Rozwiązania SAP dla branży “life science”

Zachowaj zgodność, bezpieczeństwo i wyprzedzaj konkurencję

Firmy z branży Life Science gdy odkrywają, że ich zdolność do rozwoju lub adaptacji jest ograniczona przez ich obecne procesy i systemy biznesowe, zaczynają poszukiwać rozwiązań, które ulepszą ich procesy. Często w takich przypadkach zwracają się do nas w poszukiwaniu odpowiednich narzędzi informatycznych. Pomagamy przyspieszyć wydajność operacyjną poprzez transformację cyfrową, dzięki czemu nasi klienci mogą napędzać innowacje, rozwijać swoją działalność i zwiększać udział w rynku.

Firmy zajmujące się naukami przyrodniczymi znajdują się w centrum dzisiejszych zakłóceń globalnego łańcucha dostaw w branży medycznej. Kierują się dramatycznym wzrostem popytu, szybko zmieniającymi się oczekiwaniami globalnych partnerstw i rosnącą konkurencją ze strony start-upów, które chcą zdobyć udział w rynku.

Na co dzień zarządzają złożonym i globalnym łańcuchem dostaw. Wymaga to analityki w czasie rzeczywistym, która nie tylko analizuje cenę i dostępność, ale uwzględnia wszystkie ważne aspekty jakościowe i regulacyjne.

Unikatowe rozwiązanie w chmurze dla rozwoju firmy

SUPREMIS oferuje unikatowe rozwiązanie, które spełnia wymagania Twojej firmy “Life Science” bez względu na etap cyklu życia firmy; od start-upów R&D, badań klinicznych na wczesnym etapie i skalowania do pełnej komercjalizacji. To rozwiązanie łączy gotową do walidacji platformę w chmurze z wieloletnim doświadczeniem w branży Life Science.

Rozwiązania oparte są na w pełni zintegrowanym systemie ERP w chmurze, wzbogaconym o dodatkowe specyficzne funkcje, które pomagają organizacjom z sektora life science optymalizować ich łańcuch dostaw, spełniać wymagania biznesowe i branżowe, poprawiać dokładność prognoz, zwiększać wydajność operacyjną przy jednoczesnym spełnieniu dobrych praktyk produkcyjnych.

Przygotuj się na rozwój dzięki rozwiązaniom, które skalują się razem z Twoją firmą, zachowaj zgodność z wbudowanymi zatwierdzeniami i przepływami procesów oraz ulepsz kontrolę jakości.

 

Konfigurowalne rozwiązania ERP zbudowane w chmurze, specyficzne dla Twojej firmy Life Science

Pytanie, dlaczego Twoja firma może potrzebować ERP, jest zwykle wywoływane przez powstające podczas rozwoju problemy, których doświadcza Twoja firma.

Obecnie możesz mieć problemy z:

  • uzyskiwaniem zatwierdzeń i utrzymywaniem zgodności z przepisami prawa,
  • ścisłym monitorowaniem zarządzania wydatkami i pełną widocznością wydatków związanych z projektami,
  • zaspokajaniem popytu i dokładnym prognozowaniem sprzedaży,
  • dojściem do pełnego ERP; przejęciem sprzedaży, produkcji, planowania produkcji, zarządzania jakością i nie tylko, gdy rozpoczyna się proces komercjalizacji.

ERP w chmurze receptą na bolączki rozwijających się firm z branży life science

SUPREMIS oferuje ponad szesnastoletnie doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań poprawiających sposób pracy w celu zwiększenia wydajności całego przedsiębiorstwa bez względu na jego wielkość. Nasze rozwiązanie i nasze podejście pomagają w obsłudze:

  • złożonej analizy łańcucha dostaw – lepszego śledzenie materiałów i transakcji,
  • globalnego zarządzania projektami, współpracy i funkcjonalności kosztów projektu,
  • gotowej do użycia zgodności z przepisami i funkcji kontroli jakości,
  • zarządzania wycofaniem,
  • podpisów elektronicznych,
  • audytów dostawców i wewnętrznych audytów jakości,
  • utrzymania fabryki,
  • obsługi wielu lokalizacji: kraj, firma, język, waluta, podatki, przepisy,
  • zgodności z RODO.

Wszystko dostarczane w ramach gruntownie przetestowanego procesu wdrożeniowego w ustalonym zakresie i stałej cenie; co minimalizuje ryzyko i maksymalizuje szansę na sukces.

Transformacja cyfrowa w sektorach branży life science

Producenci wyrobów medycznych

Producenci wyrobów medycznych

Zestaw rozwiązań zbudowanych na platformie ERP SAP Business ByDesign dla producentów wyrobów medycznych, dzięki któremu skrócą czas wprowadzenia na rynek innowacyjnych terapii i produktów.

Dlaczego firmy produkujące urządzenia medyczne działają lepiej korzystając z systemów SAP

SUPREMIS oferuje skalowalne rozwiązania dla producentów urządzeń medycznych, które zostały zaprojektowane w celu wspierania i usprawniania procesów — dzięki czemu można ekonomicznie zwiększyć skuteczność produktu, napędzać innowacje i poprawiać jakość życia.

Jako wieloletni zaufany globalny partner SAP, SUPREMIS współpracuje z SAP, aby pomóc producentom urządzeń medycznych działać z większą elastycznością, podejmować szybsze decyzje i współpracować przy zwiększonej mobilności w ich firmie, kraju i na świecie. SUPREMIS oferuje kompletny pakiet narzędzi – przyszłościowe rozwiązania SAP, które pomagają klientom rozwijać się przy jednoczesnym spełnieniu wymagań dotyczących zgodności. SUPREMIS następnie dostarcza wiedzę specjalistyczną, której nasi klienci ufają, aby usprawnić ich działalność i działać jako inteligentniejsze i całkowicie zgodne firmy.

Rozwiązania branżowe SUPREMIS, w tym zestaw rozwiązań dla producentów wyrobów medycznych, to oferty SAP ERP oparte na najlepszych praktykach zbudowanych dla branży, na ponad 16 latach wdrożeń ERP, wspierające mobilność, analitykę w czasie rzeczywistym, jakość i potrzeby naszych klientów w zakresie zgodności.

Producenci wyrobów medycznych, niezależnie od tego, czy są start-upami, czy organizacjami o ugruntowanej pozycji, mają dynamiczne cykle życia produktów; od rozwoju i badań klinicznych po dystrybucję i przychody. Aby się tam dostać, często muszą stawić czoła złożonym łańcuchom dostaw, wymagającemu środowisku regulacyjnemu i konieczności śledzenia wszystkiego, a także regularnie wymagają zgodności i raportowania z wielu krajów.

Korzyści:

  • Pojedyncza platforma rozwiązań, która pasuje do każdego etapu cyklu rozwoju Twojej firmy
  • Mobilność, elastyczność i skalowalność
  • Pakiet rozwiązań obejmujący każdy aspekt Twojej działalności, w tym: finanse, sprzedaż, łańcuch dostaw, produkcję, kosztorysowanie/zarządzanie projektami, zasoby ludzkie, jakość, czas i wydatki
  • Identyfikowalność od końca do końca
  • Ready to Validate Platform wspiera zgodność z przepisami
  • Możliwość integracji z rozwiązaniami Enterprise Quality Management Solutions
  • Lepsze podejmowanie decyzji dzięki informacjom w czasie rzeczywistym i analityce
  • Platforma True Cloud, która zapewnia szybkie wdrożenie
  • Niski całkowity koszt posiadania — włączaj to, czego potrzebujesz, kiedy tego potrzebujesz.
  • Analityka w czasie rzeczywistym – na jej podstawie generowane są prawidłowe dane, które można wykorzystać do rozwoju firmy
  • Lepsze śledzenie materiałów i transakcji
  • Wbudowane zarządzanie projektami i kosztami projektów
  • Wbudowana funkcja kontroli jakości
  • Podpisy elektroniczne
  • Audyty dostawców i wewnętrzne audyty jakości
  • Utrzymanie fabryk
Firmy farmaceutyczne

Firmy farmaceutyczne

Zestaw rozwiązań dla branży farmaceutycznej, to predefiniowane scenariusze procesów SAP Business ByDesign oparte na najlepszych praktykach SAP.

Jako wieloletni zaufany globalny partner SAP, SUPREMIS współpracuje z SAP, aby pomóc producentom wyrobów farmaceutycznych działać z większą zwinnością, szybciej podejmować decyzje i współpracować ze zwiększoną mobilnością wokół ich firmy, kraju i świata. SUPREMIS oferuje kompletny pakiet – przyszłościowe rozwiązania SAP, które pomagają klientom rozwijać. SUPREMIS następnie dostarcza wiedzę specjalistyczną SAP, której nasi klienci ufają, aby usprawnić ich działalność i działać jako szczuplejsze, inteligentniejsze i całkowicie zgodne firmy.

Rozwiązania branżowe SUPREMIS, w tym zestaw rozwiązań dla branży farmaceutycznej, to predefiniowane scenariusze procesów SAP Business ByDesign oparte na najlepszych praktykach opracowanych dla branży, na ponad 16 latach wdrożeń ERP, wspierające mobilność, analizy w czasie rzeczywistym, jakość i zgodność z przepisami naszych klientów.

Producenci wyrobów farmaceutycznych, niezależnie od tego, czy są start-upami, czy organizacjami o ugruntowanej pozycji, mają dynamiczne cykle życia produktów; od rozwoju i badań klinicznych po dystrybucję i przychody. Aby się tam dostać, często muszą stawić czoła złożonym łańcuchom dostaw, wymagającemu środowisku regulacyjnemu i konieczności śledzenia wszystkiego, a także regularnie wymagają zgodności i raportowania z wielu krajów.

Korzyści:

  • Pojedyncza platforma rozwiązań, która pasuje do każdego etapu cyklu rozwoju Twojej firmy
  • Mobilność, elastyczność i skalowalność
  • Pakiet rozwiązań obejmujący każdy aspekt Twojej działalności, w tym: finanse, sprzedaż, łańcuch dostaw, produkcję, kosztorysowanie/zarządzanie projektami, zasoby ludzkie, jakość, czas i wydatki
  • Identyfikowalność od końca do końca
  • Ready to Validate Platform wspiera zgodność z przepisami
  • Możliwość integracji z rozwiązaniami do zarządzania jakością w przedsiębiorstwie
  • Lepsze podejmowanie decyzji dzięki informacjom w czasie rzeczywistym i analityce
  • Platforma True Cloud, która zapewnia szybkie wdrożenie
  • Niski całkowity koszt posiadania — włączaj to, czego potrzebujesz, kiedy tego potrzebujesz.
  • Analityka w czasie rzeczywistym dostarcza poprawne dane, które mogą wpłynąć na rozwój Twojej firmy.

Funkcjonalności

  • Finanse i analityka
  • Wiele firm, wiele krajów, wiele walut
  • Zarządzanie złożonymi łańcuchami dostaw
  • Zidentyfikowane zapasy (kontrola partii/serii), zarejestrowane produkty (serializacja)
  • W pełni wbudowana produkcja obsługuje zarówno produkcję dyskretną, jak i procesową
  • Wbudowana kontrola jakości
  • Zgodność
  • Pełne i kompletne śledzenie za pomocą numeru partii/serii i numeru seryjnego
  • Autoryzacja użytkownika i kontrola/zarządzanie logowaniem
  • Każda transakcja jest oznaczona datą/godziną/użytkownikiem, który ją utworzył
  • Dziennik zmian jest prowadzony dla każdej aktualizacji rekordu dokumentu/pliku głównego
Organizacje biotechnologiczne

Organizacje biotechnologiczne

Aby sprostać dzisiejszym wymaganiom, firmy muszą przyjąć odpowiednie rozwiązanie ERP, aby usprawnić procesy biznesowe, zaczynając od tego, czego potrzebują do prowadzenia swojej organizacji dzisiaj.

Organizacje biotechnologiczne zwracają się do SUPREMIS w poszukiwaniu kompletnego rozwiązania, aby uwolnić się od ograniczających i niespójnych systemów biznesowych, które powstrzymują je przed osiągnięciem ich prawdziwego potencjału wzrostu.

Przemysł biotechnologiczny nadal zmienia się tak szybko, jak nauka w dziedzinie genetyki, biochemii, biologii molekularnej i ma znaczący wpływ w dziedzinie medycyny, rolnictwa i przemysłu.

Organizacje biotechnologiczne współpracują z SUPREMIS, aby wdrażać rozwiązania, które spełniają ich wymagania tam, gdzie są dzisiaj, dzięki specjalnie opracowanemu, pakietowi rozwiązań, oprogramowaniu biznesowemu, które jest w stanie przeprowadzić je od odkrycia do pełnego działania komercyjnego.

Rozwiązanie jest zbudowane na platformie SAP Business ByDesign wzbogaconej o treści i funkcje branżowe, które umożliwiają firmom biotechnologicznym organizowanie i automatyzację finansów, zarządzanie gotówką, zgodność z wymaganiami biznesowymi i regulacyjnymi (FDA, SEC itp.), poprawiają dokładność prognoz, optymalizują łańcuch dostaw, wspierają rozwój w wielu krajach i zwiększają ogólną wydajność operacyjną dzięki skalowalnemu systemowi.

Mówiąc najprościej, rozwiązanie zapewnia narzędzia potrzebne pracownikom w całej firmie (nauka, magazyn, finanse i sprzedaż), aby mieć właściwe mieszanki, materiały i powiązane produkty we właściwym miejscu, we właściwym czasie i po odpowiednich kosztach – umożliwienie im sprostania stale zmieniającym się wymaganiom naukowym i rynkowym, jakich wymaga współczesne środowisko.

Dzisiejsze firmy biotechnologiczne, duże i małe, znajdują się w centrum trwającej globalnej rewolucji technologicznej, zapewniając krytyczne ogniwo łączące badania/odkrycia, badania kliniczne, komercjalizację i skalę rozwiązań poprawiających jakość życia. Równoważą wyzwania dramatycznego wzrostu popytu, szybko zmieniających się oczekiwań i rosnącej konkurencji ze strony start-upów, które chcą zdobyć udział w rynku i dużych firm, które chcą utrzymać dominację.

Aby sprostać tym bardziej złożonym wymaganiom, firmy muszą przyjąć odpowiednie rozwiązanie ERP (Enterprise Resource Planning), aby usprawnić procesy biznesowe. Zaczynając od tego, czego potrzebują do prowadzenia swojej organizacji dzisiaj, mając jednocześnie możliwość rozbudowy w ramach systemu w celu zaspokojenia przyszłych potrzeb, takich jak: łańcuch dostaw, logistyka, zapasy, projekty, finanse (krajowe i międzynarodowe), analityka, zarządzanie jakością i walidacja procesów.

Organizacje będą nadal poszukiwać bardziej solidnych rozwiązań oprogramowania biznesowego, które obsługują procesy od podstawowych do złożonych. Klienci wywierają coraz większy nacisk na swoich partnerów, aby oferowali szerszą gamę usług, nie ograniczających się do odkrywania i badań.

Wraz ze wzrostem konkurencji firmy i inwestorzy będą oczekiwać coraz większej przejrzystości we wszystkich swoich działaniach (wewnętrznych, jak i od dostawców) z możliwością śledzenia poza liczbą ukończonych jednostek z uwzględnieniem prac w toku, statusu jakości tych zamówień wraz z możliwością dostarczania prognozowania i analityki opartej na danych.
Na stale rozwijającym się globalnym rynku, z coraz bardziej złożonymi wymaganiami regulacyjnymi, firmy biotechnologiczne będą musiały nadal koncentrować się na wydajności operacyjnej, elastyczności i skalowalności.

Produkcja kontraktowa

Produkcja kontraktowa

SUPREMIS oferuje unikalne rozwiązanie dla organizacji produkcji kontraktowej (CMO) łączące gotową do walidacji platformę chmurową z wieloletnim doświadczeniem w branży Life Science.

Organizacje produkcji kontraktowej (CMO) znajdują się w centrum dzisiejszych zakłóceń globalnego łańcucha dostaw w life science – w tym dramatyczny wzrost popytu, szybko zmieniające się oczekiwania ze strony globalnych partnerów produkujących leki oraz rosnąca konkurencja ze strony start-upów, które chcą zdobyć udział w rynku.

SUPREMIS oferuje unikatowe rozwiązanie dla organizacji produkcji kontraktowej (CMO) łączące gotową do walidacji platformę chmurową z wieloletnim doświadczeniem w branży Life Science.

Rozwiązanie opiera się na w pełni zintegrowanym SAP Business ByDesign Cloud ERP wzbogaconym o dodatkowe specyficzne funkcje, które pomagają dyrektorom optymalizować łańcuch dostaw, spełniać wymagania biznesowe i branżowe, poprawiać dokładność prognoz, zwiększać wydajność operacyjną i poprawiać OTIF dostaw (na czas i na pełny załadunek) przy jednoczesnym spełnieniu dobrych praktyk produkcyjnych, w tym wymagań regulacyjnych dotyczących serializacji.

Case study

Case study

Systemy dedykowane branży life science

Zainteresowało Cię dane rozwiązanie?

Napisz do nas