Firma Cushman & Wakefield, międzynarodowy doradca w zakresie nieruchomości komercyjnych, wdrożyła zintegrowany system informatyczny SAP we wszystkich zarządzanych przez firmę budynkach w Polsce. Dział Asset Management wprowadził system w ramach programu Zarządzania Ryzykiem.
Kompleksowe rozwiązanie do zarządzania nieruchomościami dostarczyła firma SUPREMIS Sp. z o.o., pierwszy w Polsce Złoty Partner SAP. Nowe oprogramowanie dla firm pozwala na rejestrowanie wszystkich zgłaszanych awarii oraz usterek w specjalnym systemie zarządzania zdarzeniami. System przyczynia się także do usprawnienia obiegu dokumentów oraz przepływu informacji w sytuacjach awaryjnych. SAP oferuje ponadto narzędzia do archiwizacji dokumentów, planowania i nadzorowania wszystkich przeglądów i serwisów budynkowych, jak również skuteczne narzędzia statystyczne i analityczne. Zastosowanie nowych rozwiązań w oparciu o system ERP SAP pozwala w znacznym stopniu zminimalizować ryzyko związane z administrowaniem nieruchomością, co przynosi wymierne korzyści dla właściciela i najemców budynku.
Dział Asset Management firmy Cushman & Wakefield zarządza obecnie portfelem nieruchomości biurowych o łącznej powierzchni ponad 500.000 mkw., co stanowi 15% istniejących zasobów powierzchni biurowej w Warszawie.
Źródło: www.cwassetmanagement.pl
Jeśli interesuje Cię usprawnianie działania Twojego przedsiębiorstwa,
skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.
Czym jest Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa (system ERP)?
Standaryzacja – clean core: Czyli system ERP zawsze aktualny!
SUPREMIS nagrodzony w Madrycie!
Zaprojektuj z nami świetny onboarding! Poznaj cele, ścieżki, narzędzia. Dołącz do Nas 19 Kwietnia o 10:00!