Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.

System ERP w chmurze dla rozwijającej się firmy dystrybucyjnej

Zachowaj konkurencyjność dzięki oprogramowaniu ERP w chmurze o odpowiedniej wielkości

Dzisiejsze firmy dystrybucyjne znajdują się w centrum globalnego łańcucha dostaw. Ważne jest aby zapewnić połączenie producenta z klientami za pośrednictwem wielu różnych kanałów: handlu hurtowego, przedsiębiorstwa z przedsiębiorstwem (B2B), przedsiębiorstwa z konsumentem (B2C) i bezpośrednio z konsumentem (DTC). Na rozwój firm dystrybucyjnych aktualnie oddziaływuje wzrostu popytu, szybko zmieniające się oczekiwania ze strony globalnych partnerstw i rosnącej konkurencji ze strony start-upów, które chcą zdobyć udział w rynku.

W ciągu ostatnich kilku lat zakres działalności spółek dystrybucyjnych szybko się rozszerzył, dodając nowe wyzwania do łańcucha dostaw, logistyki, magazynu, zapasów – a lista jest długa. Każde ogniwo w łańcuchu dostaw dystrybucji ma kluczowe znaczenie dla dostarczania towarów i usług wymaganych przez konsumenta końcowego.

Rozwiązanie SAP stworzone dla rozwijających się firm dystrybucyjnych (B2B, B2C, DTC)

Dzisiejsze dynamiczne środowisko biznesowe wymaga od firm z branży dystrybucyjnej zwinności, aby zachować konkurencyjność – muszą zapewnić klientowi końcowemu opcje zakupu towarów tam, gdzie, kiedy i jak tego potrzebują.

Aby sprostać tym bardziej złożonym wymaganiom, firmy muszą przyjąć odpowiednie rozwiązania ERP (Enterprise Resource Planning), aby usprawnić procesy biznesowe, takie jak logistyka, transport, magazynowanie i handel elektroniczny, zapewniając jednocześnie analizy w czasie rzeczywistym w dowolnym miejscu i czasie.

SUPREMIS, korzystając z wiodącego rozwiązania opartego na chmurze SAP wraz z 16-letnim doświadczeniem zdobytym jako lider w obszarze chmury, opracował najlepsze praktyki branżowe dla firm dystrybucyjnych. Wszystko dostarczane przez doświadczonych ekspertów. Właściwa platforma, właściwe rozwiązanie, właściwy partner, który pomoże Tobie i Twojemu zespołowi przeprowadzić udaną transformację cyfrową.

SUPREMIS oferuje unikatowe rozwiązanie dla firm dystrybucyjnych, łączące specjalnie zbudowaną platformę chmurową z wieloletnim doświadczeniem w branży dystrybucyjnej, które zaowocowało portfolio udanych projektów.

Dzięki stale rozszerzającym się i skomplikowanym łańcuchom dostaw organizacje dystrybucyjne mają możliwość wpływania na wielkość sprzedaży dla producentów i sprzedawców detalicznych.

Konfigurowalne rozwiązania ERP oparte na chmurze, specyficzne dla Twojej firmy dystrybucyjnej

Pytanie, dlaczego Twoja firma może potrzebować ERP, jest zwykle wywoływane przez bolączki wzrostu, których doświadcza Twoja firma.

Obecnie możesz mieć problemy w zakresie:

  • zamówienia gubią się lub są wysyłane do niewłaściwych lokalizacji,
  • ciągłe zmiany cen powodujące błędy cenowe, które wpływają na zysk,
  • niezrozumiała komunikacja między działami, magazynami i centrami dystrybucyjnymi,
  • problemy z przepływem pracy, które powodują nieprawidłowe procesy i prowadzą do niezadowolonych klientów i utraty zysków.

Wybierz odpowiednie oprogramowanie ERP dla swojego łańcucha dostaw

W złożonej branży, takiej jak dystrybucja, bardziej chodzi o to, kiedy, niż o to, czy w ogóle napotkasz zakłócenia w swoim łańcuchu dostaw. Oceniając rozwiązania ERP, upewnij się, że mają wbudowane funkcje analityczne i raportowanie, aby pomóc złagodzić zakłócenia i zminimalizować wpływ finansowy.

Jeśli Twoje łańcuchy dostaw wykraczają poza granice kraju, Twoje oprogramowanie ERP musi być w stanie zarządzać finansami w wielu krajach i w wielu walutach. Rozwiązania ERP oparte na chmurze SAP, dostarczane przez SUPREMIS, zapewniają niezrównane możliwości, aby sprostać wymaganiom wielu krajów i wielu walut.

SUPREMIS jest w stanie poprowadzić Twoją firmę dystrybucyjną przez najlepiej dopasowany system ERP w chmurze, który zaspokoi Twoje specyficzne potrzeby, od sieci dystrybucji z jednym lub wieloma magazynami po scentralizowane środowisko zakupów.

Zastosowanie systemu ERP w działaniach B2B, B2C, DTC, SCM

bb

Business to Business (B2B)

Rozwiązanie wspiera dystrybucję hurtową dostarczając niezbędne narzędzia do optymalizacji procesów zamówień, sprzedaży i zarządzania magazynem.

Firmy zajmujące się dystrybucją hurtową (B2B) przychodzą do SUPREMIS, gdy odkrywają, że ich zdolność do rozwoju lub adaptacji jest ograniczona przez ich obecne procesy i systemy. Niektóre wyrastają z Excela, a inne uruchamiają grupę oddzielnych systemów – często przestarzałych, które muszą zostać załatane wraz z ręcznymi czynnościami, aby wykonać zadanie. Wszyscy mają do czynienia z dynamicznym krajobrazem klientów, których potrzeby i wymagania zmieniają się każdego dnia.

Niezależnie od tego, czy Twoja firma zajmująca się dystrybucją hurtową znajduje się w fazie szybkiego wzrostu, czy ugruntowanej działalności – rozumiemy wyzwania związane z pracą w tym ciągle zmieniającym się środowisku; od pozyskiwania i widoczności łańcucha dostaw po optymalne zarządzanie magazynem w celu wydajnej realizacji oraz solidnego zarządzania finansami i raportowania. Celem musi być – zautomatyzować to, co można zautomatyzować, uzyskać dostęp do danych i analiz w czasie rzeczywistym, które zapewniają wgląd w działania. Wszystko po to, aby umożliwić pracownikom skupienie się na klientach – platforma, która wspiera Twój zespół, a nie odwrotnie.

 

Dlaczego SUPREMIS?

Współpracujemy z Tobą, aby zrozumieć, gdzie jesteś na swojej trajektorii biznesowej, jakie są Twoje wyzwania i wspólnie zidentyfikować odpowiednie rozwiązanie i współpracować z Tobą, aby wdrożyć skonfigurowaną platformę ERP, która spotka Cię tam, gdzie jesteś w Twojej obecnej rzeczywistości biznesowej oraz wesprze Cię i napędzi przyszły wzrost.

Chociaż nie wszystkie firmy zajmujące się dystrybucją hurtową są takie same, potrzebują wspólnego zestawu standardowych funkcji ERP, aby osiągnąć optymalną wydajność. SUPREMIS opracował pakiet rozwiązań składający się z tych funkcji i korzyści, które po wyjęciu z pudełka spełniają potrzeby klientów branżowych. Ten zestaw rozwiązań został opracowany dzięki ponad 16-letniemu doświadczeniu w branży, dostarczając zintegrowane systemy SAP ERP, skonfigurowane zgodnie z obecnymi i przyszłymi potrzebami naszych klientów.

Najważniejsze funkcjonalności:

  • Gotowy do obsługi wielu kanałów
  • Ugruntowane integracje EDI
  • Finanse i analityka
  • Wiele firm, wiele krajów, wiele walut
  • Zarządzanie złożonymi łańcuchami dostaw
  • Wbudowana obsługa logistyki stron trzecich i realizacji zamówień stron trzecich
  • 70 scenariuszy kompleksowej integracji
  • 277 Otwarte usługi internetowe
  • Gotowy pakiet raportów branżowych
  • Kompleksowe Zarządzanie Magazynem

Korzyści:

  • Pojedyncza, konfigurowalna platforma, która pozwala na dostosowanie na każdym etapie cyklu życia firmy
  • Identyfikowalność od końca do końca
  • Pakiet Suite-In-A-Box obejmujący każdy aspekt Twojej firmy, finanse, sprzedaż, łańcuch dostaw, RMA, CRM
  • Lepsze podejmowanie decyzji dzięki informacjom w czasie rzeczywistym i analityce
  • Mobilność, elastyczność i skalowalność
  • Platforma True Cloud: przyspieszone wdrożenie i niższy całkowity koszt posiadania
bc

Business to Customer (B2C) / Direct to Consumer (DTC)

Rozwiązanie chmurowe klasy ERP dedykowane dla firm dystrybucyjnych z odbiorcą detalicznym.

Firmy dystrybucyjne funkcjonujące na zasadzie Business to Consumer (B2C) i Direct to Consumer potrzebują wsparcia SUPREMIS, gdy odkrywają, że ich zdolność do rozwoju lub adaptacji jest ograniczona przez ich obecne procesy i systemy. Niektóre z nich wywodzą się z Excela, a inne korzystają z kilku rozłącznych systemów lub po prostu systemów przestarzałych, które nie oferują pełnej automatyzacji i zawsze wymagają ingerencji człowieka aby wykonać określone zadanie. Firmy dystrybucyjne mają do czynienia z ciągle zmieniającymi się nawykami kupujących, którzy chcą skorzystać z możliwości dostępnych w wielu kanałach (tradycyjne punkty sprzedaży, bezpośrednia sprzedaż online, internetowe platformy handlowe Amazon, Allegro, eBay itp.).

Niezależnie od tego, co opisuje Twoją obecną sytuację systemu biznesowego, do rozwoju Twojej firmy potrzebna będzie platforma, która jest elastyczna i skalowalna, aby pomóc Ci reagować na zmieniające się wymagania klientów. Rozumiemy wyzwania związane z pracą w tym zmieniającym się środowisku logistycznym; od pozyskiwania i widoczności łańcucha dostaw po optymalne zarządzanie magazynem w celu wydajnej realizacji zadań i solidnego zarządzania finansami i raportowania. Celem musi być zautomatyzowanie procesów, uzyskanie dostępu do inwentaryzacji i analiz w czasie rzeczywistym, które zapewniają wgląd w działania. Wszystko po to, aby umożliwić pracownikom skoncentrowanie się na klientach. Jednym słowem, potrzebujesz platformy, która wspiera Twój zespół w bardziej wydajnej realizacji procesów.

 

Dlaczego SUPREMIS?

Współpracujemy z Tobą, aby zrozumieć, gdzie jesteś na swojej trajektorii biznesowej, jakie są Twoje unikalne wyzwania i wspólnie zidentyfikować odpowiednie rozwiązanie. Chcemy z Toba współpracować, aby wdrożyć skonfigurowaną platformę ERP, która będzie dostosowana do Twojej obecnej rzeczywistości biznesowej i będzie napędzać przyszły rozwój.
Chociaż nie wszystkie firmy Business to Consumer (B2C) i Direct to Consumer są takie same, potrzebują wspólnego zestawu standardowych funkcji ERP, aby osiągnąć optymalną wydajność. SUPREMIS opracował pakiet rozwiązań składający się z tych funkcji i korzyści, które po wyjęciu z pudełka spełniają potrzeby klientów branżowych. Ten zestaw rozwiązań został opracowany dzięki ponad 16-letniemu doświadczeniu w branży, dostarczając zintegrowane systemy SAP ERP, skonfigurowane zgodnie z obecnymi i przyszłymi potrzebami naszych klientów.

Najważniejsze funkcjonalności:

  • Gotowy do obsługi wielu kanałów
  • Finanse i analityka
  • Wiele firm, wiele krajów, wiele walut
  • Do zarządzania złożonymi łańcuchami dostaw
  • Wbudowana obsługa logistyki stron trzecich i realizacji zamówień stron trzecich
  • 70 scenariuszy kompleksowej integracji
  • 277 Otwartych usług internetowych
  • Gotowy pakiet raportów branżowych

 

Korzyści:

  • Pojedyncza, konfigurowalna platforma, która pozwala na dostosowanie na każdym etapie cyklu życia firmy
  • Identyfikowalność od końca do końca
  • Pakiet Suite-In-A-Box obejmujący każdy aspekt Twojej firmy, finanse, sprzedaż, łańcuch dostaw, RMA, CRM
  • Lepsze podejmowanie decyzji dzięki informacjom w czasie rzeczywistym i analityce
  • Mobilność, elastyczność i skalowalność
  • Platforma True Cloud: przyspieszone wdrożenie i niższy całkowity koszt posiadania
scm

Zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM)

SAP Business ByDesign pozwala Twojej firmie prognozować popyt i zarządzać podażą w celu zapewnienia optymalnego przepływu materiałów.

SAP ERP do zarządzania łańcuchem dostaw (SCM)

Budowa wydajnej sieci łańcucha dostaw ma kluczowe znaczenie dla szybkiego reagowania na zmieniające się rynki. SAP Business ByDesign dostarczany przez SUPREMIS pozwala Twojej firmie prognozować popyt i zarządzać podażą w celu zapewnienia optymalnego przepływu materiałów. Włącz elastyczne funkcje magazynowe i produkcyjne, aby dopasować je do swoich produktów i modelu biznesowego.

SUPREMIS wnosi 16 lat najlepszych praktyk branżowych, doświadczenie do usprawnień łańcucha dostaw, współpracując z Tobą, aby zrozumieć Twoje potrzeby biznesowe, aby pomóc zaprojektować Twój model łańcucha dostaw z wglądem w mieszankę zasobów i typów produkcji oraz wdrożenie automatyzacji zadań do odzwierciedlają sposób prowadzenia działalności.

ERP w chmurze to przede wszystkim widoczność i wydajne operacje

Spełnienie zarówno wymagań klientów dotyczących bezbłędnej realizacji zamówień, jak i oczekiwań zarządzania dotyczących wydajności operacyjnej wymaga pełnego zrozumienia zmiennych operacyjnych. ERP oparty na chmurze służy jako kompletne rozwiązanie programowe do śledzenia i dostosowywania działań operacyjnych w Twojej firmie, a także do obserwowania zmiennych zewnętrznych, takich jak dostępność dostawców i bieżące zapotrzebowanie klientów, w czasie rzeczywistym. Możliwość śledzenia, dostosowywania i automatyzacji procesów operacyjnych i procesów biznesowych w łańcuchu dostaw ma kluczowe znaczenie dla optymalizacji operacji i prawidłowej realizacji zamówień na czas, za każdym razem, nawet w obliczu czynników pozostających poza Twoją kontrolą.

Case study

Case study

Zintegruj system ERP z innymi rozwiązaniami SAP

Zainteresowało Cię dane rozwiązanie?

Napisz do nas