System POS SAP Customer Checkout

5 powodów, dla których SAP Customer Checkout jest dla Ciebie odpowiednim oprogramowaniem do obsługi punktów sprzedaży!

W tym artykule chcemy pokazać, dlaczego SAP Customer Checkout jest odpowiednim rozwiązaniem dla Twojej firmy przy poszukiwaniu systemu POS.

Nowoczesny system POS musi być bardziej wyrafinowany, aby sprostać rosnącym wymaganiom obu światów – cyfrowego i fizycznego. Oprócz zapewnienia wydajnego procesu realizacji transakcji, systemy POS często mierzą się z różnymi innymi wyzwaniami.

Niektóre wyzwania stojące przed systemami POS:

Integracja end-to-end

Systemy POS nie są samowystarczalnymi silosami, muszą być zintegrowane z architekturą IT i współdziałać z innymi systemami (np. systemami zarządzania magazynem). Dane podstawowe muszą być dostępne w krótkim czasie.

Przejrzystość

Ważne jest, aby informacje o sprzedaży i zapasach były dostępne w czasie rzeczywistym, aby można było szybko podejmować ważne decyzje lub zamawiać uzupełnienia.

Wymagania prawne

Systemy punktów sprzedaży muszą spełniać wymagania prawne i lokalne w przypadku sprzedaży w różnych krajach lub regionach. Należy również wziąć pod uwagę standardy RODO lub inne zmieniające się przepisy.

Sprzęt

Interakcja oprogramowania i sprzętu jest często niedoceniana przy wyborze oprogramowania w punkcie sprzedaży. Systemy muszą być elastyczne, aby działały na klasycznych urządzeniach POS, ale także na nowoczesnych tabletach, aby były mobilne.

Procesy wielokanałowe

Istotnym elementem utrzymania konkurencyjności w erze cyfrowej jest objęcie różnych kanałów sprzedaży. Klienci oczekują zakupów online i odbioru w sklepie – scenariusze „kliknij i odbierz” stają się coraz bardziej popularne, nie tylko w czasach COVID-19.

 

Dlaczego wybrać POS od SAP

SAP zawsze stara się oferować klientom i partnerom najlepsze rozwiązania do prowadzenia ich biznesu, pokonywania wyzwań i digitalizacji procesów.

SAP Customer Checkout to rozwiązanie dla punktów sprzedaży, które jest przeznaczone dla firm zajmujących się handlem detalicznym, sportem i rozrywką, merchandisingiem oraz gastronomią i obsługuje wszystkie typowe wymagania POS.

System POS od SAP funkcjonuje już u klientów z 46 krajów na całym świecie. Chcesz wiedzieć, dlaczego klienci wybierają oprogramowanie SAP?

 

 

SAP Customer Checkout rozwiązanie w punkcie sprzedaży

5 najważniejszych powodów, dla których SAP Customer Checkout jest dla Ciebie odpowiednim rozwiązaniem w punkcie sprzedaży:

Integracja z systemami SAP ERP

SAP Customer Checkout zapewnia pełną i bezproblemową, kompleksową integrację systemu POS z systemem SAP ERP. Wszystkie transakcje są przesyłane w czasie rzeczywistym do aplikacji do zarządzania magazynem i księgowości, aby umożliwić dogłębny wgląd w dane dotyczące sprzedaży i finansów za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Z drugiej strony, przechowujesz swoje dane podstawowe raz i pobierasz je do różnych systemów POS, sklepów lub organizacji.

Centralne zarządzanie POS

Nasz silny i zaawansowany menedżer SAP Customer Checkout działający na zapleczu zapewnia ponad 40 aplikacji do centralnego zarządzania i konserwacji różnych systemów POS. Od centralnego zarządzania użytkownikami i rolami, aktualizacji oprogramowania, monitorowania, lojalności, kuponów, kart podarunkowych po centralną konfigurację – system umożliwia łatwe zarządzanie wieloma lokalizacjami i operacjami POS.

Rozszerzenie i skalowalność

Korzystaj z elastyczności rozwiązania SAP Customer Checkout, aby rozszerzać i dostosowywać rozwiązanie za pomocą wtyczek zgodnie z potrzebami, aby spełnić określone wymagania klientów. Co więcej, rozwiązanie jest skalowalne do szerokiej gamy scenariuszy biznesowych i rozmiarów – bez względu na to, czy masz sklep z 5, 100 lub 2000 systemów POS, czy prowadzisz działalność handlową, sportową i rozrywkową lub gastronomiczną. Nasza baza klientów obejmuje zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i małe i średnie firmy.

Niezależność od sprzętu

SAP Customer Checkout oferuje niezależność od urządzeń sprzętowych i umożliwia uruchamianie rozwiązania na dowolnym urządzeniu w punkcie sprzedaży dostosowanym do Twojej firmy. Od klasycznych terminali POS, tabletów mobilnych, terminali płatniczych, drukarek, skanerów, po wyświetlacze liniowe – elastycznie wybieraj sprzęt, którego szukasz. Nasz nowoczesny i intuicyjny interfejs użytkownika zapewnia płynną i bezproblemową integrację, aby zaoszczędzić czas i koszty dla użytkowników końcowych, kasjerów i wszystkich, którzy pracują z rozwiązaniem.

Zarządzanie lojalnością

Oprócz typowych wymagań i operacji POS, SAP Customer Checkout zapewnia kompleksową funkcjonalność zarządzania lojalnością. Włącz programy lojalnościowe do swojej firmy, pozwól swoim klientom zbierać punkty lojalnościowe za każdy zakup, twórz poziomy lojalnościowe i nagradzaj najbardziej lojalnych klientów spersonalizowaną sprzedażą i ofertami.

 

Dowiedz się więcej o SAP Customer Checkout

 

Źródło: https://blogs.sap.com/2021/03/18/5-reasons-why-sap-customer-checkout-is-the-right-point-of-sale-software-for-you/

Jeśli interesuje Cię usprawnianie działania Twojego przedsiębiorstwa,

skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.

Dowiedz się więcej

Sprawdź również