Ranking marek Best Global Brands 2011– jak wypadł SAP?

Już od 10 lat agencja Interbrand Zintzmeyer & Lux układa ranking 100 najlepszych i największych na świecie marek wymieszanych ze sobą pod względem branży. Przy budowie rankingu Best Global Brands brane są pod uwagę dane finansowe (wartość rynkowa i kondycja finansowa), siła marki i jej ogólna rozpoznawalność oraz atrakcyjność. Jak podaje Interbrand przynajmniej 30 proc. […]

Przy budowie rankingu Best Global Brands brane są pod uwagę dane finansowe (wartość rynkowa i kondycja finansowa), siła marki i jej ogólna rozpoznawalność oraz atrakcyjność.

Jak podaje Interbrand przynajmniej 30 proc. dochodów firmy powinno pochodzić spoza kraju, w którym ma siedzibę, ale nie więcej niż połowa może pochodzić z jednego kontynentu. Dana marka musi również przynosić zyski.

Jak wypadł SAP w 2011 roku na tle innych marek??

SAP poprawił swoją pozycję w stosunku do 2010 roku o 2 miejsca. Obecnie znajduje się na 24 pozycji. Co ciekawe marka SAP jest bardziej rozpoznawalna niż Nike, Canon, Sony, Philips czy Visa.

Źródło: Raport Best Global Brands 2011, http://www.interbrand.com

Wśród 100 najwyżej uplasowanych marek w kategorii Business Services jest IBM znajdujący się na 2 pozycji.

SAP wyprzedził m.in. Accenture, znajdujące się na 45 miejscu.

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym rankingiem.

Jeśli interesuje Cię usprawnianie działania Twojego przedsiębiorstwa,

skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.

Dowiedz się więcej

Sprawdź również