklepu internetowego korzystając z szablonów
  • Zarządzanie cennikami i rabatami
  • Obsługa zakupów przez koszyk z różnymi metodami płatności

POS Customer Checkout

SAP Customer Checkout obsługuje najważniejsze wymagania sprzedawców w stacjonarnych punktach sprzedażowych. Od sprzedaży po politykę rabatową. SAP Customer Chceckout daje Twoim pracownikom wszystkie najważniejsze informacje, których potrzebują.

Klienci mogą płacić gotówką lub kartą, zarówno przy wykorzystaniu kasy fiskalnej, jak i przez używane przez pracowników tablety. Oferty specjalne, takie jak zniżki, karty lojalnościowe czy aplikacje są łatwe do zintegrowania z systemem POS od SAP.

 

Funkcjonalności SAP Customer Chceckout:

  • Obsługa całego procesu sprzedaży przez terminal lub komputer PC czy tablet
  • Zarządzanie artykułami dzięki pełnej integracji z SAP Busienss One i ByDesign
  • Raportowanie dla sklepu lub konkretnego produktu w czasie rzeczywistym
  • Zarządzanie profilami klientów i programami lojalnościowymi
  • Obsługa płatności kartą, gotówką, voucherem

Jeśli interesuje Cię usprawnianie działania Twojego przedsiębiorstwa,

skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.

Dowiedz się więcej

Sprawdź również