Wczoraj SAP, lider wśród producentów oprogramowania dla firm klasy ERP, oficjalnie poinformował o udostępnieniu nowej odsłony systemu do zarządzania dla sektora MSP, systemu ERP-SAP Business One. Producent SAP po raz kolejny udowodnił, że grupa małych i średnich przedsiębiorstw jest dla niego kluczowa.
Najnowsza wersja oferuje nowe możliwości w zakresie zarządzania kampaniami marketingowymi i planowania zapotrzebowania materiałowego oraz usprawnienia związane z kartoteką partnerów handlowych, z infrastrukturą i zapasami. Wersja 8.82 będzie dostępna we wszystkich wersjach językowych. Najciekawsze zmiany w SAP Business One 8.82 to:
Bogaty funkcjonalnie moduł CRM umożliwia firmom budowę, prowadzenie i analizę kampanii marketingowych prowadzonych przez różne kampanie. Użytkownicy SAP Business One mogą zarządzać całym cyklem kampanii, poczynając od zbudowania grupy docelowej w oparciu Kreator Tworzenia Kampanii, poprzez zarządzanie danymi, pozyskiwanie potencjalnych klientów i wprowadzanie informacji o szansach sprzedaży wprost z poziomu kampanii, a kończąc na analizie wyników w oparciu o raport podsumowujący kampanię.
Użytkownicy mogą wprowadzać numery seryjne indeksów na zamówieniach (zleceniach sprzedaży), sprzedażowych fakturach rezerwujących i zleceniach przesunięć międzymagazynowych, co wpływa na lepszą kontrolę, pełniejszy wgląd i większą elastyczność w kwestii alokacji zapasów.
Użytkownicy podczas kompletacji dostaw mają możliwość odwoływania się do numeru serii i partii, dzięki czemu przedsiębiorstwa mogą lepiej zarządzać zaległymi zleceniami sprzedaży. Dostawy są tworzone automatycznie, a faktury mogą być tworzone ręcznie. W rezultacie klienci odnoszą korzyść w postaci oszczędności pieniędzy, dzięki efektywnemu łączeniu dostaw.
Ulepszony moduł MRP posiada jeszcze elastyczniejszy i skuteczniejszy kreator MRP, ulepszone raporty rekomendacji, nowe opcje przeglądania kalendarza w perspektywie tygodnia i jeszcze lepsze możliwości prognozowania. Nowy dokument rekomendacji przesunięcia między magazynowego , sprawdza możliwość przesunięcia brakującego towaru przed utworzeniem zamówienia zakupu lub zlecenia produkcyjnego.
Firmy mogą teraz zapisywać Umowy Ramowe Sprzedaży, które mają wpływ na sprzedaż w długim okresie lub Umowy Ramowe Zakupu, które zostały wynegocjowane z partnerami biznesowymi. Dokumenty sprzedaży i kupna utworzone na podstawie Umów Ramowych będą podstawą do prognozy oczekiwanych przychodów, zamówień i planowania zdolności produkcyjnych. Co więcej Umowy Ramowe są uwzględniane w kalkulacji cash-flow (płynności finansowej), planowaniu zapotrzebowania materiałowego i procesie zamówień.
Nowy ekspresowy przewodnik po konfiguracji przeprowadzi użytkownika po najistotniejszych ustawieniach różnych obszarów aplikacji i pozwoli na porównanie z poprzednio zapisanymi ustawieniami w celu wykrycia zmian, które mogą powodować błędy.
Jeśli interesuje Cię usprawnianie działania Twojego przedsiębiorstwa,
skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.
Czym jest Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa (system ERP)?
Standaryzacja – clean core: Czyli system ERP zawsze aktualny!
SUPREMIS nagrodzony w Madrycie!
Zaprojektuj z nami świetny onboarding! Poznaj cele, ścieżki, narzędzia. Dołącz do Nas 19 Kwietnia o 10:00!