Już od 10 lat agencja Interbrand Zintzmeyer & Lux układa ranking 100 najlepszych i największych na świecie marek wymieszanych ze sobą pod względem branży.
Przy budowie rankingu Best Global Brands brane są pod uwagę dane finansowe (wartość rynkowa i kondycja finansowa), siła marki i jej ogólna rozpoznawalność oraz atrakcyjność.
Jak podaje Interbrand przynajmniej 30 proc. dochodów firmy powinno pochodzić spoza kraju, w którym ma siedzibę, ale nie więcej niż połowa może pochodzić z jednego kontynentu. Dana marka musi również przynosić zyski.
SAP poprawił swoją pozycję w stosunku do 2010 roku o 2 miejsca. Obecnie znajduje się na 24 pozycji. Co ciekawe marka SAP jest bardziej rozpoznawalna niż Nike, Canon, Sony, Philips czy Visa.
Źródło: Raport Best Global Brands 2011, http://www.interbrand.com
Wśród 100 najwyżej uplasowanych marek w kategorii Business Services jest IBM znajdujący się na 2 pozycji.
SAP wyprzedził m.in. Accenture, znajdujące się na 45 miejscu.
Zapraszamy do zapoznania się z pełnym rankingiem.
Jeśli interesuje Cię usprawnianie działania Twojego przedsiębiorstwa,
skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.
Standaryzacja – clean core: Czyli system ERP zawsze aktualny!
SUPREMIS nagrodzony w Madrycie!
Zaprojektuj z nami świetny onboarding! Poznaj cele, ścieżki, narzędzia. Dołącz do Nas 19 Kwietnia o 10:00!
Eksperci SUPREMIS oferują wiedzę o rozwiązaniach ERP na BPC GUIDE – ROADSHOW