Najbardziej wartościowe marki świata: SAP w górę

Interbrand opublikowało tegoroczny raport Best Global Brands 2012, w którym wymienia 100 najbardziej wartościowych marek świata. Najbardziej rozpoznawalną marką na świecie wciąż jest Coca-Cola. A jak wypadł SAP? Marka SAP, czołowy producent oprogramowania dla firm, podrożała w porównaniu z ubiegłym rokiem o 8 procent i jest przez Interbrand wyceniana na 15,6 miliarda dolarów. W rankingu […]

Marka SAP, czołowy producent oprogramowania dla firm, podrożała w porównaniu z ubiegłym rokiem o 8 procent i jest przez Interbrand wyceniana na 15,6 miliarda dolarów. W rankingu plasuje się na 25 miesjcu, wyprzedzając takie korporacje jak: Nike, Gucci, Volkswagen czy Facebook.

Twórcy raporty oceniali marki pod kątem tego, jak sygnowane nimi produkty radzą sobie na rynku, jak wpływają na wybór konsumenta i jak ważne są dla firm do których należą.

Źródło: Raport Best Global Brands 2012, http://www.interbrand.com

Jeśli interesuje Cię usprawnianie działania Twojego przedsiębiorstwa,

skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.

Dowiedz się więcej

Sprawdź również