Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.
Interbrand opublikowało tegoroczny raport Best Global Brands 2013, w którym wymienia 100 najbardziej wartościowych marek świata. Twórcy raporty oceniali marki pod kątem tego, jak sygnowane nimi produkty radzą sobie na rynku, jak wpływają na wybór konsumenta i jak ważne są dla firm do których należą.
W tym roku, pierwszy raz w 13 letniej historii miejsce lidera zajęła firma Apple, wyceniona na ponad 98 miliarda dolarów. Na tegorocznej liście SAP znalazł się na 25, wysokiej pozycji. Marka podrożała w porównaniu z ubiegłym rokiem o 7 procent i jest przez Interbrand wyceniana na blisko 17 miliarda dolarów.
SAP-twórca oprogramowania dla firm, w tabeli wyprzedził takie marki jak: IKEA, Volkswagen czy Gucci.
Jeśli interesuje Cię usprawnianie działania Twojego przedsiębiorstwa,
skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.
Jak SAP przyczynia się do eliminacji błędów ludzkich?
Czy systemy SAP pozwalają na przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym?
Wdrażanie systemów ERP w teorii i praktyce. Metodyka działań
Jak zostać konsultantem systemów SAP?