Docenione przez czasopismo Builder rozwiązanie branżowe dla firm budowlanych zarządzających projektami ukazało się na rynku w nowej wersji 4.0. Rozwiązanie informatyczne do zarządzania projektami zyskało uznanie jury i statuetkę TOP Builder 2010, przyznawaną za najlepsze produkty roku dla budownictwa zrównoważonego. Najnowsza wersja ProjectManagement 4.0 jest w pełni kompatybilna z systemem ERP dla małych i średnich firm SAP Business One 8.8.
Nowa wersja 4.0 rozwiązania branżowego do zarządzania projektami dla firm budowlanych wraz z najnowszą wersją SAP Business One 8.8 pozwala jeszcze szybciej reagować na potrzeby rynku, zwiększać rentowność firmy i satysfakcję klientów. Największe zmiany to nowy interfejs użytkownika, integracja z programem Outlook oraz usprawnienia w zakresie tworzenia ofert sprzedaży i realizacji projektu.
Podczas uruchamiania ProjectManagement 4.0, od razu rzuci nam się w oczy nowy interfejs. Szata graficzna oprogramowania dla firm SAP Business One 8.8 została przejęta, dzięki czemu interfejs wygląda teraz bardziej nowocześnie. Ponadto opracowano nowe ikony, flagi dla elementów (światła sygnalizatora drogowego) oraz nowy system kolorów, co ułatwia przegląd dokumentów i pozycji tabel.
Od wersji 3.8, ProjectManagement jest w pełni zintegrowany z programem pocztowym Outlook. W programie Outlook umieszczono specjalne przyciski, dzięki którym umówione spotkanie można zapisując w kalendarzu Outlook od razu skojarzyć z projektem w systemie Project Management. Informacja o spotkaniu zostanie skopiowana do zadań zaplanowanych w systemie do zarządzania projektami. Na podstawie tych danych, po spotkaniu, może być wystawiona faktura.
W celu stworzenia oferty sprzedaży, często musimy poprosić o wycenę wielu produktów lub usług różnych dostawców. W zależności od liczby wycenianych elementów, procedura ta wymaga dużo czasu, ponieważ po otrzymaniu wycen, trzeba wybrać najkorzystniejsze i wprowadzić je do tworzonej oferty, organizując jej układ. Najnowsza wersja ProjectManagement pozwala na szybki przegląd wszystkich nadesłanych wycen i przenieść automatycznie ceny do tworzonej oferty, po wybraniu dostawcy.
Jeżeli w celu realizacji projektu potrzebują Państwo otrzymać w określonych terminach wiele produktów, śledzenie statusów zamówień poszczególnych elementów może okazać się bardzo żmudne i czasochłonne. W najnowszej wersji programu do zarządzania projektami wystarczy nacisnąć jeden przycisk z poziomu bilansu, aby sprawdzić status zamówienia dla wszystkich elementów użytych w projekcie (przy brakujących elementach pokazuje się flaga podobna do czerwonego światła sygnalizacji, itp.).
Więcej informacji, w tym filmy demonstracyjne na temat rozwiązania branżowego dla firm budowlanych można znaleźć na stronie supremis.pl, wyłącznego dystrybutora systemu do zarządzania projektami ProjectManagement dla Polskę i Złotego Partnera SAP.
Jeśli interesuje Cię usprawnianie działania Twojego przedsiębiorstwa,
skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.
Czym jest Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa (system ERP)?
Standaryzacja – clean core: Czyli system ERP zawsze aktualny!
SUPREMIS nagrodzony w Madrycie!
Zaprojektuj z nami świetny onboarding! Poznaj cele, ścieżki, narzędzia. Dołącz do Nas 19 Kwietnia o 10:00!