Provalliance Poland jest właścicielem znanych sieci salonów fryzjerskich: Lovely Look i Jean Louis David. Spółka działa w branży usług kosmetycznych w Polsce przeszło 10 lat. Miesięcznie ogólnopolska sieć salonów fryzjerskich obsługuje ponad 25 000 klientów. Po fuzji z Jean Louis David, firma zdecydowała się na zmianę dotychczasowego systemu ERP, na SAP Business One.
Kilka lat temu spółka podjęła decyzję o kompleksowej komputeryzacji sieci sprzedaży, wybierając system ERP polskiego producenta oprogramowania dla firm. Dynamiczny rozwój sieci salonów fryzjerskich Lovely Looki połączenie sił z Jean Louis David, skłoniły Zarząd do poszukiwania bardziej niezawodnego oprogramowania, działającego w salonach fryzjerskich. Początkiem tego roku w salonach ruszył system klasy ERP, SAP Business One, którego zadaniem jest wsparcie ewidencji sprzedaży i stałego podnoszenia jakości obsługi.
Zaproponowane przez firmę wdrożeniową SUPREMIS (Złotego Partnera SAP) rozwiązanie dedykowane dla sieci sprzedaży, oparte o SAP Business One, szybko przyniosło wymierne korzyści.
Nowy system SAP Business One umożliwia sprawną pracę salonom niezależnie od połączenia internetowego z centralą. Wdrożenie rozwiązania wprowadziło nowe standardy działania. Systemu nie trzeba instalować na komputerach stacjonarnych w salonach, co w konsekwencji drastycznie obniża koszty uruchomienia i aktualizacji oprogramowania.
SAP Business One sprawdził się również w zakresie raportowania i współpracy z systemem ERP, działającym w Lovely Look. W efekcie takie cechy nowego systemu jak: bezawaryjność, łatwość obsługi i niższe koszty eksploatacji, przekonały Zarząd do kompleksowego wdrożenia SAP Business One w całym przedsiębiorstwie, tym samym zastępując poprzedni system ERP.
Docelowo system SAP Business One prócz wsparcia wszystkich salonów fryzjerskich w Polsce, działających pod marką Lovely Look i Jean Louis David, będzie obsługiwał wszystkie kluczowe obszary biznesowe jak: księgowość i środki trwałe, kadry i płace, sprzedaż i zakupy, gospodarkę magazynową, controlling oraz CRM wraz z zaawansowaną obsługą programu lojalnościowego. Firma SUPREMIS i TideSoftware planują zakończenie wdrożenia z sukcesem końcem tego roku.
Jeśli interesuje Cię usprawnianie działania Twojego przedsiębiorstwa,
skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.
Standaryzacja – clean core: Czyli system ERP zawsze aktualny!
SUPREMIS nagrodzony w Madrycie!
Zaprojektuj z nami świetny onboarding! Poznaj cele, ścieżki, narzędzia. Dołącz do Nas 19 Kwietnia o 10:00!
Eksperci SUPREMIS oferują wiedzę o rozwiązaniach ERP na BPC GUIDE – ROADSHOW