CRM to nic innego jak zarządzanie relacjami z klientem czyli w rozwinięciu skrótu „customer relationship management”. System CRM daje możliwość obsługi relacji z klientem na każdym etapie współpracy jak marketing, sprzedaż, e-commerce, obsługa. Rozwiązanie SAP CRM zapewnia także automatyzację i integrację wszystkich działań związanych z klientami. Najbardziej zaawansowane systemy umożliwiają także dostęp do narzędzi wspomagających analizę danych dotyczących klientów, obsługę mediów społecznościowych, współpracę i personalizację oraz wiele innych funkcjonalności.
Zastosowanie rozwiązań jakie oferuje SAP CRM pozwala na udoskonalenie obsługi klienta i wyniesienie z nim interakcji na wyższy poziom. Aby podnieść wskaźnik retencji klientów i znacząco zwiększyć zyski często wystarczy tylko niewielkie usprawnienie. Pomyśl, ile może zyskać Twoja firma wykorzystując funkcjonalności rozbudowanych systemów CRM do obsługi relacji z klientami, które oferują następujące korzyści.
Dzisiejsze systemy zarządzania relacjami z klientami obejmują podstawowe funkcje CRM, a także zaawansowane możliwości CRM, które znacznie wykraczają poza funkcje sortowania i archiwizowania kontaktów z przeszłości. Dzięki zastosowaniu rozwiązań SAP CRM można usprawnić wszystkie procesy związane z obsługą klienta i wzmocnić relacje, umieszczając klienta w centrum działań związanych ze sprzedażą, marketingiem, handlem i usługami.
Dzisiejsze systemy CRM dają możliwość zarządzania kontaktami, potencjalnymi klientami i interakcjami z klientami. Ponadto oferują dostęp do analityki i automatyzacji oraz integrację z innymi, aktualnie wykorzystywanymi systemami. Te wszystkie możliwości oferuje SAP CRM.
Dzięki jednej bazie danych i ujednoliconym procesom CRM łączy wszystkie działania skierowane do klientów. Ale oferuje także konkretne korzyści każdemu z działających zespołów.
CRM dla sprzedaży daje dostęp do szans sprzedażowych. Twoi przedstawiciele mogą nawiązywać udane kontakty, zautomatyzować generowanie leadów, personalizować oferty, podawać dokładne wyceny, korzystać z CRM w pipeline, współpracować, tworzyć raporty – ogólnie mogą robić wszystko.
SAP CRM dla marketingu sprawia, że to co nieprzewidywalne staje się przewidywalne. Pomaga poznać upodobania i potrzeby każdego klienta, dzięki czemu można zaskoczyć ich wyjątkowymi doświadczeniami. Automatyzacja marketingu funkcjonuje za kulisami, wykonując zadania za przedstawicieli, którzy mogą skupić się na zdobywaniu klientów.
Klienci oczekują więcej – a CRM dla serwisu, to realizuje. Dzięki rozbudowanym funkcjonalnościom możesz zbudować lojalność swoich klientów. Automatyzacja ręcznych procesów pozwala zmniejszyć liczbę błędów obsługi w terenie i zaoszczędzić czas. Korzystanie z chatbotów serwisowych przyspiesza obsługę klienta i odpowiadanie na podstawowe pytania.
E-commerce CRM to zestaw narzędzi CRM, które zapewniają wielokanałową obsługę handlu – w zakresie zakupów i sprzedaży mobilnej, online i tradycyjnej. Daje możliwość rozpoznawania klientów w różnych kanałach i skupianie się na tych najbardziej wartościowych.
Rozwiązanie SAP CRM wykorzystywane jest w systemach ERP, które służą do zarządzania zasobami firmy. Wśród systemów SAP ERP oferowanych przez SUPREMIS znajduje się pełne portfolio rozwiązań od SAP Business One dla MŚP, poprzez SAP Business ByDesign dla rozwijających się średnich firm i dużych przedsiębiorstw, do SAP S/4HANA, które dedykowane jest największym organizacjom. Zachęcamy do zapoznania się z rozwiązaniem CRM w SAP Business One.
Jeśli interesuje Cię usprawnianie działania Twojego przedsiębiorstwa,
skontaktuj się z nami, żeby uzyskać więcej informacji.
Czym jest Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa (system ERP)?
Standaryzacja – clean core: Czyli system ERP zawsze aktualny!
SUPREMIS nagrodzony w Madrycie!
Zaprojektuj z nami świetny onboarding! Poznaj cele, ścieżki, narzędzia. Dołącz do Nas 19 Kwietnia o 10:00!