ProjectMangement, czyli SAP dla kancelarii prawnych, został stworzony, aby usprawnić wszystkie procesy biznesowe występujące w kancelariach prawnych. Kompleksowe podejście zastosowane w tym rozwiązaniu pomaga zintegrować i usprawnić procesy tworzenia i zatwierdzania umów lub zarządzania dokumentacją. Ergonomiczny sposób wprowadzania realizacji zadań z wykorzystaniem aplikacji internetowej pomoże na bieżąco śledzić stopień wykonania prac oraz uzyskaną marżę. ProjectManagement zdecydowanie przyśpieszy rozliczanie kosztów podróży, dzięki możliwości ich rejestracji w aplikacji internetowej. Sprawdź, jak pomoże ci ProjectManagement!
ProjectManagement umożliwia ewidencjonowanie wszystkich osób, współpracujących z kancelarią prawną, niezależnie od formy tej współpracy. Aplikacja ułatwia wprowadzanie i wyszukiwanie osób, które najbardziej pasują do prowadzonej sprawy zarówno pod względem kompetencji i umiejętności, jak również ze względu na stawkę zaszeregowania. Ponadto dla każdej osoby system umożliwia prowadzenie indywidualnego kalendarza, który uwzględnia zaplanowane urlopy oraz wymiar czasu pracy. Każdy prawnik może być przydzielony do jednego lub wielu zespołów, co usprawni planowanie projektów i kontrolę marż.
Teraz każdy kontakt z potencjalnym Klientem może być ewidencjonowany i dostępny dla uprawnionych użytkowników w zintegrowanym z ProjectManagement systemem ERP-SAP Business One. W ten sposób usprawniony zostaje przepływ informacji. Co więcej, SAP automatycznie przypomni pracownikowi Działu Marketingu o zaplanowanym spotkaniu lub rozmowie telefonicznej, a możliwość rejestracji potencjalnych szans na sprzedaż usług do nowych i obecnych klientów pozwoli lepiej prognozować przychody w kolejnych miesiącach.
Poprzez wykorzystanie funkcjonalności Projektów Wstępnych użytkownicy mają możliwość ewidencjonowania i zarządzania wszystkimi ustaleniami, które poprzedzają podpisanie ostatecznej umowy. Dotyczy to zarówno rodzaju i zakresu ofertowanych usług, jak również proponowanych stawek. Na podstawie wprowadzonych danych powstaje wstępny kosztorys, który po zatwierdzeniu przez uprawnionego użytkownika może zostać przedstawiony Klientowi jako oferta. Kosztorys może zawierać również planowane koszty dodatkowe takie jak: koszty przejazdu, biletów lotniczych czy noclegów.
Zgodnie z przyjętą w danej kancelarii strukturą organizacyjną, osoba z odpowiednimi uprawnieniami może zatwierdzić projekt wstępny do realizacji. Dzięki temu wszystkie ustalenia z etapu wstępnego zostają przeniesione na umowę i tam uzupełnione o informacje dodatkowe. Przykładowo mogą one dotyczyć metod i terminów rozliczeń za świadczone usługi. Każda pozycja umowy może być kalkulowana na podstawie czasu pracy lub ryczałtowo. Ponadto ProjectManagement wraz z oprogramowaniem dla firm SAP Business One oferuje intuicyjny sposób przydzielania osób do konkretnych zadań oraz tworzenia harmonogramu ich wykonania.
ProjectManagement wraz z SAP Business One oferuje użytkownikom ergonomiczny sposób rejestracji postępu prac z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. Aplikacja jest zaprojektowana w ten sposób, aby minimalizować nakład pracy niezbędny do wprowadzania danych.
Wszystkie dokumenty, które są generowane w ramach projektu mogą być przechowywane w jednym miejscu w zintegrowanym z ProjectManagement systemie SAP Business One oraz podzielone według różnych kryteriów i przyporządkowane do odpowiednich folderów. Ponadto, dzięki funkcjonalności kontroli praw dostępu do folderów, dokumenty będą dostępne tylko dla uprawnionych użytkowników.
Bieżące dane zarejestrowane przez pracowników muszą zostać zatwierdzone przez osobę zarządzającą projektem. Przeglądając dane, decyduje ona o ilości godzin i kosztach podróży, które mają zostać zafakturowane dla Klienta. Kreator księgowy prowadzi użytkownika w tworzeniu faktur według ustalonych zasad, takich jak: data płatności, okres, etap projektu, płatności ratalne lub według stawki ryczałtowej. Następnie dane są przenoszone do modułu księgowego. Dodatkowo pracownicy mogą otrzymywać zwrot kosztów podróży związanych z wydatkami na hotele, przejazdy lub bilety lotnicze. Dzięki możliwości rejestracji poniesionych kosztów przez przeglądarkę internetową zwrot kosztów odbywa się szybko i wymaga minimalnego nakładu pracy.
Gotowe raporty pomagają na bieżąco kontrolować prowadzone projekty. Na każdym etapie trwania umowy uprawniony użytkownik może sprawdzić, ile z zaplanowanych zadań zostało już wykonane. Dzięki temu, można kontrolować nie tylko planowane i rzeczywiste przychody związane z umową, ale również monitorować poziom kosztów pracy oraz kosztów dodatkowych i tym samym zarządzać uzyskiwaną marżą na projekcie.
Jeśli interesuje Cię usprawnianie działania Twojego przedsiębiorstwa,
skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.
Czym jest Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa (system ERP)?
Standaryzacja – clean core: Czyli system ERP zawsze aktualny!
SUPREMIS nagrodzony w Madrycie!
Zaprojektuj z nami świetny onboarding! Poznaj cele, ścieżki, narzędzia. Dołącz do Nas 19 Kwietnia o 10:00!