Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies.
Interbrand opublikowało tegoroczny raport Best Global Brands 2012, w którym wymienia 100 najbardziej wartościowych marek świata. Najbardziej rozpoznawalną marką na świecie wciąż jest Coca-Cola. A jak wypadł SAP?
Marka SAP, czołowy producent oprogramowania dla firm, podrożała w porównaniu z ubiegłym rokiem o 8 procent i jest przez Interbrand wyceniana na 15,6 miliarda dolarów. W rankingu plasuje się na 25 miejscu, wyprzedzając takie korporacje jak: Nike, Gucci, Volkswagen czy Facebook.
Twórcy raporty oceniali marki pod kątem tego, jak sygnowane nimi produkty radzą sobie na rynku, jak wpływają na wybór konsumenta i jak ważne są dla firm do których należą.
Źródło: Raport Best Global Brands 2012, http://www.interbrand.com
Jeśli interesuje Cię usprawnianie działania Twojego przedsiębiorstwa,
skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.
Jak SAP przyczynia się do eliminacji błędów ludzkich?
Czy systemy SAP pozwalają na przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym?
Wdrażanie systemów ERP w teorii i praktyce. Metodyka działań
Jak zostać konsultantem systemów SAP?