Firmy z branży Life Science gdy odkrywają, że ich zdolność do rozwoju lub adaptacji jest ograniczona przez ich obecne procesy i systemy biznesowe, zaczynają poszukiwać rozwiązań, które ulepszą ich procesy. Często w takich przypadkach zwracają się do nas w poszukiwaniu odpowiednich narzędzi informatycznych. Pomagamy przyspieszyć wydajność operacyjną poprzez transformację cyfrową, dzięki czemu nasi klienci mogą napędzać innowacje, rozwijać swoją działalność i zwiększać udział w rynku.
Firmy zajmujące się naukami przyrodniczymi znajdują się w centrum dzisiejszych zakłóceń globalnego łańcucha dostaw w branży medycznej. Kierują się dramatycznym wzrostem popytu, szybko zmieniającymi się oczekiwaniami globalnych partnerstw i rosnącą konkurencją ze strony start-upów, które chcą zdobyć udział w rynku.
Na co dzień zarządzają złożonym i globalnym łańcuchem dostaw. Wymaga to analityki w czasie rzeczywistym, która nie tylko analizuje cenę i dostępność, ale uwzględnia wszystkie ważne aspekty jakościowe i regulacyjne.
SUPREMIS oferuje unikatowe rozwiązanie, które spełnia wymagania Twojej firmy “Life Science” bez względu na etap cyklu życia firmy; od start-upów R&D, badań klinicznych na wczesnym etapie i skalowania do pełnej komercjalizacji. To rozwiązanie łączy gotową do walidacji platformę w chmurze z wieloletnim doświadczeniem w branży Life Science.
Rozwiązania oparte są na w pełni zintegrowanym systemie ERP w chmurze, wzbogaconym o dodatkowe specyficzne funkcje, które pomagają organizacjom z sektora life science optymalizować ich łańcuch dostaw, spełniać wymagania biznesowe i branżowe, poprawiać dokładność prognoz, zwiększać wydajność operacyjną przy jednoczesnym spełnieniu dobrych praktyk produkcyjnych.
Pytanie, dlaczego Twoja firma może potrzebować ERP, jest zwykle wywoływane przez powstające podczas rozwoju problemy, których doświadcza Twoja firma.
Obecnie możesz mieć problemy z:
SUPREMIS oferuje ponad szesnastoletnie doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań poprawiających sposób pracy w celu zwiększenia wydajności całego przedsiębiorstwa bez względu na jego wielkość. Nasze rozwiązanie i nasze podejście pomagają w obsłudze:
Wszystko dostarczane w ramach gruntownie przetestowanego procesu wdrożeniowego w ustalonym zakresie i stałej cenie; co minimalizuje ryzyko i maksymalizuje szansę na sukces.
Zestaw rozwiązań zbudowanych na platformie ERP SAP Business ByDesign dla producentów wyrobów medycznych, dzięki któremu skrócą czas wprowadzenia na rynek innowacyjnych terapii i produktów.
SUPREMIS oferuje skalowalne rozwiązania dla producentów urządzeń medycznych, które zostały zaprojektowane w celu wspierania i usprawniania procesów — dzięki czemu można ekonomicznie zwiększyć skuteczność produktu, napędzać innowacje i poprawiać jakość życia.
Jako wieloletni zaufany globalny partner SAP, SUPREMIS współpracuje z SAP, aby pomóc producentom urządzeń medycznych działać z większą elastycznością, podejmować szybsze decyzje i współpracować przy zwiększonej mobilności w ich firmie, kraju i na świecie. SUPREMIS oferuje kompletny pakiet narzędzi – przyszłościowe rozwiązania SAP, które pomagają klientom rozwijać się przy jednoczesnym spełnieniu wymagań dotyczących zgodności. SUPREMIS następnie dostarcza wiedzę specjalistyczną, której nasi klienci ufają, aby usprawnić ich działalność i działać jako inteligentniejsze i całkowicie zgodne firmy.
Rozwiązania branżowe SUPREMIS, w tym zestaw rozwiązań dla producentów wyrobów medycznych, to oferty SAP ERP oparte na najlepszych praktykach zbudowanych dla branży, na ponad 16 latach wdrożeń ERP, wspierające mobilność, analitykę w czasie rzeczywistym, jakość i potrzeby naszych klientów w zakresie zgodności.
Producenci wyrobów medycznych, niezależnie od tego, czy są start-upami, czy organizacjami o ugruntowanej pozycji, mają dynamiczne cykle życia produktów; od rozwoju i badań klinicznych po dystrybucję i przychody. Aby się tam dostać, często muszą stawić czoła złożonym łańcuchom dostaw, wymagającemu środowisku regulacyjnemu i konieczności śledzenia wszystkiego, a także regularnie wymagają zgodności i raportowania z wielu krajów.
Zestaw rozwiązań dla branży farmaceutycznej, to predefiniowane scenariusze procesów SAP Business ByDesign oparte na najlepszych praktykach SAP.
Jako wieloletni zaufany globalny partner SAP, SUPREMIS współpracuje z SAP, aby pomóc producentom wyrobów farmaceutycznych działać z większą zwinnością, szybciej podejmować decyzje i współpracować ze zwiększoną mobilnością wokół ich firmy, kraju i świata. SUPREMIS oferuje kompletny pakiet – przyszłościowe rozwiązania SAP, które pomagają klientom rozwijać. SUPREMIS następnie dostarcza wiedzę specjalistyczną SAP, której nasi klienci ufają, aby usprawnić ich działalność i działać jako szczuplejsze, inteligentniejsze i całkowicie zgodne firmy.
Rozwiązania branżowe SUPREMIS, w tym zestaw rozwiązań dla branży farmaceutycznej, to predefiniowane scenariusze procesów SAP Business ByDesign oparte na najlepszych praktykach opracowanych dla branży, na ponad 16 latach wdrożeń ERP, wspierające mobilność, analizy w czasie rzeczywistym, jakość i zgodność z przepisami naszych klientów.
Producenci wyrobów farmaceutycznych, niezależnie od tego, czy są start-upami, czy organizacjami o ugruntowanej pozycji, mają dynamiczne cykle życia produktów; od rozwoju i badań klinicznych po dystrybucję i przychody. Aby się tam dostać, często muszą stawić czoła złożonym łańcuchom dostaw, wymagającemu środowisku regulacyjnemu i konieczności śledzenia wszystkiego, a także regularnie wymagają zgodności i raportowania z wielu krajów.
Aby sprostać dzisiejszym wymaganiom, firmy muszą przyjąć odpowiednie rozwiązanie ERP, aby usprawnić procesy biznesowe, zaczynając od tego, czego potrzebują do prowadzenia swojej organizacji dzisiaj.
Organizacje biotechnologiczne zwracają się do SUPREMIS w poszukiwaniu kompletnego rozwiązania, aby uwolnić się od ograniczających i niespójnych systemów biznesowych, które powstrzymują je przed osiągnięciem ich prawdziwego potencjału wzrostu.
Przemysł biotechnologiczny nadal zmienia się tak szybko, jak nauka w dziedzinie genetyki, biochemii, biologii molekularnej i ma znaczący wpływ w dziedzinie medycyny, rolnictwa i przemysłu.
Organizacje biotechnologiczne współpracują z SUPREMIS, aby wdrażać rozwiązania, które spełniają ich wymagania tam, gdzie są dzisiaj, dzięki specjalnie opracowanemu, pakietowi rozwiązań, oprogramowaniu biznesowemu, które jest w stanie przeprowadzić je od odkrycia do pełnego działania komercyjnego.
Rozwiązanie jest zbudowane na platformie SAP Business ByDesign wzbogaconej o treści i funkcje branżowe, które umożliwiają firmom biotechnologicznym organizowanie i automatyzację finansów, zarządzanie gotówką, zgodność z wymaganiami biznesowymi i regulacyjnymi (FDA, SEC itp.), poprawiają dokładność prognoz, optymalizują łańcuch dostaw, wspierają rozwój w wielu krajach i zwiększają ogólną wydajność operacyjną dzięki skalowalnemu systemowi.
Mówiąc najprościej, rozwiązanie zapewnia narzędzia potrzebne pracownikom w całej firmie (nauka, magazyn, finanse i sprzedaż), aby mieć właściwe mieszanki, materiały i powiązane produkty we właściwym miejscu, we właściwym czasie i po odpowiednich kosztach – umożliwienie im sprostania stale zmieniającym się wymaganiom naukowym i rynkowym, jakich wymaga współczesne środowisko.
Dzisiejsze firmy biotechnologiczne, duże i małe, znajdują się w centrum trwającej globalnej rewolucji technologicznej, zapewniając krytyczne ogniwo łączące badania/odkrycia, badania kliniczne, komercjalizację i skalę rozwiązań poprawiających jakość życia. Równoważą wyzwania dramatycznego wzrostu popytu, szybko zmieniających się oczekiwań i rosnącej konkurencji ze strony start-upów, które chcą zdobyć udział w rynku i dużych firm, które chcą utrzymać dominację.
Aby sprostać tym bardziej złożonym wymaganiom, firmy muszą przyjąć odpowiednie rozwiązanie ERP (Enterprise Resource Planning), aby usprawnić procesy biznesowe. Zaczynając od tego, czego potrzebują do prowadzenia swojej organizacji dzisiaj, mając jednocześnie możliwość rozbudowy w ramach systemu w celu zaspokojenia przyszłych potrzeb, takich jak: łańcuch dostaw, logistyka, zapasy, projekty, finanse (krajowe i międzynarodowe), analityka, zarządzanie jakością i walidacja procesów.
Organizacje będą nadal poszukiwać bardziej solidnych rozwiązań oprogramowania biznesowego, które obsługują procesy od podstawowych do złożonych. Klienci wywierają coraz większy nacisk na swoich partnerów, aby oferowali szerszą gamę usług, nie ograniczających się do odkrywania i badań.
Wraz ze wzrostem konkurencji firmy i inwestorzy będą oczekiwać coraz większej przejrzystości we wszystkich swoich działaniach (wewnętrznych, jak i od dostawców) z możliwością śledzenia poza liczbą ukończonych jednostek z uwzględnieniem prac w toku, statusu jakości tych zamówień wraz z możliwością dostarczania prognozowania i analityki opartej na danych. Na stale rozwijającym się globalnym rynku, z coraz bardziej złożonymi wymaganiami regulacyjnymi, firmy biotechnologiczne będą musiały nadal koncentrować się na wydajności operacyjnej, elastyczności i skalowalności.
SUPREMIS oferuje unikalne rozwiązanie dla organizacji produkcji kontraktowej (CMO) łączące gotową do walidacji platformę chmurową z wieloletnim doświadczeniem w branży Life Science.
Organizacje produkcji kontraktowej (CMO) znajdują się w centrum dzisiejszych zakłóceń globalnego łańcucha dostaw w life science – w tym dramatyczny wzrost popytu, szybko zmieniające się oczekiwania ze strony globalnych partnerów produkujących leki oraz rosnąca konkurencja ze strony start-upów, które chcą zdobyć udział w rynku.
SUPREMIS oferuje unikatowe rozwiązanie dla organizacji produkcji kontraktowej (CMO) łączące gotową do walidacji platformę chmurową z wieloletnim doświadczeniem w branży Life Science.
Rozwiązanie opiera się na w pełni zintegrowanym SAP Business ByDesign Cloud ERP wzbogaconym o dodatkowe specyficzne funkcje, które pomagają dyrektorom optymalizować łańcuch dostaw, spełniać wymagania biznesowe i branżowe, poprawiać dokładność prognoz, zwiększać wydajność operacyjną i poprawiać OTIF dostaw (na czas i na pełny załadunek) przy jednoczesnym spełnieniu dobrych praktyk produkcyjnych, w tym wymagań regulacyjnych dotyczących serializacji.
Robotyzacja i digitalizacja procesów produkcji oraz pozostałych związanych z zarządzaniem łańcuchem dostaw była dla nas niezmiennie istotna. Wdrożenie SAP Business One rozszerzonego o dodatkowe funkcjonalności produkcyjne oraz integracje pozwala nam na podążanie za naszą wizją rozwoju procesów oraz utrzymanie pozycji lidera.
Tomasz Zakrzewski, Managing Director CFO, voestalpine Signaling Poland
Miesięcznie przetwarzamy zamówienia kilku tysięcy klientów. Ta ogromna ilość informacji wymaga niezawodnego wsparcia informatycznego. SAP Business One świetnie sobie radzi z tym zadaniem.
Tomasz Sznajder, Prezes Zarządu Prima Gran
Szukaliśmy programu finansowo-księgowego klasy ERP, który sprostałby wymaganiom międzynarodowej grupy kapitałowej składającej się z wielu spółek w różnych zakątkach świata. System ten miał zapewnić sprawną obsługę wielu walut i wersji językowych, a także umożliwić sporządzanie skonsolidowanych sprawozdań.
Izabella Nalewajek, Head of Group Accounting, G2A.COM
Chcieliśmy poprawić działanie systemu księgowego, jak również wdrożyć elektroniczny obieg dokumentów, w tym zatwierdzanie umów w systemie czy generowanie raportów. Dlatego zdecydowaliśmy się na SAP Business One.
Cezary Waszkiewicz, Financial Manager, Adgar Poland
Nasz poprzedni system nie nadążał za naszymi potrzebami, co prowadziło do niezgodności w księgach. Eksport oraz import był również bardzo ograniczony, co utrudniało nam wszelkie raportowania oraz automatyzacje procesów. Firma SUPREMIS zaoferowała najkorzystniejszą cenę wdrożenia SAP Business One, jak i opłat licencyjnych.
Jakub Pach, Group Financial Controller, Virgin Mobile Polska
Szukaliśmy rozwiązania, które w sposób zintegrowany pomoże nam w zarządzaniu firmą. Ważna z naszej perspektywy była marka i zaufanie do produktu, dlatego wybór padł na SAP Business One.
Leszek Sierpiński, Dyrektor Operacyjny, Ayala S.A.
Potrzebowaliśmy systemu, który pozwoli na wyeliminowanie błędów w dostawach, przy jednoczesnym skróceniu terminów realizacji zleceń, tak aby podnieść poziom obsługi klienta. SAP Business One wspiera nas w tych działaniach.
Artur Przyłęcki, Specjalista ds. logistyki, Barilla Poland Sp. z o.o.
Zdecydowaliśmy się na wybór systemu SAP Business One ze względu na jego elastyczność, przejrzystość i możliwość dopasowania do procesów biznesowych, jakie występują w naszej firmie. Nie bez znaczenia był także fakt, że obsługa systemu jest intuicyjna, więc nasi pracownicy nie musieli przechodzić dodatkowych, specjalistycznych szkoleń.
Bartosz Ignaczewski, CEO, BISAN Sp. z o.o.
Szukaliśmy stabilnego i dużego partnera wdrożeniowego z odpowiednim poziomem kompetencji i dużym doświadczeniem wdrożeniowym. Ważna była także otwartość na wdrożenia najnowszych mechanizmów w samym produkcie np. wykorzystanie bazy HANA i architektury wysokiej dostępności.
Paweł Cąkała, IT Manager, GTV Poland
Firma SUPREMIS pomogła nam zdefiniować nasze potrzeby i sprawnie przeprowadziła proces wdrożenia.
Dariusz Binkowski, Klasmann-Deilmann Polska Sp. z o.o.
Zdecydowaliśmy się na wdrożenie wielooddziałowej wersji SAP Business One wspólnie z firmą SUPREMIS, ze względu na dobre doświadczenia współpracy. System Property Management, z którego korzystamy, oferuje najwięcej funkcjonalności, w stosunku do konkurencyjnych produktów.
Hubert Pastuszak, Financial Analyst, London & Cambridge Properties
Bardzo ważne w podjęciu decyzji o wyborze produktu firmy SAP była rozpoznawalność marki oraz zapewnienie, że program odzwierciedli procesy biznesowe i zarządcze jakie występują w przedsiębiorstwie, w sposób scentralizowany.
Michał Strycharski, MCKB Sp. z o.o.
Na wybór SAP Business One zdecydowaliśmy się z uwagi na możliwość lepszego dostosowania systemu do specyfiki i rozmiarów przedsiębiorstwa, w porównaniu do dotychczas stosowanego programu ERP. Istotnym czynnikiem przy wyborze była również wysoka efektywność kosztowa, rozumiana jako relacja ceny do możliwości, oferowanych przez ten system.
Paweł Zastawny, Dyrektor Finansowy, Trinac Polska Sp. z o.o.
We process orders of several thousand customers every month. This huge amount of information requires reliable IT support. SAP Business One copes well with this task.
Tomasz Sznajder, President of the Management Board of Primagran
We were looking for an ERP-class financial and accounting program that would meet the requirements of an international capital group consisting of many companies in various parts of the world. This system was to ensure efficient handling of multiple currencies and language versions, and to enable the preparation of consolidated reports.
We wanted to improve the operation of the accounting system, as well as implement electronic document circulation, including approving contracts in the system or generating reports. That is why we decided on SAP Business One.
Zarządzaj całym biznesem przy pomocy jednego systemu ERP opartego w pełni w chmurze. Idealnie rozwiązanie dla średnich i dużych firm oraz lokalnych instytucji sektora publicznego.
Potężne narzędzie do analiz predykcyjnych, planowania i budżetowania. Umożliwia podpięcie wielu źródeł danych i tworzenie modeli planowania, z których tworzone są analizy i wizualizacje “co jeśli”.
System ERP w chmurze stanowi świetną propozycję głównie dla małych i średnich firm. Takie przedsiębiorstwa zazwyczaj nie mają własnej infrastruktury IT, w związku z czym pomocne okazuje się dla nich korzystanie z ERP cloud. System nie wymaga bowiem dużych nakładów na początku, co jest jego zaletą. Natomiast większe firmy w większości mają zaawansowaną infrastrukturę IT, co jednak nie oznacza, że nie mogą decydować się na program ERP w chmurze. Ciekawym sposobem okazuje się wdrażanie systemu ERP w modelu hybrydowym. Dzięki temu niektóre procesy można realizować z wykorzystaniem lokalnych serwerów, a inne przenieść do chmury.
Dużą zaletę systemu SAP w chmurze stanowi nieograniczona skalowalność. Program umożliwia sterowanie parametrami wydajnościowymi wtedy, kiedy pojawia się taka potrzeba. Możliwe jest również zaprogramowanie wydajności w konkretnych dniach. SAP cloud jest chętnie stosowany w firmach, zajmujących się produkcją. Program służy m.in. do podnoszenia wydajności maszyn wirtualnych w określonym czasie. Wszystko odbywa się zgodnie z potrzebami cyklu produkcyjnego, co jest szczególnie istotne dla przedsiębiorstwa. Dzięki skalowalności firmy mogą płacić jedynie za wykorzystane zasoby. Oprogramowanie ERP w chmurze wiąże się z dużą oszczędnością.
Oferowany serwis SAP zapewnia, że każdy klient korzystający z naszych usług, może liczyć na szybkie i profesjonalne wsparcie. Na bieżąco staramy się rozwiązywać wszystkie problemy, udzielając rad i podpowiadając, co w danej sytuacji najlepiej zrobić. Zapewniamy szybką reakcję na wszystkie zdarzenia, ponieważ zadowolenie klientów jest dla nas najważniejsze. Staramy się działać sprawnie, aby nikt nie musiał czekać z obsługą. Zdajemy sobie sprawę, co oznacza przestój w firmie, dlatego nie pozwalamy na to w przypadku naszych klientów.
Prowadzony serwis SAP zajmuje się m.in. monitorowaniem systemów, co umożliwia szybkie wykrycie ewentualnych nieprawidłowości. Jest to bardzo ważne dla wszystkich osób, prowadzących własne biznesy.
Program kadrowy SAP to specjalne narzędzie przygotowane w celu kierowania różnymi działaniami dotyczącymi zasobów ludzkich. Zapewnia ono możliwość prowadzenia ewidencji pracowników, uwzględniając ich podział na grupy. Ponadto system umożliwia kierowanie ewidencją umów, a także struktury danych kadrowych. SAP księgowość to idealna propozycja dla firm, którym zależy na łatwym i sprawnym planowaniu ruchów związanych z kadrami. Inwestowanie w szkolenia pracowników może okazać się bardzo korzystne dla przedsiębiorstwa, ponieważ takie działanie przekłada się na osiąganie wysokich wyników. Na uwagę zasługuje m.in. oprogramowanie kadrowo-płacowe R2Płatnik. Umożliwia prowadzenie kadr, naliczanie wynagrodzenia oraz dokonywania automatycznych rozliczeń z odpowiednimi instytucjami. To narzędzie jest zintegrowane z SAP Business One, czyli systemem ERP odpowiednim dla małych i średnich firm. Na uwagę zasługuje również SAP SuccessFactors, wyjątkowo rozbudowane narzędzie służące głównie do zarządzania kapitałem ludzkim w chmurze.
Certyfikowane i w pełni zintegrowane rozszerzeniem systemu SAP autorstwa SUPREMIS– Property Management to świetna propozycja dla wielu firm. Mogą z niej korzystać przedsiębiorstwa działające w różnych branżach. Doskonale sprawdza się bowiem w przypadku m.in. banków, sieci handlowych, stacji paliw czy przedsiębiorstw produkcji przemysłowej. Taka opcja polecana jest zarówno firmom działającym we własnej, jak i wynajmowanej nieruchomości. Zarządzanie nieruchomościami SAP umożliwia kontrolowanie całego majątku. Takie działania polegają przede wszystkim na ograniczaniu kosztów funkcjonowania, które dotyczą utrzymywania nieruchomości. Ponadto umożliwiają ocenę rentowności wszystkich placówek, co również jest bardzo istotne.
Istnieje kilka sposobów wdrożenia SAP. Możliwe jest również zastosowanie własnej metody, z wykorzystaniem powszechnie używanych standardów dotyczących zarządzania projektami. Najczęściej jednak stosowane jest jedno z dwóch schematów postępowania. Podejście tradycyjne polega na przygotowaniu funkcjonalności, która jest planowana w ramach realizowanego projektu. Natomiast podejście określane jako bliskie filozofii Agile mówi o przygotowaniu i uruchomieniu następnych grupy funkcji.
Wdrożenie SAP następuje etapami. Najpierw ma miejsce wstępna analiza przedwdrożeniowa, następnie przygotowanie:
Dopiero później odbywają się szkolenia użytkowników. Na sam koniec następuje start produkcyjny, czyli rozpoczyna się praca w ramach nowego systemu.
Napisz do nas