sap best global brands

Najbardziej wartościowe marki świata: SAP poprawia wynik

Interbrand opublikowało tegoroczny raport Best Global Brands 2013, w którym wymienia 100 najbardziej wartościowych marek świata.
Twórcy raporty oceniali marki pod kątem tego, jak sygnowane nimi produkty radzą sobie na rynku, jak wpływają na wybór konsumenta i jak ważne są dla firm do których należą.

W tym roku, pierwszy raz w 13 letniej historii miejsce lidera zajęła firma Apple, wyceniona na ponad 98 miliarda dolarów.
Na tegorocznej liście SAP znalazł się na 25, wysokiej pozycji.
Marka podrożała w porównaniu z ubiegłym rokiem o 7 procent i jest przez Interbrand wyceniana na blisko 17 miliarda dolarów.

SAP-twórca oprogramowania dla firm, w  tabeli wyprzedził takie marki jak: IKEA, Volkswagen czy Gucci.

Jeśli interesuje Cię usprawnianie działania Twojego przedsiębiorstwa,

skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.

Dowiedz się więcej

Sprawdź również